Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Uhmm, over het ontbreken op grotere feesten valt natuurlijk lang over door te praten :P Ik zou er eerlijk gezegd geen voorstander van zijn ;)

Er vervolgens zie je mensen weer zeuren over mainstages zoals Defqon en Decibel, dat er alleen maar 'dagjesvolk' is en het niet los gaat.
Voor sommige mensen is het nooit goed, ook al vonden ze 80% van de dag/avond vet. Dan moet men zich toch nog uitspreken over die 20% die ze minder of niet leuk vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opbouwende kritiek, een duur feest wil men ook 100% positief beleven! :P
Nee ik snap je punt wel hoor ;)

Maar de opzet van Decibel en Defqon is anders dan dit, daar heb je verschillende area's! Als het je niet bevalt ga je naar een ander, zo zullen er grotendeels bij elke area de liefhebbers wel staan.. Nu praten we eigenlijk over één area, totaal andere situatie en niet met elkaar te vergelijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Theracords was gewoon de lekkerste set :worship:
Samen met die van de Donkeys en G4H.
Stonde idd teveel mensen stil, wat jammer is, maar op dat moment sluit ik me daar toch voor af.
Weinig stil gestaan dat anderhalf uur, en om me heen ging het nog wel aardig los (rechts voor 't blok in het midden vd zaal)
Denk dat ik voor alle Theracords liefhebbers spreek dat we voldaan naar huis zijn gegaan, dus is jullie missie gewoon geslaagd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Wat was dit een geweldig feest zeg! Gezellige mensen, qua drukte en warmte viel het reuze mee. Heb me echt enorm vermaakt.
Nog een gratis cd gekregen van Ran-D :clap:. Dus vandaag lekker bijkomen met de XXlerator cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Voor ieder wat wils, toch? Mooi toch?
Volgens mij was dat ook het doel van de organisatie. En als liefhebber kun je lastig alle soorten lief hebben natuurlijk en daarbij zijn lang niet alle bezoekers daar puur voor de muziek.
Met een afwisselende lineup kun je iedereen tevreden stellen, maar uiteraard heb je in Nederland weer een hoop azijnzeikerds die het negatieve moeten belichten, i.p.v. dat ze zich uitspreken over de zaken die ze wel vet vonden.

Klopt. Dat is ook het grootste manco aan het werken met 1 zaal zonder 'uitwegen'. Je bent dan inderdaad verplicht om alles aan te horen, om het zo maar te zeggen en als je de feeling niet hebt tijdens een set, kun je niet ergens anders heen waar je de feeling wél krijgt. Helaas zul je dat altijd blijven houden bij kleinschalige binnenfeestjes.

Squirrie schreef:
Ja voor ieder wat wils ja, klinkt prachtig, zou het misschien ook kunnen zijn..

Maar als op een gegeven moment het gros vh publiek het af laat weten is dat behoorlijk jammer ;) Tja, misschien beter voor de Matrixx om dit concept dus niet te herhalen..

En tja, jullie waren toevallig zaterdag het haasje met de minste liefhebbers in de zaal! Shit happens, kan je weinig aan veranderen want je kan mensen niet ineens verplichten het leuk te gaan vinden :P

Moet je niet verkeerd opvatten hoor, het publiek was er gewoon niet voor zaterdag.. ;)

Mee eens. Jullie hebben je zo toegankelijk mogelijk opgesteld zonder jullie identiteit te verliezen. Diegene die de sound van Theracords wel kunnen waarderen, hebben jullie in ieder geval wél weten te plezieren en daar gaat het ook om toch? Je fans blijven amuseren.

