En-er-gy schreef:
Qz. schreef:
Geck-o VS Degos & Re-Done is wel een interessante combinatie. D&R is meestal rammen tot alles kapot is, terwijl je bij Geck-o heerlijk kan zweven tot je tegen het dak aan zit. Ben benieuwd hoe die set dan wordt.
Alles van het dak slopen.
zodat je een makkelijke weg naar boven kunt zweven en alles kapot ragt.
jwz dushie.

Haha, goede oplossing!
Jurheinen schreef:
patrickjeb schreef:
Jurheinen schreef:
Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessant

Donkey Rollers?

Of al te vaak meegemaakt?
Zie deze vraag nu pas, maar Donkey Rollers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Als ze nou een set gingen doen als 3/4 jaar geleden was ik gegaan. Maar hun nieuwe platen pakken me echt niet meer
Eens. Geldt voor heel Fusion eigenlijk. Behalve voor Titan misschien.