Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'
Nou
supaah 
Nou
Mijn veter ook!wrote:Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'
Nousupaah
Niets mis met losgaan toch?wrote:Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'
Nousupaah
Nee dat zeg ik ook niet, maar je hoeft het toch niet elke keer te melden .. Lijkt mij ..wrote:Niets mis met losgaan toch?wrote:Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'
Nousupaah
Moet je hem vastmaken..wrote:Das een battle set up dus zo kun je met meer man tegelijk klooien met cd spelers
Nou ja, ik wel blijkbaarwrote:Ik stoor me er totaal niet aan anders.
Ik merk het jawrote:Nou ja, ik wel blijkbaarwrote:Ik stoor me er totaal niet aan anders.
Pech voor jou, ik zeg t de volgende keer ook gewoon weerwrote:Nou ja, ik wel blijkbaarwrote:Ik stoor me er totaal niet aan anders.
Doe dat! Ik zou de laatste zijn die zegt dat het niet mag, maar irriteer me er wel aanwrote:Pech voor jou, ik zeg t de volgende keer ook gewoon weerwrote:Nou ja, ik wel blijkbaarwrote:Ik stoor me er totaal niet aan anders.
Als je met zoveel man tegelijk draait is dat wel een must. Je moet wel wat te doen hebben!wrote:Das een battle set up dus zo kun je met meer man tegelijk klooien met cd spelers
Nee same here, maar dat is dus eigenlijk bijna altijd wél het geval.wrote:Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.
Eens.wrote:Nee same here, maar dat is dus eigenlijk bijna altijd wél het geval.wrote:Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.
Is niet alleen drugs, ook drank (a) Maarja je hebt gelijk, het is vervelendwrote:Eens.wrote:Nee same here, maar dat is dus eigenlijk bijna altijd wél het geval.wrote:Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.
Ik ben niet op dit feestje geweest, maar de laatste tijd zie (en helaas niet alleen zie) ik steeds meer mensen die echt op een vervelende manier bezig zijn met iemand anders. Mensen die aan je gaan zitten plukken, totaal geen oog meer hebben voor het feest en/of alle realteitszin uit het oog verloren zijn.
Sowieso, enige logische verklaring meneer talent.wrote:Volgens mij komt het hoge vdk-gehalte (mede) doordat pillen steeds hoger gedoseerd raken.
wrote:Ik ergerde me wel een beetje aan dat theracordsgehaat op partyflock, maar dacht tegelijk wel van: Laat die mensen maar allemaal lullen, was gewoon een heerlijke set. Mensen zeggen dan wel , sfeer was ver te zoeken. Aan wie ligt dat? Niet aan jullie natuurlijk. Lekker losgegaan met mannetje van ongeveer 10/15 van hier op Hardtraxx. Prima set