Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up:
Da Tweekaz
Deepack
Devon K.
Donkey Rollers LIVE
Geck-O VS Degos & Re-Done
Noize Suppressor
The Pitcher
Wildstylez
Hosted by MC Villain

More info soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 01:38 
 

Wordt genoemd als de meest vette XXLerator v/h jaar. Dus erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Donkey Rollers LIVE
Geck-O VS Degos & Re-Done
Noize Suppressor


Dit is wel heel vet, optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke lineup hoor, alleen Wildstylez boeit me niet zo maar ook al een tijd niet gezien dus kan geen kwaad. Ook eindelijk weer eens Da Tweekaz ^^ hoop hier zeker weer bij te zijn voor de 3e keer (hopen dat de mensen hier geld voor hebben week na Hardbass), altijd super gezellig sfeertje hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zooooooooooooooooooo vet dit jaar :worship: :worship: . Wellicht aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk bijna zeker aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Wellicht aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:55 
 

Wout1997 schreef:
optie!

Wil je mijn ID lenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
optie!

Wil je mijn ID lenen?

ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:06 
 

Is goed 22.15 voor de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey Rollers :$

Voor de rest toch wel redelijk standaard, mssch wel aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

Was vorig jaar episch met S&i :worship:
Zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 00:03 
 

Vorig jaar heerlijk genoten hier, de eerste keer solutio & the i's voor mij :worship: Hoop dit jaar weer aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessant :/

Donkey Rollers? :P Of al te vaak meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook alleen Geck-o vs D&R interessant. Twijfel, lijkt me verder wel een gaaf feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Addict

Donkey Rollers LIVE
Geck-O VS Degos & Re-Done
Noize Suppressor

Hiervoor ga ik zeker :love:
Met name GEck-O vs. Degos & Re-Done :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig, jammer dat ik moet rijden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o VS Degos & Re-Done is wel een interessante combinatie. D&R is meestal rammen tot alles kapot is, terwijl je bij Geck-o heerlijk kan zweven tot je tegen het dak aan zit. Ben benieuwd hoe die set dan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:56 
 

Qz. schreef:
Geck-o VS Degos & Re-Done is wel een interessante combinatie. D&R is meestal rammen tot alles kapot is, terwijl je bij Geck-o heerlijk kan zweven tot je tegen het dak aan zit. Ben benieuwd hoe die set dan wordt.

Alles van het dak slopen.
zodat je een makkelijke weg naar boven kunt zweven en alles kapot ragt.
jwz dushie.
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Jurheinen schreef:
Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessant :/

Donkey Rollers? :P Of al te vaak meegemaakt?

Zie deze vraag nu pas, maar Donkey Rollers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Als ze nou een set gingen doen als 3/4 jaar geleden was ik gegaan. Maar hun nieuwe platen pakken me echt niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Qz. schreef:
Geck-o VS Degos & Re-Done is wel een interessante combinatie. D&R is meestal rammen tot alles kapot is, terwijl je bij Geck-o heerlijk kan zweven tot je tegen het dak aan zit. Ben benieuwd hoe die set dan wordt.

Alles van het dak slopen.
zodat je een makkelijke weg naar boven kunt zweven en alles kapot ragt.
jwz dushie.
:corn:

Haha, goede oplossing! :thumbsup:

Jurheinen schreef:
patrickjeb schreef:
Jurheinen schreef:
Alleen Geck-O VS Degos & Re-Done is echt interessant :/

Donkey Rollers? :P Of al te vaak meegemaakt?

Zie deze vraag nu pas, maar Donkey Rollers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Als ze nou een set gingen doen als 3/4 jaar geleden was ik gegaan. Maar hun nieuwe platen pakken me echt niet meer

Eens. Geldt voor heel Fusion eigenlijk. Behalve voor Titan misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas, niet aanwezig dit jaar na 2 zeer leuke edities.. word teveel van 't goede voor m'n vrienden. Nu toch uitverkocht dus word ook geen last minute waar ik nog op hoopte
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten