Besloten om niet te gaan
veel plezier iedereen!
Valt me weer tegen van je!wrote:Besloten om niet te gaanveel plezier iedereen!
Valt me weer tegen van je!wrote:Besloten om niet te gaanveel plezier iedereen!
M!KE-Owrote:Rebirth dus, en 24e bedoel je Hardstyle Rockers mee? Die weet ik nog niet hoor, maar zit al vol genoeg :p maaaarrrrrr wat is je pf naam, kan ik ff kijken!
Dat dacht ik al wel, maar ik dacht dat je hier ook zo heette :p ik ken echt niet iedereen z'n naam uit mn hoofd hoorwrote:M!KE-Owrote:Rebirth dus, en 24e bedoel je Hardstyle Rockers mee? Die weet ik nog niet hoor, maar zit al vol genoeg :p maaaarrrrrr wat is je pf naam, kan ik ff kijken!Volgens mij weet je gewoon niet wie ik ben..
Jammerrrrrwrote:Besloten om niet te gaan
Haha begrijpelijk.. Ik heette hier ooit Mike-O dus ik wil het je wel vergeven.wrote:Dat dacht ik al wel, maar ik dacht dat je hier ook zo heette :p ik ken echt niet iedereen z'n naam uit mn hoofd hoorwrote:M!KE-Owrote:Rebirth dus, en 24e bedoel je Hardstyle Rockers mee? Die weet ik nog niet hoor, maar zit al vol genoeg :p maaaarrrrrr wat is je pf naam, kan ik ff kijken!Volgens mij weet je gewoon niet wie ik ben..
Wel verkleed achter de decks hewrote:donders zin in
BINGO PLEASEwrote:De laatste hand wordt gelegd aan de live actik heb so'n sin!
Jammerrrrrwrote:Besloten om niet te gaan
wrote:BINGO PLEASE
Thanks, komt goedwrote:Iedereen ontzettend veel plezier vanavond!
DJ's succes met draaien. In het bijzonder Geck-o, eerste live act, spannend! Ik hoop dat het naar wens gaat!
Sorrywrote:Jammerrrrr
Ik heb op het moment een hevig centjestekort. Zit alweer te springen om stufi om mijn kamer en alles te betalen. (en een avondje studio 80 op donderdag met 20 man van de studiewrote:Dank u Daniël, komt vast goed! Kom jij ook effe langs dan!!
Left Some Answerz remix please (A)
Nah, dat niet. Maar ik zoek wat meer opbouw en afwisseling in een avond, dan is juist zo'n raw gespecificeerde avond niets voor mij. Maar dit feestje had inderdaad goed gekund omdat er van alles is, alleen stond gewoon erg slecht gepland voor mij.wrote:Is zeker een mooie tent! Helaas zijn de line-ups vaak te hard voor jouw denk ik![]()
![]()