Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 15:57 
 
Artiest

Khadber schreef:
G1LL schreef:
Dank u Daniël, komt vast goed! Kom jij ook effe langs dan!!

Left Some Answerz remix please (A)

Ik heb op het moment een hevig centjestekort. Zit alweer te springen om stufi om mijn kamer en alles te betalen. (en een avondje studio 80 op donderdag met 20 man van de studie ;)). Wil wel echt nog een keer naar de Matrixx, schijnt echt een prima tent te zijn.

Je kunt nog altijd meerijden en mee naar binnen als je wil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt donders zin in:) Zo naar G1ll om alvast een beetje in te komen voor vanavond:) Even onze personages beter leren kennen gege :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit alleen nu bij mijn ouders in Hillegom. Dus dat is nog wel een eindje weg van Utrecht.

Waarom maken jullie me aan het twijfelen? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nelisnils schreef:
Echt donders zin in:) Zo naar G1ll om alvast een beetje in te komen voor vanavond:) Even onze personages beter leren kennen gege :lol:


Hahah :P

@ Daniël, ga met Rik mee dan :) . Effe snel outfit uitkiezen ! :P

En voor de liefhebber:

hardstyle/eluzive-xxlerator-carnaval-warming-up-18-02-2012-t23663.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zit alleen nu bij mijn ouders in Hillegom. Dus dat is nog wel een eindje weg van Utrecht.

Waarom maken jullie me aan het twijfelen? :cry:



Lol daar ben ik geboren..! Guidogezellelaan ofzo.. ken je dat?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:18 
 
Artiest

Khadber schreef:
Ik zit alleen nu bij mijn ouders in Hillegom. Dus dat is nog wel een eindje weg van Utrecht.

Ai dat is dan wel iets lastiger ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:46 
 

Tot vanavond mensen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn :yay: :yay: :yay: :yay: hier heb ik zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

helaaas niet aanwezig ivm de knie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:13 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Damn :yay: :yay: :yay: :yay: hier heb ik zin in! :D

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:22 
 

toch een outfit dankzij jorrit :P
ik zal te vinden zijn als ridder bij de 3 kerstmannen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot vanavond!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:42 
 

DjThera schreef:
Tot vanavond!!! :yay:

hoe ga jij verkleed Pieter? als mega smiley?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ah redelijk als mezelf oftewel nerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ah redelijk als mezelf oftewel nerd xd

Oftewel paap :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:52 
 

DjThera schreef:
Ah redelijk als mezelf oftewel nerd xd

ik kan wel zon grote jumbo boodschappen tas meenemen?
dan knip ik er voor je gaten voor je armen en hoofd in :P
dan ben je een Jumbo Boodschappentas :cool:

Do The Jumbo Boodschappen Tas :bomb: :clap:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk vet feest! Wat een sfeer en wat een setjes. Zo hoor je een avond op te bouwen, echt perfect gewoon. Rick, heerlijk live-debuut en Pieter, geweldige zangkunsten! :lol: Zachte G, maar ook een harde KICK! Ook super dat je je verjaardag met ons kwam vieren, echt gezellig! Drukte was echt helemaal goed, niet te druk en genoeg ruimte om los te gaan. Speciale vermelding voor Alpha Twins: heldenset! Echt verrassend goed, zo mogen ze altijd wel draaien. Zany en Nitrouz mogen trouwens een cursus setopbouw volgen. Dat was echt raar, maar wel lekkere binnenkomer.

Al met al ben ik uitermate tevreden. Carnaval is perfect begonnen en de Matrixx maakte haar reputatie waar. Het wordt extreem lastig om dit feest, in ieder geval qua sfeer, te overtreffen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 12:21 
 
Hardtraxxer

Fucking geniaal feestje, bedankt mensen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Chris : Bass Academy overtreft alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

zo weer goed vermaakt! was weer een lekker nachtje gas geven (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:57 
 

Zoooooooo brak op de bank. Helaas wakker geworden door de grafherrie die carnavalsmuziek heet.. :)

Anyway, wat een feest! Dit was echt net zo als vorig jaar. Kwamen binnen bij Arkaine, wtf zijn dat voor ventjes? Opgeteld net zo oud als ik denk ik :D. Anyway, draaiden wel lekkere nummertjes, mixwerk was gewoon climaxmixjes. The usual, blijkbaar normaal onder grote dj's! Maar goed, niet storend - lekker om bij in te komen. It must be, noisemaker remix en nog wat grut. Weinig van onthouden. Daarna kwamen zany en nitrouz! Dat was ook zeker lekker om mee te beginnen. Wel waren er een paar keuzes gemaakt door nitrouz waarvan je dacht... EEEUUUH. Ik dacht zelf dat hij activated inmixte op Distorted remix... Of iig een andere lompe plaat. Anyway, hier werden leuke plaatjes gedraaid! Worship, Squared, night after night remix, conquer your fears, son of torture, oldskool, bitch, attention en ongetwijfeld vele anderen. Heb eigenlijk alleen die van zany onthouden :p Opbouw was kut, feestgehalte was hoog! Oja, en de refixx van music in you - sylenth and glitch gehoord. Die klapt er nog goed op?!! Waar die kicks vandaan komen, geen idee. Vet iig! Alleen rare pitch kicks (niet heel hoog) waar ze eigenlijk omlaag hadden gemoeten in de tweede climax dacht ik. Maar prima plaatje hoor!
Daarna kwamen de noisecontrollers. Nu weet ik dat we daar een mooie reputatie bij op hadden gebouwd, maar we waren toch al wel heel benieuwd naar hoe het zou gaan. Ze begonnen met So High, om daar vervolgens Summer in the City op in te mixen. En yes, een beat te vroeg ingestart. Toen hadden we het even niet meer! Set verder was wel leuk, op Unite na. Pillars of Creation, E=NC2, faster n further, lose my mind?, pounding senses remix (vet!), een attack again edit (minder vet). Crump remix, Zowaar geen just as easy! Best een leuke set verder dus, mixwerk was ook niet storend op die eerste mix na. Gangsterdwerg en ik besloten om na hun set ze eventjes op te zoeken, om onszelf even voor te stellen! Dat waren mooie gesprekken die we gevoerd hebben!