Geck-o schreef:
Chukkels schreef:
- Theracords (100% raw/industrial hardstyle)

Yeah right, waar was jij het eerste deel van de set dan :lol:
Misschien moet ik niet reageren maar ik word gek van dit hokje. Theracords is veel meer dan dat :)

Ik had het over wat men van tevoren kan verwachten hé, zeker bij een afsluitende hardstyle set. ;) Ik weet ook wel dat jullie label qua diversiteit het grootst is, maar er is een wereld van verschil tussen een set van Theracords om 1 uur en een om half 5. Natuurlijk hebben jullie dan de keus gemaakt om een afsluitende hardstyle set neer te zetten zoals hij bedoelt is, maar het is dan gewoon jammer dat het gros van het publiek het niet aantrekt of oppakt. Misschien zien ze het als 'alternatieve' hardstyle of iets dergelijks waar ze nog niet aan toe zijn, omdat ze pas net geïnteresseerd zijn in hardstyle, zich er niet voor openstellen of het gewoonweg niet hun smaak is. Het is gewoon onmiskenbaar dat deze set gewoon een dijk van een set was, welke op een feest als Loudness of Bass Academy louter met lof ontvangen wordt. Dus ja, het ligt er gewoon totaal aan op welk feest je staat met welk concept op hoe je set wordt ontvangen.

Dus even al met al, ik kraak jullie set totaal niet af, want ik waardeer de muziek echt enorm en qua mixwerk was het gewoon op en top, maar het was gewoon geen gelukkige match met een deel van het publiek wat erop af kwam. En als dat deel van het publiek overduidelijk in de meerderheid verkeert ten opzichte van het deel dat jullie wel hebben kunnen entertainen, dan is het logisch dat er meer berichten komen dat het een mindere set zou zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Wel in die context grapjas, omdat jij zo'n fan bent van Theracords vindt jij dat de rest niet moet 'lullen' en de sfeer nog wel aanwezig was *gaap*..

Leuk dat jij je hebt vermaakt, maar dat neemt niet weg dat het gros van het publiek het niet kon waarderen en daardoor de sfeer daalde..

Daar gaat het toch niet over? Als het publiek aangeeft dat het een laffe set of een slechte was hebben ze toch gewoon ongelijk? Gaat totaal niet over smaak of wat dan ook, ben je totaal niet objectief bezig. Zijn waarschijnlijk een aantal van die gasten die het nodig vonden om op gunz4hire als een mongool te gaan staan pogo-en. Pleur lekker op joh, dat je dat op Decibel doet ofzo als iedereen 5 vierkante meter ruimte heeft.. maar in zon zaaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb ook nooit een oordeel over de set zelf gegeven, alleen over hoe die paste in de avond ;)

Als je de berichten verder leest, wat je waarschijnlijk wel hebt gedaan, weet je ook wel wat ik ermee bedoelde.. Dat mensen op PF zeggen dat het een kutset was tja, zo hebben zij het ervaren ja.. Ik vertaalde dat beetje naar 'sfeer' aangezien als mensen een set kut vinden ze dus ook de kop laten hangen en de sfeer omlaag halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt voor de rest klopt het als een bus wat je aangaf, de sfeer dook wel degelijk wat naar beneden en het publiek werd wat laffer. Uitzonderingen daargelaten, want vooraan stond er stond nog zeker 200 man wel door te beuken. Dit was trouwens waar iedereen van tevoren op had gehoopt (minder ruimte door theracords) dus ik snap niet waar nu achteraf ineens de verontwaardiging door ontstaat?

Wat ik bedoel; ik trek de mening van dat soort mensen (in dit geval op PF, maar zaterdag ook ter plekke) al snel in twijfel als ze aangeven dat het een slechte set was. Qua wat dan? Trackkeuze? Mixtechnisch? Zat wat mij betreft goed in elkaar hoor.. maar als het je niet aanspreekt dan wordt het een lastig uurtje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat ik bedoel; ik trek de mening van dat soort mensen (in dit geval op PF, maar zaterdag ook ter plekke) al snel in twijfel als ze aangeven dat het een slechte set was. Qua wat dan? Trackkeuze? Mixtechnisch? Zat wat mij betreft goed in elkaar hoor.. maar als het je niet aanspreekt dan wordt het een lastig uurtje ja.

Geheel mee eens. Die knaapjes weten niet goed waar ze 't over hebben daar op PF
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat ik bedoel; ik trek de mening van dat soort mensen (in dit geval op PF, maar zaterdag ook ter plekke) al snel in twijfel als ze aangeven dat het een slechte set was. Qua wat dan? Trackkeuze? Mixtechnisch? Zat wat mij betreft goed in elkaar hoor.. maar als het je niet aanspreekt dan wordt het een lastig uurtje ja.

Geheel mee eens. Die knaapjes weten niet goed waar ze 't over hebben daar op PF

Hier op Hardtraxx zijn het wel lui die alles weten. >.<

Sorry, maar dit vind ik een bullshit uitspraak.
Iemand kan het prima een kutset vinden terwijl jij het een goede set vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
b-ram schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat ik bedoel; ik trek de mening van dat soort mensen (in dit geval op PF, maar zaterdag ook ter plekke) al snel in twijfel als ze aangeven dat het een slechte set was. Qua wat dan? Trackkeuze? Mixtechnisch? Zat wat mij betreft goed in elkaar hoor.. maar als het je niet aanspreekt dan wordt het een lastig uurtje ja.

Geheel mee eens. Die knaapjes weten niet goed waar ze 't over hebben daar op PF

Hier op Hardtraxx zijn het wel lui die alles weten. >.<

Sorry, maar dit vind ik een bullshit uitspraak.
Iemand kan het prima een kutset vinden terwijl jij het een goede set vindt.

Nou ja, wie ben ik om te zeggen dat mensen hier meer verstand hebben van hardstyle dan op pf? Toch vind ik wel dat de conclusie mag trekken dat hardtraxx-mensen meer bezig zijn met de muziek dan de (grote) hoeveelheid mensen die op pf rondzwerven. Ook durf ik de conclusie te trekken dat het percentage Theracords fans hier vele malen hoger is dan daar. Het aandeel ik-ben-guido-kijk-mijn-grote-packages is daar ook zo veel hoger en ja, van hun durf ik zeggen dat ze een rotsmaak hebben voor muziek. Die komen alleen naar feesten en lomp te gaan staan beuken.
Maargoed, het blijft zoals Headhunterz altijd blijft zeggen een kwestie van smaak. Dus mijn vorige bericht is erg oppervlakkig geweest ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hier op Hardtraxx zijn het wel lui die alles weten. >.<

Sorry, maar dit vind ik een bullshit uitspraak.
Iemand kan het prima een kutset vinden terwijl jij het een goede set vindt.

Dat zeg ik niet, daarom vermeld ik er nog 'ter plekke' bij. Het kan me niet schelen op welke site mensen dan al niet zitten, maar wat is jouw definitie van een 'goede set' dan? Ik vind het in elk geval belangrijk dat het een beetje doorknalt, dat het in dit geval een brug is naar de hardcore en dat er wat divers gedraaid wordt. Weet nog dat ik zaterdag blij verast was om de trein en torture te horen bijvoorbeeld.

En wat betreft je laatste zin; hoe kan het dan dat het hier bijvoorbeeld altijd over de manieren van draaien, de opbouw van de sets, de platenkeuze etc. gaat. Op andere sites, waaronder PF dus, zie ik vaak alleen woordjes als laf en te lomp voorbij komen. Waarom wordt daar dan niet eens wat beter aangegeven wat er niet goed aan Theracords is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk feestje gehad! Had nog gehoopt op Rotten, Pulling the trigger en nog een machineplaat bij Theracords, mja je kan ook niet alles hebben:P

Helden vd avond: Donkey Rollers: Sound of the beast :love: , verder weer een aantal kippenvel momentjes gehad met oa Mr_Vertigo :thumbsup:

Ik heb me volgens mij echt nog nooit geërgerd aan het publiek. Kan altijd genieten van die mensen die echt te ver vd kaart zijn, dat is gewoon mijn portie humor van die avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Helden vd avond: Donkey Rollers: Sound of the beast :love:

Nee joh! Die was ik helemaal vergeten! :drool:
Wat was dat genieten zeg!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Ik heb me volgens mij echt nog nooit geërgerd aan het publiek. Kan altijd genieten van die mensen die echt te ver vd kaart zijn, dat is gewoon mijn portie humor van die avond :lol:

Jawel, maar dat gebeuk werd op een gegeven moment wel écht vervelend man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jemig wat een gezeur hiero over deze avond. Ik vond t echt een topfeest. De artiesten deden gewoon lekker hun ding, dat dat niet bij iedereen in de smaak valt zal mij een zorg zijn, ik vond heerlijk om naar te luisteren. Jammer dan als het publiek wat minder enthousiast is, dat bederft mijn lol niet. Ik kom toch niet naar een feest om te kijken hoe leuk anderen het hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje kort door de bocht, de sfeer in een tent (en vooral in zo'n kleine setting) draagt toch wel degelijk bij aan de beleving van je feest? Dat lijkt mij bijvoorbeeld een beetje de formule waarop elke AVIO set het zo goed doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:05 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Pr0sp3ct schreef:
Ik heb me volgens mij echt nog nooit geërgerd aan het publiek. Kan altijd genieten van die mensen die echt te ver vd kaart zijn, dat is gewoon mijn portie humor van die avond :lol:

Jawel, maar dat gebeuk werd op een gegeven moment wel écht vervelend man.


Ja er was 1 moment waarop een paar van die extreeeeeeem brede gasten beetje een soort hippiecirkel vormde en elkaar gingen duwen als een manier van losgaan om vervolgens iedereen om hun heen ook te beuken, dit was inderdaad kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje kort door de bocht, de sfeer in een tent (en vooral in zo'n kleine setting) draagt toch wel degelijk bij aan de beleving van je feest? Dat lijkt mij bijvoorbeeld een beetje de formule waarop elke AVIO set het zo goed doet.


Nee dat doet mij vrij weinig. Als de sfeer in de groep waarmee we naar een feest gaan maar goed zit dan is mijn avond al voor een groot deel goed. Dat sommige mensen niet dezelfde stijl als mij kunnen waarderen is hun probleem. Je weet van te voren wat een line up is, dan moet je zelf maar kiezen of je daarnaar wil luisteren of niet. Als voor die mensen dan de sfeer slecht is hoeft dat niet te betekenen dat die dat voor mij ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Nee dat doet mij vrij weinig. Als de sfeer in de groep waarmee we naar een feest gaan maar goed zit dan is mijn avond al voor een groot deel goed.

Ja .. als elk groepje dat denkt is de sfeer dus overal goed :P

Citaat:
Dat sommige mensen niet dezelfde stijl als mij kunnen waarderen is hun probleem. Je weet van te voren wat een line up is, dan moet je zelf maar kiezen of je daarnaar wil luisteren of niet. Als voor die mensen dan de sfeer slecht is hoeft dat niet te betekenen dat die dat voor mij ook is.

Voor de rest ben ik het met je eens, al ben jij het enige groepje dat het leuk vind.. daar kom je toch voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SoundTunerZ schreef:
Nee dat doet mij vrij weinig. Als de sfeer in de groep waarmee we naar een feest gaan maar goed zit dan is mijn avond al voor een groot deel goed.

Ja .. als elk groepje dat denkt is de sfeer dus overal goed :P



En schijnbaar doet dus niet iedereen dat. Daarom snap ik ook niet wat nou het hele gezeur is over de sfeer van afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als je alles vanuit je eigen perspectief bekijkt is een een vriendengroep genoeg en zolang je maar plezier hebt is al het andere van ondergeschikt belang. Ik heb me ook geen enkel moment verveeld, maar ik kijk wel naar het totaalplaatje. The Prophet draaide een bagger-set, maar op dat moment maakte het me totaal niet uit, ik vermaak me wel. Maar objectief gezien moet je naar het totaalplaatje kijken vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Leuk feestje gehad! Had nog gehoopt op Rotten, Pulling the trigger en nog een machineplaat bij Theracords, mja je kan ook niet alles hebben:P

Helden vd avond: Donkey Rollers: Sound of the beast :love: , verder weer een aantal kippenvel momentjes gehad met oa Mr_Vertigo :thumbsup:

Ik heb me volgens mij echt nog nooit geërgerd aan het publiek. Kan altijd genieten van die mensen die echt te ver vd kaart zijn, dat is gewoon mijn portie humor van die avond :lol:


Baas!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tja, als je alles vanuit je eigen perspectief bekijkt is een een vriendengroep genoeg en zolang je maar plezier hebt is al het andere van ondergeschikt belang. Ik heb me ook geen enkel moment verveeld, maar ik kijk wel naar het totaalplaatje. The Prophet draaide een bagger-set, maar op dat moment maakte het me totaal niet uit, ik vermaak me wel. Maar objectief gezien moet je naar het totaalplaatje kijken vind ik.


Ik vind dat je niet objectief naar een feest moet kijken aangezien het een persoonlijke ervaring is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een avond weer. Ik heb echt ontzettend genoten :D

De avond begon met een vrij raar voor val. Ik stapte samen met Velocity de bus uit in Dukenburg, en een komt een blonde dame op ons afgestapt, van ergens in haar late twintigers schat ik zo, met de vraag of ze met ons mee naar binnen mag. Ze was alleen gekomen, omdat haar vrienden niet van hardstyle hielden... Ok, dachten wij, loop maar mee, zo lang niet je niet lastig bent :P Ze is zo ongeveer de hele avond bij ons en Mr_lellebal blijven hangen en had geloof ik de tijd van haar leven. Beetje raar allemaal, mja, ieder zijn feest zullen we maar zeggen!

Eenmaal binnen was het tijd om mijn nieuwe gehoorbescherming uit te testen, en een beetje opzoek te gaan naar alle bekende gezichten. Ik was erg te spreken over de bescherming. Kicks blijven mooie zuiver, men was goed te verstaan, alleen was de positie in de zaal wel erg belangrijk. Ik hoorde af en toe echt veel te veel bass :(

De set van wildstylez was heerlijk. Goed moment vd avond en een prima opbouw. Running Late, I See Stars en Lonely bevielen uitstekend :) Nieuwe Noisecontrollers ook voorbij horen komen geloof ik, klonk goed. Mixwerk was prima, niet anders gewend van hem.
A2 en E-force begonnen weer fantastisch met Tonight en Let it Go, wat een sfeer. Al die handen gingen de lucht in, en iedereen was vollop in the moment had ik het idee. Wel draaide ze Pyscho iet wat vroeg, maarja :P daar kon ik wel mee leven, alleen zag ik wel wat verwarde koppen om me heen... keken echt zo van: jaa wat the fuck is dit nou??
Proppy en Frontliner was de minste set vd avond voor mij. Gold remix en Dreamdust waren wel lekker, maar die shizzlle my dizzle track en wake up word ik moe van.
G4H ging lekker. Alleen begint 't nu een beetje voorspelbaar te worden. Al blijft de act wel echt heel erg vet. Nog even met Adaro gepraat later op de avond, aardige vent! Moest hem even complimenteren op zijn producties en hoe die los gaat achter de tafel :innocent:
Fusion set vond ik echt bizar lekker. De verrassing die heet: B-el Fronto was erg aangenaam. Winter, Charger, Kick it to the Bone (mooi momentje met de IJscoboer :P), Son of Torture (!! :D !!) en Worship voorbij horen komen. Ik vergeet nog een heleboel lekker werk, maar dat was er zeker. Mixwerk was ook uitstekend vond ik. En ja, de Donkey Rollers, JEZUS wat lekker. HE LE MAAL los gegaan. Sound of the Beast, Hardstyle Rockers en Choas :worship:
Theracords show was een achtbaan voor mij. Van bizar vet, naar bijzonder tegenvallend. Ik blijf moeite hebben met de soms eentonige sound, maar dan komen weer van die platen langs als Happy Face en Doggystyle waar je gewoonweg NIET stil KAN staan... Done, en Trespassing bijv. gaan weer iets te ver voor mij, maarja, dan ga ik gewoon ff wat drinken halen :P Ik vind het gezeur over theracords en of het laf is of wat dan ook echt raar. Ik denk gewoon dat voor sommige mensen de stijl van Theracords zo ver buiten hun bereik ligt, dat ze het afstoten. "wat de boer niet kent, eet hij niet" :P Ik vond het al met al wel een geslaagde set, met een compliment voor de organisatie die het a. durft met thera en b. sloeg het voor mij een perfecte brug naar de hardcore set.
Angerfist en Outblast draaide al mijn favoriete hitjes, en de grond is werkelijk kapot gegaan toen ik daar met o.a. Pr0sp3ct, TimothyB, Velocity, Hooli en de IJscoboer heb staan hakken. INCOOOOMIIINNGGGG! :D

Al met al een zeer vette avond! :D
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten