Line-up:
Da Tweekaz
Deepack
Devon K.
Donkey Rollers LIVE
Geck-O VS Degos & Re-Done
Noize Suppressor
The Pitcher
Wildstylez
Hosted by MC Villain
More info soon.
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.

Dit is wel heel vet, optie!wrote: Donkey Rollers LIVE
Geck-O VS Degos & Re-Done
Noize Suppressor
Wil je mijn ID lenen?wrote:optie!
jawrote:Wil je mijn ID lenen?wrote:optie!
Donkey Rollers?wrote:Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessant
Alles van het dak slopen.wrote:Geck-o VS Degos & Re-Done is wel een interessante combinatie. D&R is meestal rammen tot alles kapot is, terwijl je bij Geck-o heerlijk kan zweven tot je tegen het dak aan zit. Ben benieuwd hoe die set dan wordt.
Zie deze vraag nu pas, maar Donkey Rollers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Als ze nou een set gingen doen als 3/4 jaar geleden was ik gegaan. Maar hun nieuwe platen pakken me echt niet meerwrote:Donkey Rollers?wrote:Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessantOf al te vaak meegemaakt?
Haha, goede oplossing!wrote:Alles van het dak slopen.wrote:Geck-o VS Degos & Re-Done is wel een interessante combinatie. D&R is meestal rammen tot alles kapot is, terwijl je bij Geck-o heerlijk kan zweven tot je tegen het dak aan zit. Ben benieuwd hoe die set dan wordt.
zodat je een makkelijke weg naar boven kunt zweven en alles kapot ragt.
jwz dushie.
Eens. Geldt voor heel Fusion eigenlijk. Behalve voor Titan misschien.wrote:Zie deze vraag nu pas, maar Donkey Rollers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Als ze nou een set gingen doen als 3/4 jaar geleden was ik gegaan. Maar hun nieuwe platen pakken me echt niet meerwrote:Donkey Rollers?wrote:Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessantOf al te vaak meegemaakt?