"Hey Bas, wij zijn gangsterdwerg en nazale van hardtraxx!"
>"Oh, dan moet ik zeker aardig doen?!"

Hehe, verder leuk gepraat, allebei onze kanten verteld van hoe we tegen dingen aan kijken en tot de conclusie gekomen dat er helemaal niet zoveel verschil is. Tof dat ze iig het gesprek aangingen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even twijfelde of we geen stomp op onze gezichten kregen wanneer we ons zouden voorstellen :') Maar goed.

Daarna, alpha twins! WAT EEN SET! Aiaiaiai, alles klopte daar (op bringing the funk na), het matchte gewoon precies met wat iedereen wilde horen. Echt geen hele verassende tracklist, met let it go, kick back, tonight, moonraker, gangsters dont dance, lord of shadows (dacht ik, eforce?), fuck the fake shit, X, en nog wat grut. Maar het ging echt top!

Toen kwam de held van de avond. Ongelofelijk wat ben ik uit mn plaat gegaan bij Geck-O! Vanaf begin tot eind mijn armen en benen aan gort geholpen, nu nog steeds last van. Opende met It's what we are, daarna een nieuwe track met een DIKKE reverse bass, losing my feeling remix, bingo langsgekomen(!!!!!), 2-1, zachte G met best een harde kick, the hard way, en toen volgens mij ook nog een nieuwe: how low can you go was de vocal iig. Die bouwde echt op als een gek, monsterlijke plaat wederom! Daarna nog do the happy face, en trespassing.. Volgens mij was dat het wel zo'n beetje?

Maar echt ongelofelijk. Hier zat zo'n vette drive en opbouw in, mezelf echt helemaal verloren. De tracks die ik wat minder vindt heeft ie ook niet gedraaid! Al was dat denk ik ook wel een goede keus met dit publiek. Ik weet niet hoe hard het losging, maar mannnnnnnnnn. Top!

Daarna solutio & the i's! Waren ook echt vet, dikke platen als the cry(dat is dan weer wat minder), immortal, 2.17, never fall asleep, bitcrusher remix, fusion of sound, new system, under attack, disturbia remix, destination nowhere (niet de remix volgens mij). Dat knalde iig echt lomp hard door! Goed mixwerk ook!

Over het algemeen, voor de lineup die er stond was het echt een bazenfeest! Geen slechte set gehoord, nog effe gebuurt met Thera/Geck-O/NC/Chukkels heeeel kort en twee waarvan ik de naam niet verstond! Het was heerlijk druk, niet te, barpersoneel is daar alijd goed, sfeer was top, geluid niet te hard. Dikke 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:28 
 
Artiest

Nazale schreef:
Ongelofelijk wat ben ik uit mn plaat gegaan bij Geck-O! Hier zat zo'n vette drive en opbouw in, mezelf echt helemaal verloren. De tracks die ik wat minder vindt heeft ie ook niet gedraaid! Al was dat denk ik ook wel een goede keus met dit publiek. Ik weet niet hoe hard het losging, maar mannnnnnnnnn. Top!

Super om te horen! Was verder best een lastig publiek :P maarja ging lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:30 
 
Artiest

Oh en deze foto hahaha

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:50 
 

Geck-o schreef:
Nazale schreef:
Ongelofelijk wat ben ik uit mn plaat gegaan bij Geck-O! Hier zat zo'n vette drive en opbouw in, mezelf echt helemaal verloren. De tracks die ik wat minder vindt heeft ie ook niet gedraaid! Al was dat denk ik ook wel een goede keus met dit publiek. Ik weet niet hoe hard het losging, maar mannnnnnnnnn. Top!

Super om te horen! Was verder best een lastig publiek :P maarja ging lekker :)

Hij heeft een zachte G, en een harde kick!
:lol:
Schitterende plaat! :thumbsup:
Het blijft ook mooi hoe jij lekker los gaat op de platen die je draait (in tegenstelling tot bijv A2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alpha Twins en Solutio en The I's :bomb: . :bomb: Hele dikke sets dit!

Verder hele dikke editie! Vond alleen de 'Nitrouz invloeden' bij Zany waardeloos.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten