Incoming ja, wat een track, heerlijk 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Adaro is wel echt een baas inderdaad, stond lekker naast de HT-ers te kijken naar wat ze van Theracords allemaal aan het uitvogelen waren.
-
HHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Vind het na al deze berichten net lijken of het een slecht feest was. Heb ik totaal niet zo beleefd!
het ging tijdens theracords wat minder los als bij de voorgaande labels, maar voorin ging het alsnog redelijk los vond ik
En het is gewoon simpel, theracords is niet echt bekend onder de gemiddelde xxlerator bezoeker. Wellicht word het door sommige niet gewaardeerd, dat kan toch? over smaak valt niet te discussiëren! Ze deden hun ding, en dat werd door genoeg mensen gewaardeerd (voorin zeker).
Zoals chukkels aangaf vond ik juist moh een heel stuk minder, ik verwachte de bekende hitjes, die het veel beter zouden doen als je kijkt naar de rest van de avond, ik ben na 20 minuten ook naar boven gelopen, het pakte me totaal niet.
Nogmaals ik vond het een prima feestje!
het ging tijdens theracords wat minder los als bij de voorgaande labels, maar voorin ging het alsnog redelijk los vond ik
En het is gewoon simpel, theracords is niet echt bekend onder de gemiddelde xxlerator bezoeker. Wellicht word het door sommige niet gewaardeerd, dat kan toch? over smaak valt niet te discussiëren! Ze deden hun ding, en dat werd door genoeg mensen gewaardeerd (voorin zeker).
Zoals chukkels aangaf vond ik juist moh een heel stuk minder, ik verwachte de bekende hitjes, die het veel beter zouden doen als je kijkt naar de rest van de avond, ik ben na 20 minuten ook naar boven gelopen, het pakte me totaal niet.
Nogmaals ik vond het een prima feestje!
Je kan er nog steeds niet omheen dat als iemand iets een kut set vindt, dat jij dan kan beweren dat het mix technisch nog zo mooi is, dat die ander het nog steeds kut kan vinden.
Ik vind het ook rare uitspraken over een gehele bevolking van een website.
Dat zou net zoiets zijn als dat ik zou zeggen dat iedereen hier fan is van Wasted Penguinz.
Ik vind het ook rare uitspraken over een gehele bevolking van een website.
Dat zou net zoiets zijn als dat ik zou zeggen dat iedereen hier fan is van Wasted Penguinz.
Dat klopt ook niet, is veel te kort door de bocht om dat te zeggen. Zijn daar genoeg mensen te vinden die het wel leuk vinden, en mensen die het niet leuk vinden hebben daar alle recht op. Wel is er op HT % gezien een groter gedeelte dat het wél leuk vind, right?wrote:Ik vind het ook rare uitspraken over een gehele bevolking van een website.
Precies.wrote:Dat klopt ook niet, is veel te kort door de bocht om dat te zeggen. Zijn daar genoeg mensen te vinden die het wel leuk vinden, en mensen die het niet leuk vinden hebben daar alle recht op. Wel is er op HT % gezien een groter gedeelte dat het wél leuk vind, right?wrote:Ik vind het ook rare uitspraken over een gehele bevolking van een website.
Daarom vind het vreemde uitspraken. Ook die ''durf'' uitspraken. Ik durf ook te zeggen dat het merendeel hier nog nooit geneukt heeft. Ik durf ook te zeggen dat het merendeel zich hier over internet stoer voor doet.
Achja, voor de lols. Verder ben ik het wel met jullie eens, maar omdat een meerderheid blaat, betekent het niet dat de andere hoeveelheid evenals die meerheid denkt.
I believe sowrote:Feest was echt leuk
Met IJscoboer ook ff staan praten, leuke gastwrote:en de IJscoboer heb staan hakken
Ah man, wat heb ik me vermaakt
Sorrow klapte er zo hard op, echt heel vet!
Wie was jij precies dan?wrote:Met IJscoboer ook ff staan praten, leuke gastwrote:en de IJscoboer heb staan hakken
Coen is een baaswrote:Met IJscoboer ook ff staan praten, leuke gastwrote:en de IJscoboer heb staan hakken
Dat is een feitwrote:Coen is een baaswrote:Met IJscoboer ook ff staan praten, leuke gastwrote:en de IJscoboer heb staan hakken
Dat is een feit[/quote]wrote:Coen is een baaswrote:Met IJscoboer ook ff staan praten, leuke gastwrote:en de IJscoboer heb staan hakken
Ik hoop in ieder geval dat die niet naar Qlimax gaat... sfeerverpester.
Nee, jullie waren lekker sfeervol op de after... Sterf met je kutballonnen!wrote:Ik hoop in ieder geval dat die niet naar Qlimax gaat... sfeerverpester.
After met een stel bazen?wrote:Nee, jullie waren lekker sfeervol op de after... Sterf met je kutballonnen!wrote:Ik hoop in ieder geval dat die niet naar Qlimax gaat... sfeerverpester.
Waarom heb ik dit gemist?
Ik haat mezelf voor eeuwig.
Ik viel inslaap bij de after, letterlijk een halfuur nadat die begonne was,,, en Coen ook dus was waarschijnelijk saai!wrote:After met een stel bazen?wrote:Nee, jullie waren lekker sfeervol op de after... Sterf met je kutballonnen!wrote:Ik hoop in ieder geval dat die niet naar Qlimax gaat... sfeerverpester.
Ja duh, jij viel in slaap, waardoor onze geluidslimiet tergend verlaagd werd. Volgende keer pomp ik die ballonnen gewoon naast je oor op!
Omdat jij zo nodig andere patronen moest schieten!wrote: After met een stel bazen?
velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..
Je kan hem bijna niet zien zo klein is hijwrote:velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..
Ik heb nooit toegezegd tot een after mr spacekees, ik kwam om te pitten! hahahhaha jouw hoofd na zo'n kut ballon! Schitterend!wrote:Nee, jullie waren lekker sfeervol op de after... Sterf met je kutballonnen!wrote:Ik hoop in ieder geval dat die niet naar Qlimax gaat... sfeerverpester.
Vooral als je pillen op hebt!wrote:Je kan hem bijna niet zien zo klein is hijwrote:velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..
Bij een feest horen ballonnen toch?wrote:Ik heb nooit toegezegd tot een after mr spacekees, ik kwam om te pitten! hahahhaha jouw hoofd na zo'n kut ballon! Schitterend!wrote:Nee, jullie waren lekker sfeervol op de after... Sterf met je kutballonnen!wrote:Ik hoop in ieder geval dat die niet naar Qlimax gaat... sfeerverpester.
Om maar niet te spreken over met pep opwrote:Vooral als je pillen op hebt!wrote:Je kan hem bijna niet zien zo klein is hijwrote:velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..