Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Was het niet moeilijk hard zweten in die dikke pakken :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:04 
 

Solotio en the i's helden van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:06 
 

Ritsurt schreef:
Was het niet moeilijk hard zweten in die dikke pakken :D ?

nou daar was ik in eerste instantie ook wel bang voor...
maar het was daar echt lekker koel, vreemd genoeg!
behalve helemaal vooraan, maar achteraan was het echt gewoon aangenaam lekker koel :D
en op het einde was het wel ff doorbijten tijdens de hardcore, want je voelde et gewoon elke minuut heter worden hahaha
ik had toen ook maar ff mn pak deels uit gedaan, maar verder was et zeer goed te doen qu ahitte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:09 
 

wat fotos:
de ridder, 2 kerstmannen en een kerstvrouw xd (jooorrit - KSwoosh - maat - maat)
Afbeelding

ik kwam gewoon die Tom Staal tegen van Geenstijl, wtf geniaal!
hij zat zelfs te vertellen dat het nog wel wat harder mocht :P :worship:
Afbeelding

schitterend die complete super mario crew, met Solutio & The I's (Mario & Luigi) (en een maat van hun: Waluigi), G1LL (Wario) en Nelis (Toad):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Erg geslaagd feest! 2e keer Matrixx en wederom goed bevallen. Leuke sets gehoord! Kan het goed vinden met Nazale z'n mening over de sets al vind ik het jammer dat A2 Liberate niet draaiden. Kasparov vond ik trouwens ruk (blegh, hardcore) en toen zijn we ook lekker naar huis gegaan zodat ik om 8 uur eindelijk in m'n bedje lag (Groningen is ver rijden :(). Heb heerlijk gelachen om bepaalde outfits :D Top nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leip dat die Tom Staal er ook was.. ziet er ook lekker helder uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha geniale foto`s!

Wat was dit een heeerlijk feestje zeg! Super gezellig met de hele Mario crew haha. Geck-o ging lekker los en de set van Mario&Luigi was echt heeerlijk! Wat een beukwerk:) Echt super vermaakt, veel gezellige mensen en mooie outfits. Zal vanavond ook even wat foto`s posten:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Mario & Luigi DJ Tool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:34 
 

Solutio schreef:


Mario & Luigi DJ Tool :P

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

man o man wat was die vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:35 
 
Hardtraxx Addict

@ 1:40 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:40 
 

Ritsurt schreef:
@ 1:40 xd

Lol, Wario gaat nog even los daar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ritsurt schreef:
@ 1:40 xd

Lol, Wario gaat nog even los daar. :lol:

Dat is G1LL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
@ 1:40 xd


prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha geweldig om te zien dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nazale schreef:

Toen kwam de held van de avond. Ongelofelijk wat ben ik uit mn plaat gegaan bij Geck-O! Vanaf begin tot eind mijn armen en benen aan gort geholpen, nu nog steeds last van. Opende met It's what we are, daarna een nieuwe track met een DIKKE reverse bass, losing my feeling remix, bingo langsgekomen(!!!!!), 2-1, zachte G met best een harde kick, the hard way, en toen volgens mij ook nog een nieuwe: how low can you go was de vocal iig. Die bouwde echt op als een gek, monsterlijke plaat wederom! Daarna nog do the happy face, en trespassing.. Volgens mij was dat het wel zo'n beetje?


Echt een heerlijke live act, compleet losgegaan :worship: en Rik ben ik door naar de volgende ronde van X-Factor? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:33 
 
Artiest

DjThera schreef:
Rik ben ik door naar de volgende ronde van X-Factor? xd

Geen twijfel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een prachtavond wat dit zeg, eerste keer Matrixx voor mij ... WAT een toplocatie :worship:
Aantal HT'ers gezien, foto's volgen want mijn kater heeft geen zin om shit te gaan uploaden nu.

Maar Rik, Zachte G / Harde kick :loving: :loving: :loving:
Held, sowieso beste set van de avond, echt van genoten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een topfeest! Maar kan iemand mij vertellen wat er allemaal is gedraaid? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee van wie die remix van Sylenth & Glitch - Music In You was? Arkaine draaide die, klonk erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Iemand enig idee van wie die remix van Sylenth & Glitch - Music In You was? Arkaine draaide die, klonk erg vet.

Volgens mij van A-Lusion en nog iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Moving Madness schreef:
Iemand enig idee van wie die remix van Sylenth & Glitch - Music In You was? Arkaine draaide die, klonk erg vet.

Volgens mij van A-Lusion en nog iemand.


En Jones ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meneer op 1.40 is een held. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als: heb ik gemist en baal ik van! Helaas, pindakaas! Geen geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:59 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Nando schreef:
Moving Madness schreef:
Iemand enig idee van wie die remix van Sylenth & Glitch - Music In You was? Arkaine draaide die, klonk erg vet.

Volgens mij van A-Lusion en nog iemand.


En Jones ;) .

Is hier verder nog helemaal niets over bekend dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio schreef:


Mario & Luigi DJ Tool :P


Woei :P ! Ging lekker!! :love: :love: :love:

Over het feestje, wat heb ik mij gruwelijk vermaakt zeg! En om direct maar even het beste van de avond te melden: de sfeer! Heb nog nooit zo'n sfeer als dit op een feestje meegemaakt, te heerlijk gewoon! Ik heb feestjes gehad met een prima sfeer (Wish 2011, The Qontinent 2011 bijv.), maar dit was anders en misschien zelfs wel wat beter :P !

We kwamen op 't einde van Zany & Nitrouz binnen, daar dus niet zoveel van meegekregen (Zany als Clown, wat een verrassing :P ). Daarna Noisecontrollers, draaiden een redelijke set. Zoals Nazele al zei, die overgang, ach ja, heb tegen NelisNils ook wel gezegd dat Arjan wat aan z'n mixwerk moet doen geloof ik :P . Verder paar leuke platen gehoord zoals Pillars Of Creation (heldige melodie), Moonraker & alweer de Pounding Senses Edit ( :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: )! Was een prima openingsset voor ons :) .

Daarna Alpha Twins, was een redelijk/goede set. Paar platen gehoord die ik niet had verwacht, maar toch wel leuk waren. Eigenlijk vond ik veel prima op deze avond aangezien 't thema Carnaval was, dus ik zal niet te kritisch wezen :P . Jammer dat Zany & Nitrouz Bitch van Freqz al hadden gedraaid, anders hadden Alpha Twins deze er zeker wel effe op gegooid.

Geck-O Live, gruwelijk :worship: :worship: :worship: :worship: . Ben compleet los gegaan, van begin tot eind! Zoals Nazele al zei, hij draaide precies de platen die ik helemaal geweldig vind van hem! Het mixwerk, de opbouw en de grappige elementen (zachte g en harde kick xd :thumbsup: ) maakten dit tot een super vette liveset! Toppie Rik, ben verliefd op Left Some Answerz remix en heldig dat je Trespassing d'r nog in gooit, denk dat die plaat toch wat te hard was voor het publiek wat er stond, maarja, ik vond 't vet :D !

Daarna Solutio & The I's, nou dat er gebeukt kon worden had ik al meegekregen, maar dit was beuken voor gevorden! Jezus wat was dit weer lekker zeg, de ene naar de andere geniale plaat kwam langs :worship: :worship: . Die DJ Tool ging echt te lekker, en andere platen waren ook super! Tijdens Under Attack d'r nog effe bij gaan staan met Nils, effe het publiek wat meer oppeppen, want als je tijdens Destination Nowhere met Carnaval geen polonaise wilt doen snapte ik even niet (publiek?) :P . Maarja, super setje, was kapot! :thumbsup:

Kasparov deed me weinig, de hardcore die hij draaide was prima als afsluiter van een hardstyle feest, maar de tracks deden me weinig. Er zaten wel een paar leuke tussen zoals Be Quiet & Braincracking, maar verder mocht 't van mij wel wat harder gaan allemaal ;P . Maarja, ook tijdens de hardcore prima vermaakt opzich en de laatste 10 minuten stond ik in m'n kortje broekje + t-shirt :P .


Wat een heldig feestje was dit dus, van mij mag 't ieder weekend wel Carnaval zijn als 't alleen al om de sfeer gaat!

Plus en minpunten:
++++ Sfeer
+++ Solutio & The I's
+++ Geck-O
++ Alpha Twins
++ Noisecontrollers
+ Bier
+ Gezelligheid
+ Drukte (was soms wel iets te druk, maar over 't algemeen helemaal prima)
+ Geluid (!!)
+ Thera met z'n nerdpakkie, hij blijft een held!
+ Iedereen wilde met me op de foto, niet direct een + of - punt maar wilde 't effe melden :P
+ Thema
+ Veeeeeel mooie vrouwen :love:
+ Wc's, bar etc etc was ook gewoon prima

- Geen polonaise op Destination Nowhere
- Weinig Hardtraxxers (Zoveel Hardtraxxers op Raw Pirates, en zo weinig waren dr hier, denk dat dit feestje vetter was met veel Hardtraxxers! Dus Hardtraxxers, jullie hebben wat gemist!)
- Verder geen minpunten, wat een topfeest!

Ik hoef niet meer te zeggen denk ik, iedereen bedankt voor 't super vette feestje! Heb me echt top vermaakt :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :worship:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten