Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
als mensen zeggen dat het laffe muziek is en een slechte set is , dan denk ik : laat die mensen maar lullen. Dus zo'n hele kansloze opmerking is dat niet.


Wel in die context grapjas, omdat jij zo'n fan bent van Theracords vindt jij dat de rest niet moet 'lullen' en de sfeer nog wel aanwezig was *gaap*..

Leuk dat jij je hebt vermaakt, maar dat neemt niet weg dat het gros van het publiek het niet kon waarderen en daardoor de sfeer daalde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Pete schreef:
als mensen zeggen dat het laffe muziek is en een slechte set is , dan denk ik : laat die mensen maar lullen. Dus zo'n hele kansloze opmerking is dat niet.


Wel in die context grapjas, omdat jij zo'n fan bent van Theracords vindt jij dat de rest niet moet 'lullen' en de sfeer nog wel aanwezig was *gaap*..

Leuk dat jij je hebt vermaakt, maar dat neemt niet weg dat het gros van het publiek het niet kon waarderen en daardoor de sfeer daalde..


wie zegt dat ik de sfeer goed vond? Je hebt helemaal gelijk dat toen de sfeer niet goed was. Het gros van het publiek kan zo'n set niet waarderen inderdaad. Maar ga dan niet lopen zeggen dat ik zeg dat de sfeer goed was. Is niet helemaal eerlijk. En om te zeggen dat ik zo'n fan ben van theracords ben vind ik ook overdreven en ik denk je daar niet zo kan over oordelen, aangezien je mij niet kent. Heb me ook uitstekend vermaakt op de sets van ik noem maar wat wildstylez of a2 ( waar de 'sfeer' er dan wel goed in zat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel een beetje aapjes kijken bij de set van Theracords inderdaad, iedereen stond de groep aan te kijken waar we met 10/15 man stonden te rossen :P Vind ik alleen maar leuk eigenlijk, ik ben gewoon enorm fan van die sound, wat anderen er van denken boeit me helemaal niets.

Andere mensen vinden pitchkicks van Bioweapon of E-Force weer leuk, wat zij willen :P

Overigens niet zo'n last gehad van het vdk-gehalte, wel even gelachen om één persoon die constant zijn lippen stond te tuiten en wazig stond te kijken, maar verder trek ik me er niets van aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
wie zegt dat ik de sfeer goed vond?

Pete schreef:
En om te zeggen dat ik zo'n fan ben van theracords ben vind ik ook overdreven en ik denk je daar niet zo kan over oordelen, aangezien je mij niet kent


Die indruk wekte je gewoon door die post ;)

Kan ik dan verkeerd gezien hebben, maar dat verandert eigenlijk weinig aan het hele verhaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het met je eens ben ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het met je eens ben ...


Dat kan, maar wil je dan ook uitleggen waarom? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, natuurlijk kun je Theracords niet kwalijk nemen dat de sfeer belabberd was op bepaalde momenten tijdens hun set, maar dit is echt de schuld van de organisatie. Hoe leuk en vet ik het ook vond dat Theracords in de line-up stond, in mijn ogen was het niet verdient en niet gepast. Je weet als je naar de artiesten en labels kijkt die vóór Theracords stonden, dat Theracords enorm afwijkt van wat er geweest is. De line-up is gewoon mainstream. En mainstream-line-ups trekken mensen aan die voor de wat minder rauwe kant van hardstyle hun voorkeur geven. Op een feest als Loudness was deze set gewoon baas en was iedereen lyrisch, maar daar staan dan ook voornamelijk mensen die van een rauwe track wel brood lusten.

In mijn ogen heeft Theracords het best goed proberen op de lossen met wat edits, mash-ups en tracks van andere labels, maar het bleek niet genoeg. Helaas is weer gebleken dat mensen nog niet klaar zijn voor dit soort muziek. Want de Matrixx is en blijft een discotheek en discotheken trekken in zekere zin ook ander volk aan dan op een zogenaamd liefhebbersfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:48 
 
Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Firetrap schreef:
Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het met je eens ben ...


Dat kan, maar wil je dan ook uitleggen waarom? :P


Om de redenen die die ene vent en davey aangeven op PF, weinig daaraan toe te voegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 02:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja nu we toch bezig zijn wil ik daar nog wel iets aan toevoegen.. (@Chukkels post hierboven)

Je hebt het over hoe het niet paste in de avond, daar ben ik het wel met je mee eens.

Nu zijn er gister een aantal mensen aanwezig die het wel konden waarderen, en een overgroot deel wat het blijkbaar niet waardeerde. Wanneer je kijkt naar de sfeer van het feest gaat het er dus iets op achteruit, vrij waarschijnlijk gevolg als het publiek het minder waardeert..

Nu kan men nog verder gaan kijken van wat heb ik liever, dat mijn setje met mijn liedjes waar al mijn voorkeuren (lichtelijk overdreven) erin zijn verwerkt of wil ik samen met de rest van de zaal een top feest beleven?

Naar mijn mening ga je naar een feest om het totaalplaatje.. Muziekstijl/line-up, gezelligheid, mensen, de barjuffrouw en ga zo maar door.. Wanneer dus de set niet in het totaalplaatje past heb je naar mijn mening gewoon een mis-fit.. En naar mijn mening was daar gister ook sprake van..

Tja, moet je dan de egoïst zijn en blij zijn dat jouw nummertjes zijn gespeeld of kies je voor het totaalplaatje inclusief sfeer?

Kan een eindeloze discussie over gevoerd worden op dit forum denk ik.. Heb me op verschillende festivals best vermaakt met deze rauwe stijl olv Thera, gister vond ik het dus niets.. Er is dan geen chemie meer aanwezig tussen de DJ en zijn publiek, wat ik dus erg jammer vind!

Ik kies op dat moment toch echt voor het totaalplaatje, voor de rauwe kant zie je me wel op Loudness verschijnen, waar het thuishoort.. Maar gister, nee, jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Tja nu we toch bezig zijn wil ik daar nog wel iets aan toevoegen.. (@Chukkels post hierboven)

Je hebt het over hoe het niet paste in de avond, daar ben ik het wel met je mee eens.

Nu zijn er gister een aantal mensen aanwezig die het wel konden waarderen, en een overgroot deel wat het blijkbaar niet waardeerde. Wanneer je kijkt naar de sfeer van het feest gaat het er dus iets op achteruit, vrij waarschijnlijk gevolg als het publiek het minder waardeert..

Nu kan men nog verder gaan kijken van wat heb ik liever, dat mijn setje met mijn liedjes waar al mijn voorkeuren (lichtelijk overdreven) erin zijn verwerkt of wil ik samen met de rest van de zaal een top feest beleven?

Naar mijn mening ga je naar een feest om het totaalplaatje.. Muziekstijl/line-up, gezelligheid, mensen, de barjuffrouw en ga zo maar door.. Wanneer dus de set niet in het totaalplaatje past heb je naar mijn mening gewoon een mis-fit.. En naar mijn mening was daar gister ook sprake van..

Tja, moet je dan de egoïst zijn en blij zijn dat jouw nummertjes zijn gespeeld of kies je voor het totaalplaatje inclusief sfeer?

Kan een eindeloze discussie over gevoerd worden op dit forum denk ik.. Heb me op verschillende festivals best vermaakt met deze rauwe stijl olv Thera, gister vond ik het dus niets.. Er is dan geen chemie meer aanwezig tussen de DJ en zijn publiek, wat ik dus erg jammer vind!

Ik kies op dat moment toch echt voor het totaalplaatje, voor de rauwe kant zie je me wel op Loudness verschijnen, waar het thuishoort.. Maar gister, nee, jammer..

