Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'

Nou :yay: supaah :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'

Nou :yay: supaah :huh:


Mijn veter ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'

Nou :yay: supaah :huh:

Niets mis met losgaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was de insteek van die 3 DJM's en 6 2000ers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Das een battle set up dus zo kun je met meer man tegelijk klooien met cd spelers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
roberttt schreef:
Is losgaan een must tegenwoordig, iedereen zegt 'ik ging hard los'

Nou :yay: supaah :huh:

Niets mis met losgaan toch?


Nee dat zeg ik ook niet, maar je hoeft het toch niet elke keer te melden .. Lijkt mij ..

DjThera schreef:
Das een battle set up dus zo kun je met meer man tegelijk klooien met cd spelers :)


Moet je hem vastmaken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoor me er totaal niet aan anders :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik stoor me er totaal niet aan anders :P .

Nou ja, ik wel blijkbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
flevoboys schreef:
Ik stoor me er totaal niet aan anders :P .

Nou ja, ik wel blijkbaar xd


Ik merk het ja xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
flevoboys schreef:
Ik stoor me er totaal niet aan anders :P .

Nou ja, ik wel blijkbaar xd


Pech voor jou, ik zeg t de volgende keer ook gewoon weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
roberttt schreef:
flevoboys schreef:
Ik stoor me er totaal niet aan anders :P .

Nou ja, ik wel blijkbaar xd


Pech voor jou, ik zeg t de volgende keer ook gewoon weer :)


Doe dat! Ik zou de laatste zijn die zegt dat het niet mag, maar irriteer me er wel aan :)

Net zoals altijd dat gejank over drugs gebruik.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DrugsGEbruik vind ik niet zo heel erg, drugsMISbruik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:21 
 
Artiest

DjThera schreef:
Das een battle set up dus zo kun je met meer man tegelijk klooien met cd spelers :)

Als je met zoveel man tegelijk draait is dat wel een must. Je moet wel wat te doen hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:30 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.

Nee same here, maar dat is dus eigenlijk bijna altijd wél het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
flevoboys schreef:
Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.

Nee same here, maar dat is dus eigenlijk bijna altijd wél het geval.

Eens.

Ik ben niet op dit feestje geweest, maar de laatste tijd zie (en helaas niet alleen zie) ik steeds meer mensen die echt op een vervelende manier bezig zijn met iemand anders. Mensen die aan je gaan zitten plukken, totaal geen oog meer hebben voor het feest en/of alle realteitszin uit het oog verloren zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
J9_ schreef:
flevoboys schreef:
Ik lees veel reacties dat mensen zich eraan storen, maar als die mensen mij niet irriteren maakte het me niet uit dat ze van de kaart zijn.

Nee same here, maar dat is dus eigenlijk bijna altijd wél het geval.

Eens.

Ik ben niet op dit feestje geweest, maar de laatste tijd zie (en helaas niet alleen zie) ik steeds meer mensen die echt op een vervelende manier bezig zijn met iemand anders. Mensen die aan je gaan zitten plukken, totaal geen oog meer hebben voor het feest en/of alle realteitszin uit het oog verloren zijn.

Is niet alleen drugs, ook drank (a) Maarja je hebt gelijk, het is vervelend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn juist de nuchtere mensen juist (of mensen onder invloed van alcohol) die voor de meeste problemen zorgen. Gaan ze irritant doen als je wous voorbij komt lopen, omdat ze je compleet voor schut willen zetten, omdat je er toch de ballen van begrijpt. Want wat doen mensen onder invloed van enkel euforische uppers nou fout op een feest? Ze kunnen een keer te hard gaan, maar daar maak je geen vijanden mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:24 
 
Hardtraxxer

goed feest gehad, drukte viel me enigszins mee, warmte viel ook mee! heb op allebei de punten erger gezien in de matrixx! ^^
snap het probleem met het publiek niet, heb er totaal geen last van gehad!

vind het soms ook overdreven met dat dagjesvolk gezeur, ik sta ook niet continu los te gaan, sta soms ook even stil en geniet, mag dat niet?
En wanneer iemand 20x tegen me aan is gebeukt geef ik soms ook een klein duwtje zodat ze weten dat ik me eraan irriteer, 9,5/10 keer krijg je sorry te horen, geen probleem toch?
En zelf wanneer ik een duwtje krijg zeg ik ook sorry, krijg te horen dat het niet uitmaakt en ga verder met knallen! :)
je bent niet de enigste daar, en wie ben jij om mensen in te delen als liefhebbers ja of nee? ben je alleen een liefhebber als je continu staat te beuken? Daar ben ik het niet mee eens ;)
dit is mijn mening hierover..

prima feestje gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij komt het hoge vdk-gehalte (mede) doordat pillen steeds hoger gedoseerd raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ergerde me wel een beetje aan dat theracordsgehaat op partyflock, maar dacht tegelijk wel van: Laat die mensen maar allemaal lullen, was gewoon een heerlijke set. Mensen zeggen dan wel , sfeer was ver te zoeken. Aan wie ligt dat? Niet aan jullie natuurlijk. Lekker losgegaan met mannetje van ongeveer 10/15 van hier op Hardtraxx. Prima set :) en om zulke opmerking dat het laffe muziek is en het slecht was enzo kunnen we toch alleen maar om lachen :D

Voor de rest vond ik het best wel een leuke avond. Lekker goedkoop gehouden en lekker van de muziek genoten.
Sets waren allemaal wel aardig met een paar uitschieters (positief en negatief). A2 & E-Force gooide er beetje onverwacht paar knallers op. Frontliner & The Prophet was wel dramatisch. Vind het jammer om ze samen te noemen , want het was echt the prophet die set echt verputste. Wat heb ik me geergerd aan hem :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LucR schreef:
Volgens mij komt het hoge vdk-gehalte (mede) doordat pillen steeds hoger gedoseerd raken.


Sowieso, enige logische verklaring meneer talent.


En ik ben het eens met je opmerking man Hard ;) Heb met Davey hier ook al een 'discussie' over gevoerd op partyflock..

http://partyflock.nl/party/206693/comme ... .html#cmts

Geniet vanaf deze pagina mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Ik ergerde me wel een beetje aan dat theracordsgehaat op partyflock, maar dacht tegelijk wel van: Laat die mensen maar allemaal lullen, was gewoon een heerlijke set. Mensen zeggen dan wel , sfeer was ver te zoeken. Aan wie ligt dat? Niet aan jullie natuurlijk. Lekker losgegaan met mannetje van ongeveer 10/15 van hier op Hardtraxx. Prima set :)



Kansloze opmerking.

De een waardeert het meer dan een ander, prima.

Dat de sfeer inderdaad achteruit ging kwam gewoon door het feit dat er weinig aanhangers van theracords aanwezig waren in de zaal! Neemt niet weg dat jullie het met een groepje nog heel tof hebben gemaakt.. Maar als het gros van het publiek iets minder waardeert daalt gewoon de sfeer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

als mensen zeggen dat het laffe muziek is en een slechte set is, dan denk ik : laat die mensen maar lullen. Zeg dan gewoon dat theracords gewoon niet je ding is, want het is namelijk geen laffe muziek of een slechte set Gelukkig zag ik dat wel een paar keer terug. Dus zo'n hele kansloze opmerking is dat niet.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten