Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2016 02:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charon × XXlerator Roughstate DJ Contest:


Tracklist:
01. The R3belz – Armageddon
02. Digital Punk – Retribution
03. D-Block and S-Te-Fan - Underground Tacticz
04. Frontliner – Sunblast
05. Zairon - Payback (Zatox Mix)
06. Ran-D - Inner Child
07. Dozer - Robin’s Revenge
08. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
09. Activator - Back In The Days
10. Donkey Rollers - Immeasurably

Citaat:
My entry full of classics, enjoy! :)

Contact + Social Media
- [FACEBOOK] // http://www.facebook.com/djcharonnl
- [SOUNDCLOUD] // http://www.soundcloud.com/djcharonnl
- [INSTAGRAM] // charonnl
- [SNAPCHAT] // charonnl
- [MAIL] // [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hij staat aan :)
Erg genoten van de leuke plaatjes. Armegeddon als opener is een goede keuze ;) leuk dat je er wat onbekendere tracks bijpakt die wel goed passen!
Vette overgang van Inner Child -> Robin's Revenge :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke platen keuze, opbouw vind ik wel wat apart :$ Maar daar ben ik sowieso al een zeikerd op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heerlijke platen keuze, opbouw vind ik wel wat apart :$ Maar daar ben ik sowieso al een zeikerd op :P

Ik hou altijd wel van een beetje op en af bouwen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2016 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Leo : Thnx! Vind hem zelf ook wel tof en aardig gelukt, hele set opzich wel. Ik hou wel van een beetje afwisseling wbt a-classics en b-classics. :)

@ Nura : haha geen probleem! Meeste mensen die mij en mijn sets kennen, weten dat ik doorgaans niet van 0 naar 100 ga. Vaak ga ik van 0 > 75 > 50 > 100 haha. Vind ik lekkerder, vind het zelf ook moeilijk om een set lange hele tijd op te bouwen tot een climax tot het einde, ik heb liever meer kleine climaxjes dan 1 hele grote. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 02:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
@ Leo : Thnx! Vind hem zelf ook wel tof en aardig gelukt, hele set opzich wel. Ik hou wel van een beetje afwisseling wbt a-classics en b-classics. :)

@ Nura : haha geen probleem! Meeste mensen die mij en mijn sets kennen, weten dat ik doorgaans niet van 0 naar 100 ga. Vaak ga ik van 0 > 75 > 50 > 100 haha. Vind ik lekkerder, vind het zelf ook moeilijk om een set lange hele tijd op te bouwen tot een climax tot het einde, ik heb liever meer kleine climaxjes dan 1 hele grote. :)


Snap ik helemaal :) gewoon blijven doen :thumbsup: heb de set ook geluisterd, en dit luistert heerlijk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thnx! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle