Heb je in de zon gelegen ofzowrote:Ik ben niet de jongen op die foto! Dat is mijn crush! Maar hij was er ookwrote:velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..
@Lellebel :Maar wel breed hè!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja dat wel echt een gigantische kast zegwrote:Ik ben niet de jongen op die foto! Dat is mijn crush! Maar hij was er ookwrote:velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..
@Lellebel :Maar wel breed hè!!
Dat ben ik dus, denk ik.wrote:velocity ben jij redelijk klein? volgens mij heb ik jou helemaal op einde ook zien staan..
Oh nog vergeten te zeggen: MC Tha Watcher ...
Wat een zieke koning zeg, Villain en DV8 kunnen daar nog wel een lesje van leren imo
Jo idd, heerlijk om die man bezig te zien/horen.
-
PHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2011
- last seen Jul 2012
Hahaha Vertigo, jij kon niet ophouden met lachen om die ''Neanderthaler'', volgens mij was dat iemand van Theracords:P hahahah te mooi was dat.
Dankjewrote:Jo idd, heerlijk om die man bezig te zien/horen.
Idd, he empties my sealswrote:Ik vind m altijd irritant aanwezig...
Ik doelde op de MC, niet op mijn gouden knuffelbeertje...
Een van Degos en Redonewrote:Hahaha Vertigo, jij kon niet ophouden met lachen om die ''Neanderthaler'', volgens mij was dat iemand van Theracords:P hahahah te mooi was dat.
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
haha dan was ik het waarschijnlijkwrote:Een van Degos en Redonewrote:Hahaha Vertigo, jij kon niet ophouden met lachen om die ''Neanderthaler'', volgens mij was dat iemand van Theracords:P hahahah te mooi was dat.hahahaha, zijn voorhoofd frons, daar is Frank de Boer echt niets by...
Ik vind jullie echt bazen hoor, maar sorry, ik heb je die avond wel een partijtje staan uitlachenwrote:haha dan was ik het waarschijnlijkwrote:Een van Degos en Redonewrote:Hahaha Vertigo, jij kon niet ophouden met lachen om die ''Neanderthaler'', volgens mij was dat iemand van Theracords:P hahahah te mooi was dat.hahahaha, zijn voorhoofd frons, daar is Frank de Boer echt niets by...
Dat krijg je met je al die beroemdheid he....
Minder dan Villain vind ik.wrote:Ik vind m altijd irritant aanwezig...
Ja, en tha watcher sleept me IN het nummer. Ik zag hem gewoon een soort kung-fu shit doen, met zijn ogen dicht. Hy is zo intens! :pwrote:Minder dan Villain vind ik.wrote:Ik vind m altijd irritant aanwezig...
wrote:Ja, en tha watcher sleept me IN het nummer. Ik zag hem gewoon een soort kung-fu shit doen, met zijn ogen dicht. Hy is zo intens! :pwrote:Minder dan Villain vind ik.wrote:Ik vind m altijd irritant aanwezig...
http://www.partyreviews.nl/2011/xxlerat ... rs-matrixx
Zelf geschreven, dus ben benieuwd naar wat jullie er van vinden
Had hem al gelezen. Lekker positief! (niet verkeerd bedoeld)wrote:http://www.partyreviews.nl/2011/xxlerator-10-years-matrixx
Ohja die intro bij Frontliner & The Prophet was nog best geinig, leuk om al die blije oude Scantraxx deuntjes achter elkaar voorbij horen komen.
Ja was wel leuk, maar net iets te lang!wrote:Ohja die intro bij Frontliner & The Prophet was nog best geinig, leuk om al die blije oude Scantraxx deuntjes achter elkaar voorbij horen komen.
En we komen vandaag met een Theracords Allstars Aftermovie

Klopt was op een gegeven moment wel even de draad kwijt.wrote:Ja was wel leuk, maar net iets te lang!wrote:Ohja die intro bij Frontliner & The Prophet was nog best geinig, leuk om al die blije oude Scantraxx deuntjes achter elkaar voorbij horen komen.
Hoelaat ongeveer?wrote:En we komen vandaag met een Theracords Allstars Aftermovie![]()