Wat ik overigens nóg erger vond aan de avond, was de hardcore waarmee afgesloten werd. Ik werd nog nooit zo enorm verrast hierdoor. Stuk voor stuk waren het allemaal pareltjes van nummers, die men op menig ander festival zou willen aanbidden op een mainstage, maar hier was het totaal ongepast. Waarom in godsnaam industrial draaien en waarom niet de toegankelijke hardcore. Het BPM lag na 15 minuten hardcore al boven de 180, en dan moet je nog een uur en een kwartier en zachter is geen optie, dus je weet dat zachtere tracks al niet meer komen. Het is een hardstyle feest, met een afsluitende hardcore act, in het teken staand van MoH. Waarom dan niet in godsnaam de hitjes van dat label draaien? Het is de omgekeerde wereld geworden, een Outblast bijvoorbeeld. Vraag je een keer wat anders, komt ie met hitjesset. Heb je behoefte aan een hitjesset, komt hij hiermee aan. De tracklist was net zoals bij Theracords heerlijk, maar volledig verkeerd geplaatst.
Theracords probeerde het in het begin toegankelijker te maken, zonder het verliezen van hun eigen identificatie. MoH heeft geen eens geprobeerd om het toegankelijk te maken en rekening gehouden met het publiek. Dat vind ik toch wel een stukkie erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 10:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Naar mijn mening ga je naar een feest om het totaalplaatje.. Muziekstijl/line-up, gezelligheid, mensen, de barjuffrouw en ga zo maar door.. Wanneer dus de set niet in het totaalplaatje past heb je naar mijn mening gewoon een mis-fit.. En naar mijn mening was daar gister ook sprake van..

Eerlijk gezegd niet, ik kom alleen voor de muziek. De rest zijn alleen maar puntjes op de i. Voor mij is een feest 100x zo snel verpest doordat de Dj's iets draaien wat ik niet leuk, dan wanneer ze iets draaien dat de rest niet leuk vind. Jullie hebben het over een complete mainstream lineup, ik ben er niet geweest, maar volgens mij was er sprake van een degelijke opbouw? Dirty Workz en Scantraxx zijn echt de toegankelijke mainstream, vervolgens komt A2R met de overgang van mainstream naar raw. Donkeys/Zany/B-Front zetten dat door. En meer dan de helft van het Theracords setje bestaat uit platen die gewoon toegankelijk zijn. Alleen de laatste serie tracks is de typische Theracords sound. En dat mag ook wel, want er moet nog verder doorgebouwd worden naar hardcore. Dus ik snap het probleem van die mensen niet zo? Ik ga toch ook niet zoveel heisa maken om scantraxx en dirty workz? Dat is meer dan 2x zoveel tracks die ik niet kan waarderen. Je kent de lineup en timetable van tevoren en als je een deel niet aanstaat, dan kun je altijd nog beslissen om niet te gaan, of eerder naar huis te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Squirrie schreef:
Naar mijn mening ga je naar een feest om het totaalplaatje.. Muziekstijl/line-up, gezelligheid, mensen, de barjuffrouw en ga zo maar door.. Wanneer dus de set niet in het totaalplaatje past heb je naar mijn mening gewoon een mis-fit.. En naar mijn mening was daar gister ook sprake van..

Eerlijk gezegd niet, ik kom alleen voor de muziek. De rest zijn alleen maar puntjes op de i. Voor mij is een feest 100x zo snel verpest doordat de Dj's iets draaien wat ik niet leuk, dan wanneer ze iets draaien dat de rest niet leuk vind. Jullie hebben het over een complete mainstream lineup, ik ben er niet geweest, maar volgens mij was er sprake van een degelijke opbouw? Dirty Workz en Scantraxx zijn echt de toegankelijke mainstream, vervolgens komt A2R met de overgang van mainstream naar raw. Donkeys/Zany/B-Front zetten dat door. En meer dan de helft van het Theracords setje bestaat uit platen die gewoon toegankelijk zijn. Alleen de laatste serie tracks is de typische Theracords sound. En dat mag ook wel, want er moet nog verder doorgebouwd worden naar hardcore. Dus ik snap het probleem van die mensen niet zo? Ik ga toch ook niet zoveel heisa maken om scantraxx en dirty workz? Dat is meer dan 2x zoveel tracks die ik niet kan waarderen. Je kent de lineup en timetable van tevoren en als je een deel niet aanstaat, dan kun je altijd nog beslissen om niet te gaan, of eerder naar huis te gaan.

Dit is discotheekvolk hé, dat moet je even niet uit het oog verliezen. Zoals ik al zei, op menig ander feest was dit idee gewoon keihard geslaagd. Of op een feest met 2 zalen, waar desnoods Theracords in de main zou staan. Het punt is gewoon dat de rest van de line-up veel te mainstream gericht is, om genoeg raw-hardstyle publiek te trekken. Want het enige harde verder aan de line-up was eigenlijk Donkey Rollers. En dat is dus maar een half uurtje. Mensen komen op een feest af met een verwachtingspatroon. Dat verwachtingspatroon was gewoon mainstream hier en dus komt hier ook het mainstream volk op af. Want voor 2 uurtjes raw-hardstyle op een 10 uur durend feest, waarvan er dus 8 eigenlijk mainstream gericht is, volgens het verwachtingspatroon, komen nou eenmaal niet genoeg raw-liefhebbers op af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 10:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei. Op basis van de lineup zie ik een feest dat netjes opbouwt van toegankelijke mainstream via wat hardere mainstream naar raw hardstyle en dan via theracords naar hardcore. Dan moet je denk ik eerder stellen dat de raw liefhebber eigenlijk alleen gaat naar feesten waar alleen maar raw gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zoals ik al zei. Op basis van de lineup zie ik een feest dat netjes opbouwt van toegankelijke mainstream via wat hardere mainstream naar raw hardstyle en dan via theracords naar hardcore. Dan moet je denk ik eerder stellen dat de raw liefhebber eigenlijk alleen gaat naar feesten waar alleen maar raw gedraaid wordt.

Hardere mainstream? Wat versta je daaronder? G4H? Alpha² & E-Force? Het was dat B-Front even langs kwam, anders had je hier qua raw hardstyle weinig te zoeken vóór half 4. Dat Alpha² en E-Force er een paar klappertjes opgooiden, was dikke prima en niet echt verwacht, maar vervolgens gaat het richting het dieptepunt met Frontliner en vooral The Prophet. G4H is de hype van het moment en trekt dus behoorlijk uiteenlopend publiek en was ook wel lekker na zo'n wisselvallige set van Frontliner en The Prophet, maar vervolgens gaat tijdens het eerste uur van Fusion weer uitermate raar lopen door een gebrek aan chemie én logica in de set. Dus al met al wist het publiek ook niet echt waar het aan toe was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vond het erg vet! Wat ik zag ging het ook behoorlijk los hoor, dus de opmerkingen dat het vaak stil viel kan ik niet helemaal plaatsen. Misschien achterin de zaal, aangezien je dat niet ziet als je achter de decks staat.

Wat het feest betreft; erg goed geregeld allemaal. Airco deed zijn werk goed, plus ze hebben op tijd het feest als uitverkocht betiteld, waardoor het druk was, maar zeker niet te druk.
Verder was de aankleding weer top, zoals bijna altijd met XXlerator!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Chuckels,
Yup, de A2R artiesten zijn een goede brug om van mainstream naar raw te gaan. The Pitcher kan daar op voortborduren (hij heeft ook genoeg harde platen). En dan Slim Shore/Zany/DR verwacht ik gezien de TT dan gewoon een raw set. Kortom er is zo'n 30% mainstream 20% ertussenin 30% raw/theracords en 20% hardcore als ik deze line-up moet beoordelen. Dus waar jij een 80% mainstream line-up vandaan haalt?

Achteraf was dat misschien het geval, maar het ging erom dat ze dit konden verwachten. Ik ga toch ook niet naar Euphoria om vervolgens te klagen dat er zoveel melodietjes en pitchkicks gedraaid worden?

Het is gewoon een avond met een opbouw waar goed over na is gedacht, iets waar een aantal mensen hier op het forum veel waarde aan hechten (ik niet, heb liever helemaal geen mainstream en hardcore :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag staat hier: https://partyflock.nl/report/12555:XXlerator.html ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
@Chuckels,
Yup, de A2R artiesten zijn een goede brug om van mainstream naar raw te gaan. The Pitcher kan daar op voortborduren (hij heeft ook genoeg harde platen). En dan Slim Shore/Zany/DR verwacht ik gezien de TT dan gewoon een raw set. Kortom er is zo'n 30% mainstream 20% ertussenin 30% raw/theracords en 20% hardcore als ik deze line-up moet beoordelen. Dus waar jij een 80% mainstream line-up vandaan haalt?

Achteraf was dat misschien het geval, maar het ging erom dat ze dit konden verwachten. Ik ga toch ook niet naar Euphoria om vervolgens te klagen dat er zoveel melodietjes en pitchkicks gedraaid worden?

Het is gewoon een avond met een opbouw waar goed over na is gedacht, iets waar een aantal mensen hier op het forum veel waarde aan hechten (ik niet, heb liever helemaal geen mainstream en hardcore :P ).

Mee eens met dat A2R een goede overgang is. Maar dan had het ook die overgang moeten betekenen. Scantraxx en A2R afwisselen van elkaar was de doodsteek, waardoor de opbouw totaal niet van de grond kwam. Had het los van elkaar gezet en A2R ná Fusion, was de opbouw beter.

Eigenlijk als je het zo bekijkt is het label-concept helemaal niet geschikt voor feesten. Elk label wil natuurlijk hun grootste hits afspelen en veelal zitten daar melodieuze dingetjes tussen. Om vervolgens aan het eind weer hard te gaan draaien, waarna het volgende label weer rustiger moet beginnen om toch de verplichte kost te draaien. En al helemaal als men binnen de labels ook nog eens afwisselt met artiesten, is van opbouw geen enkele sprake.

Verder was 80% mainstream wellicht wat overdreven, maar goed. Als je kijkt naar het volgende en het verwachtingspatroon:

- Devon K. (afwisselend, inkomsetje. Goede mix tussen mainstream en raw, ondanks dat het rustig was)
- Dirty Workz (100% mainstream) 1,5 uur
- Wildstylez (mainstream) 0,5 uur
- Alpha² & E-Force (mainstream, bleek achteraf ertussen in te zitten met harde uitschieters) 1 uur
- The Prophet & Frontliner (mainstream) 1 uur
- Gunz 4 Hire (overheersend raw) 0,5 uur
- The Pitcher, Slim Shore, Zany & Special Guest B-Front (voornamelijk mainstream, bleek achteraf ook zo te zijn, met enkele harde uitschieters) 1 uur
- Donkey Rollers (raw) 0,5 uur
- Theracords (100% raw/industrial hardstyle)
- Catscan & State of Emergency (mainstream, bleek achteraf harde mainstream)
- Outblast & Angerfist (mainstream, bleek achteraf overheersend industrial)
- Day-Mar & T-Junction (industrial)

Dus ja, je kan het eigenlijk wel zien als een gevarieerde line-up, met een goede mix tussen de substromingen, maar dan moet het wel goed verlopen. En dat gebeurde deze keer helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Achteraf was dat misschien het geval, maar het ging erom dat ze dit konden verwachten. Ik ga toch ook niet naar Euphoria om vervolgens te klagen dat er zoveel melodietjes en pitchkicks gedraaid worden?

Het is gewoon een avond met een opbouw waar goed over na is gedacht, iets waar een aantal mensen hier op het forum veel waarde aan hechten (ik niet, heb liever helemaal geen mainstream en hardcore :P ).


Met de opzet vond ik ook niets mis mee, keek er juist wel naar uit ;) Maarja, niet iedereen die in de zaal aanwezig was had in elke set evenveel zin, en dat was gewoon te merken..

Jammer maar helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor ieder wat wils, toch? Mooi toch?
Volgens mij was dat ook het doel van de organisatie. En als liefhebber kun je lastig alle soorten lief hebben natuurlijk en daarbij zijn lang niet alle bezoekers daar puur voor de muziek.
Met een afwisselende lineup kun je iedereen tevreden stellen, maar uiteraard heb je in Nederland weer een hoop azijnzeikerds die het negatieve moeten belichten, i.p.v. dat ze zich uitspreken over de zaken die ze wel vet vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja voor ieder wat wils ja, klinkt prachtig, zou het misschien ook kunnen zijn..

Maar als op een gegeven moment het gros vh publiek het af laat weten is dat behoorlijk jammer ;) Tja, misschien beter voor de Matrixx om dit concept dus niet te herhalen..

En tja, jullie waren toevallig zaterdag het haasje met de minste liefhebbers in de zaal! Shit happens, kan je weinig aan veranderen want je kan mensen niet ineens verplichten het leuk te gaan vinden :P

Moet je niet verkeerd opvatten hoor, het publiek was er gewoon niet voor zaterdag.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat we een kleinere groep dan de mainstream aanspreken is niet onbekend.
En als die groep die speciaal voor Theracords naar de Matrixx is gekomen, onze set waardeerde, dan ben ik tevreden. Want daar door je het voor.

En grote kans dat zij de acts aan het begin van de avond minder interessant vinen. Prima toch? Dat heet diversiteit in de opbouw en da's iets wat te vaak ontbreekt op de grotere feesten naar mijn smaak.
Daarbij zijn de reacties over het feest toch ook overal gewoon goed? Dus hoe kom je erbij dat het concept niet werkte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:45 
 
Artiest

Chukkels schreef:
- Theracords (100% raw/industrial hardstyle)

Yeah right, waar was jij het eerste deel van de set dan :lol:
Misschien moet ik niet reageren maar ik word gek van dit hokje. Theracords is veel meer dan dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Chukkels schreef:
- Theracords (100% raw/industrial hardstyle)

Yeah right, waar was jij het eerste deel van de set dan :lol:
Misschien moet ik niet reageren maar ik word gek van dit hokje. Theracords is veel meer dan dat :)

Vond dat ook inderdaad een beetje een rare uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Dat we een kleinere groep dan de mainstream aanspreken is niet onbekend.
En als die groep die speciaal voor Theracords naar de Matrixx is gekomen, onze set waardeerde, dan ben ik tevreden. Want daar door je het voor.

En grote kans dat zij de acts aan het begin van de avond minder interessant vinen. Prima toch? Dat heet diversiteit in de opbouw en da's iets wat te vaak ontbreekt op de grotere feesten naar mijn smaak.
Daarbij zijn de reacties over het feest toch ook overal gewoon goed? Dus hoe kom je erbij dat het concept niet werkte?


Ja logisch dat je daar tevreden over bent! ;)

Zeg alleen dat het jammer was dat er te weinig liefhebbers in de zaal waren voor jullie, en dat het verschil gewoon merkbaar was!

Uhmm, over het ontbreken op grotere feesten valt natuurlijk lang over door te praten :P Ik zou er eerlijk gezegd geen voorstander van zijn ;)

En over de laatste dat het concept niet werkte, tja.. Ik sta liever in een zaal met allemaal liefhebbers het hele feest lang dan dit ;) Ik vond het gewoon niet werken, mijn ervaring.. :)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten