Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Locatie: Honingcomplex, Nijmegen
Tijd: 22:00 tot 07:00
Datum: 10 oktober 2015.
Line-up: Onbekend.
Tickets: 1 juli 2015

Line-Up
- Roughstate Closing Act
- Live: B-Freqz
- Dj Adaro
- B-Front
- Frequencerz
- Ran-D
- Warface
- Hard Driver
- Requiem
- Jones
- MC Da Syndrome

Citaat:
Due to unforeseen organizational issues, Matrixx has changed the venue for this event from Event Hall Venray to “De Kube” in Nijmegen. De Kube is the industrial factory hall, part of the Honigcomplex, where XXlerator Raw took place last April: a perfect underground location for a hardstyle event!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:27 
 

Aanwazig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Pussy Lounge XXL waar ik gister al kaarten voor had gekocht... Venray is ook wel erg ver weg. Nog even afwachten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:02 
 
Hardtraxxer

Zou wel heel gaaf zijn als de line up echt alleen b-front, adaro, frequencerz, ran-d, gunz for hire en b-freqz zal zijn. Weet iemand of de locatie n beetje goed is? Groot, goed geluid etc. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die dag ben ik jarig en het is maar een half uurtje fietsen. Dus wie weet wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Zou wel heel gaaf zijn als de line up echt alleen b-front, adaro, frequencerz, ran-d, gunz for hire en b-freqz zal zijn. Weet iemand of de locatie n beetje goed is? Groot, goed geluid etc. ?


:lol: nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig in de buurt, tegen die tijd even bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
On the 10th of October, 2015, a notoriously dedicated team of artists are ready to take over for one night as they will transform the Evenementenhal in Venray from an empty shell into the ultimate madhouse!


Staat zo lelijk he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, te ver weg plus het geluid hier is echt verschrikkelijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Over wat voor capaciteit spreken wij hier? Wat denken jullie? 8.000 man? Of is dat iets tè voor een eerste editie?


Eerste XXlerator nadat de Club Matrixx is gesloten werd ook hier gehouden (XXlerator Carnaval). Shot uit de aftermovie:

Afbeelding

Denk dat je de 8000 man niet gaat halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Evenementenhal Venray beschikt over verschillende sfeervolle zalen met een wisselende capaciteit van 10 tot 4.000 personen welke makkelijk zijn aan te passen aan elke gewenst gezelschap.

http://www.evenementenhal.nl/venray/pages/2364/kerst-nieuwjaarborrel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het geluid echt zo slecht daar ja? Matrixx ben ik echt vaak geweest, maar Venray is voor ons echt net te ver weg. Maar mis dus niks ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Niet aanwezig, te ver weg plus het geluid hier is echt verschrikkelijk :innocent:

Hoe weet jij dat het komende editie dan weer kut zal worden? Aannamens....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Heb tot nu toe nog niemand van mijn vrienden over kunnen halen om mee te gaan.. hun argument is dan ook: ''Het is veelste ver weg''. Dit terwijl Intents, Decibel en Supremacy nog verder is, en daar gaan wij wel heen/zijn wij wel geweest :P


Maar dan zijn dat wel weer feesten met een betere reputatie, wat verder reizen aantrekkelijker maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds de aankondiging niks meer van vernomen.. gaat het nog door? Waar is de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Sinds de aankondiging niks meer van vernomen.. gaat het nog door? Waar is de line up?

maandje nog inderdaad. Ben wel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

B-Freqz schreef:
* XXLERATOR PRESENTS ROUGHSTATE *
On Saturday the 10th of October, Roughsate joins forces with XXlerator for a night full of rough hardstyle. At a new location, the Honigcomplex in Nijmegen, they will show you what the label represents!
* LINE-UP *
- Roughstate Closing Act
- Live: B-Freqz
- Dj Adaro
- B-Front
- Frequencerz
- Ran-D
- Warface
- Hard Driver
- Requiem
- Jones
- MC Da Syndrome
Due to unforeseen organizational issues, Matrixx has changed the venue for this event from Event Hall Venray to “De Kube” in Nijmegen. De Kube is the industrial factory hall, part of the Honigcomplex, where XXlerator Raw took place last April: a perfect underground location for a hardstyle event!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej Warface! woehoeeeee daar had ik net totaal geen zin in. Nijmegen, wel dichterbij maar puur omdat Warface hier staat ga ik naar Pussy Lounge.

Grapje ik ga niet omdat ik liever met de fiets naar ahoy ga dan 3 uur met de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet niet wat triester is, niet naar een evenement gaan omdat Warface er staat of naar pussylounge gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Ja man was ook echt serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxxer

Hahaa dan moet je wel veel feesten afslaan als je warface per se niet wil zien:'). Doet me een beetje denken aan vroeger dat je altijd van die kinderen had die anti k3 waren en hun oren dichtknepen als er muziek van op stond :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha inderdaad jezus man Paul, je laat je keuze om wel of niet naar een feest te gaan toch niet afhangen van de lineup.. En dan ook nog naar Pussy Lounge gaan, wat een trieste smaak heb je
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want Pussy Lounge is wel kut?
Laat iemand z'n smaak gewoon hebben, bekrompen zieltjes.. :/
Als hij daar liever heen gaat, laat m dan lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

Grapje ik ga niet omdat ik liever met de fiets naar ahoy ga dan 3 uur met de trein


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Paultheone schreef:

Grapje ik ga niet omdat ik liever met de fiets naar ahoy ga dan 3 uur met de trein


:list:


Ja dat had ik wel gelezen, maar dan nog vind ik het een rare opmerking van RTM93 (en die daarna). Als we mensen nu al triest gaan noemen omdat ze (op een muziekforum nota bene) kijken naar het muzikale aspect van een feest.. En dan vervolgens ook nog even zijn keuze voor een ander feest met andere muziek afdoen als triest.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten