Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Grolsch :lol:

Jupiler volgens mij in het zuiden wel vaker gezien. Intents ofzo?

Volgens mij heedt 7th Sunday Grolsch
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja Intents is Bavaria. Met het logo op de bekertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:51 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heeft Emporium ook Jupiler!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was warm en het geluid wisselend, setjes wel okay. Waren veel bekenden dus bovenal was het vooral gezellig.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten