idd, damn genieten daarwrote:+ Veeeeeel mooie vrouwen![]()
ik baal nog steeds dat ik een bepaalde [zwaar lekkere] chick niet verder had gesproken die avond
idd, damn genieten daarwrote:+ Veeeeeel mooie vrouwen![]()
Wauw, echt wel. Echt veel vrouwelijk schoon liep daar rondwrote:idd, damn genieten daarwrote:+ Veeeeeel mooie vrouwen![]()
ik baal nog steeds dat ik een bepaalde [zwaar lekkere] chick niet verder had gesproken die avondomdat ze onder mn cape had gezeten
wrote:Wauw, echt wel. Echt veel vrouwelijk schoon liep daar rondwrote:idd, damn genieten daarwrote:+ Veeeeeel mooie vrouwen![]()
ik baal nog steeds dat ik een bepaalde [zwaar lekkere] chick niet verder had gesproken die avondomdat ze onder mn cape had gezeten
Nog tijdje met meisje staan praten waardoor KSwoosh me een player noemde hahaha.
Je ziet mij in t filmpje gek! :pwrote:Gill was jij ook een van de Mario gang? Wario of Toad?
Verder echt te vette pakken en lekkere intro
Terecht! Was vet. Dit is volgend jaar ook sowieso weer een instant go! 2x nu geweest en 2x echt monnnnsterlijk vet.wrote:Ik wil hier volgend jaar ook zeker bij zijn.Baal nog steeds dat ik Solutio & The I's heb moeten missen..
Had ik maar op 2 plekken tegelijk kunnen zijn...wrote:Zachte G Harde L tooltje te downloaden!
Geck-o ft MC Thera - Zachte G Harde K
Complete tracklist van mijn live act:
00. Intro
01. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
02. Zangeres Zonder Naam - Mexico (Geck-o Stretch)
03. Geck-o - Sticky Disco
04. Geck-o - We Dance To The Beat
05. Geck-o - Bingo! (part1)
06. Geck-o - How Low Can You Go (Interlude)
07. Geck-o ft MC Thera - Zachte G Harde K
08. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
09. Geck-o - Bingo! (part2)
10. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
11. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
12. Geck-o - How Low Can You Go
13. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
14. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
15. Geck-o vs Thera - Trespassing
Len is niet lid van HT volges mijwrote:Had nog beloofd deze te posten:
KSwoosh - Len (HT Nickname?) - Jeroen_n
oooooooooooh dat was et jawrote:Zirkumflex
Ja m'n neef zelfswrote:Len is niet lid van HT volges mijwrote:Had nog beloofd deze te posten:
KSwoosh - Len (HT Nickname?) - Jeroen_n
hij is een maat van Cyril [moving madness]