Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Oja, B-Front draaide nog Zatox- Winter.
OMGWTFBBQALLAH, ben verliefd op dat nummer!!!!!

En ook nog 2 'nieuwe' mensen ontmoet van Hardtraxx; Flevoboys & Soundtunerz.
Bazen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Haha thnx, jij ging ook zeer hard los joh!! Geniaal om te zien :drool:

Verslag zou ik morgen op PF zetten.

1 ding wil kwijt de set van de avond is natuurlijk die van Theracords :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt gister! Donkey Rollers, G4H & Theracords maakte de avond voor me ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:50 

Hardtraxxer

WOW wat was het vet zeg! :D Ik had verwacht dat het enorm druk zou zijn net als tijdens XX Raw van januari dit jaar. Wat fucking waardeloos was dat toen zeg. Maar dit viel me echt ontzettend mee :) je had redelijk wat ruimte. Prima.

Binnenkomst bij Coone, altijd leuk :innocent: vette platen ook. Monstaaah :loving: Daarna Scantraxx/A² Records. Ook eigenlijk altijd dik, Wildstylez hele vette set ondanks dat ik net wat meer aan de zijkant stond en ondertussen gezellig aan het doen was. Alpha² en E-Force dikke shit, eigenlijk altijd vet. Frontliner & The Prophet... Ben gewoon niet zo'n fan van The Prophet. Verder wel vette platen van Frontliner :) en toennn Gunz For Hire, wat is dat toch altijd geniaal. Sfeertje! (L) helemaal geweldig, nieuwe plaat is ook ontzettend vet. En toen m'n favorietjes weer op een rij met Bob als surprise act, whaaaaa! :yay: Donkey Rollers... :loving: :loving: nieuwe plaat... :love: :love: Zo stond ik toen ook ongeveer haha. Heeeerlijk.

Toen kwam Theracords en was ik dood. 't Is sowieso niet echt mijn ding, maar dit ging nog wel! :) alleen na TBYD en de rest van de nacht kon ik echt niet meer. Heb wel gelachen, die kut maskers haha :lol:

Wat hier ook al vaker is gezegd en wat mij ook opviel... Het van de kaart gehalte was weer érg hoog, en de mensen stonden veel stil. Zo zo zo zo jammer. Irritant vrouwvolk ook, ik snap soms echt niet wat die op zo'n feest doen. Zucht. Maargoed, ondanks dit heb ik me echt ontzettend goed vermaakt en was het eigenlijk boven verwachting! Ondanks m'n oordoppen ook een piep, komt niet vaak voor.

Hulde aan de Matrixx, heel vet allemaal! :D top nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Het valt me op dat de laatste weken echt bij elk feestje ongelooflijk over het hoge van de kaart gehalte wordt geklaagd.

Wat zou de oorzaak zijn, is de kaart nou echt zo klein geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Wat hier ook al vaker is gezegd en wat mij ook opviel... Het van de kaart gehalte was weer érg hoog, en de mensen stonden veel stil. Zo zo zo zo jammer. Irritant vrouwvolk ook, ik snap soms echt niet wat die op zo'n feest doen. Zucht.

Eens. Echt een hekel aan meisjes (ook jongens trouwens) die op feesten komen om een beetje mooi te staan doen.

https://partyflock.nl/party/206693:XXlerator.html
Dit is ook weer zo jammer, om al die reacties te lezen over Theracords e.d. dat het troep was en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:07 

Artiest

Ah ja hate it or love it he, vraag maar aan Willem xd

We hebben er zelf gigantisch van genoten en ik vond t toch erg nice losgaan tijdens onze set, dus gevoelsmatig zijn die comments daar ook niet helemaal waarheidsgetrouw, maar ja we komen natuurlijk wel om een potje te rammen en niet om een symfonie van Mozart te brengen

Hier is onze tracklist

01. Intro
02. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
03. Zatox - Fucked Up Noise Creator (Geck-o Mashup)
04. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
05. Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Edit)
06. Catatonic Overload - Death Before Disco
07. Crypsis - Hit You With The Torture (Thera Mashup)
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. Tuneboy - Ombrello Maledetto
10. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
11. Dj Thera - Doggystyle
12. Geck-o - 2-1 (Jack Van Gelder Version)
13. AVIO - Destination Nowhere
14. Degos & Re-Done - Madley
15. Degos & Re-Done - Yes We Know
16. Wavolizer Meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
17. Catatonic Overload - Goddamn
18. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
19. The R3bels - Pattern 2
20. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
21. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit)
22. Geck-o vs Thera - Trespassing
23. Degos & Re-Done - Outside The Box
24. Wavolizer - Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:07 

Hardtraxxer

Eerste keer theracords, zeeeeer positief over.
Laatste setje van day-mar en catscan was ook echt genieten..

Paar hardtraxxers gesproken,, waarvan ik de naam niet meer weet :x
Allen chukkels op het einde, maar was niet veel te maken wat we tegen elkaar zeiden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
J9_ schreef:
Wat hier ook al vaker is gezegd en wat mij ook opviel... Het van de kaart gehalte was weer érg hoog, en de mensen stonden veel stil. Zo zo zo zo jammer. Irritant vrouwvolk ook, ik snap soms echt niet wat die op zo'n feest doen. Zucht.

Eens. Echt een hekel aan meisjes (ook jongens trouwens) die op feesten komen om een beetje mooi te staan doen.

Dit is ook weer zo jammer, om al die reacties te lezen over Theracords e.d. dat het troep was en zo.

Laffe muziek >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
J9_ schreef:

En toch hebben ze gelijk. Want hoe vet Theracords ook is, hier paste het niet in de sfeer van het feest. Ook qua samenhang liep de set voor mij niet lekker, het was geen vloeiend verloop vond ik. Ook was het geluid verkeerd afgesteld, waardoor het Theracords gevoel niet overkwam. Jammer, want het had het knalstuk moeten worden voor iedereen en niet voor een selecte groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:15 

Aan het typen...

Zo extreem 'theracords' is deze set nu ook weer niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Ook al was het geluid goed geweest, je vindt geen 1 feest waar iedereen Theracords vet vindt.
Probeer maar eens een feest te vinden waar een groot deel het leuk vindt. Zelfs bij Loudness vond een groot deel het niet geweldig.

Dat zie je gewoon niet met zo'n andere sound. Van de slechte sfeer heb ik overigens weinig gemerkt, vooraan was de sfeer juist uitstekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:18 

Aan het typen...

Ground Zero :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ground Zero :P

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:22 

Artiest

We hebben ons toch best aangepast aan de avond en zeker qua bekende dingetjes erdoor gooien. Qua zaal geluid geen idee, wij hadden t volume op onze mixers in ieder geval zo maximaal mogelijk staan

En ja we zijn ook n beetje de vreemde eend. Logisch dat t op n eigen stage natuurlijk wel helemaal klopt en idd we weten ook echt wel dat er over ons ook negatief wordt gespamd maar goed, we staan 100% achter onze muziek he
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ben er zelf niet bij geweest, maar dat negatieve gespam zie ik het positieve wel van in. Liever een beetje de underdog blijven in plaats van bijna doodgehyped worden zoals G4H bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
We hebben ons toch best aangepast aan de avond en zeker qua bekende dingetjes erdoor gooien. Qua zaal geluid geen idee, wij hadden t volume op onze mixers in ieder geval zo maximaal mogelijk staan

En ja we zijn ook n beetje de vreemde eend. Logisch dat t op n eigen stage natuurlijk wel helemaal klopt en idd we weten ook echt wel dat er over ons ook negatief wordt gespamd maar goed, we staan 100% achter onze muziek he

Gelukkig wordt je op HT altijd warm onthaald nadat je weer bent afgekraakt op PF. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ook al was het geluid goed geweest, je vindt geen 1 feest waar iedereen Theracords vet vindt.
Probeer maar eens een feest te vinden waar een groot deel het leuk vindt. Zelfs bij Loudness vond een groot deel het niet geweldig.

Dat zie je gewoon niet met zo'n andere sound. Van de slechte sfeer heb ik overigens weinig gemerkt, vooraan was de sfeer juist uitstekend!

Dit was een meer mainstream-gericht feest. Bij Bass Academy, Loudness, Ground Zero of eigen stages zijn het wel perfecte keuzes, maar hier was het gewoon ongelukkig. Dat is niet de schuld van het label, maar meer van de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:27 

Organisator

je wordt pas afgekraakt als je het goed doet!!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:28 

Aan het typen...

02. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
03. Zatox - Fucked Up Noise Creator (Geck-o Mashup)
04. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
05. Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Edit)
07. Crypsis - Hit You With The Torture (Thera Mashup)
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. Tuneboy - Ombrello Maledetto
10. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
11. Dj Thera - Doggystyle
12. Geck-o - 2-1 (Jack Van Gelder Version)
13. AVIO - Destination Nowhere
18. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
19. The R3bels - Pattern 2

Als ze dit al niet meer kunnen hebben..

@digitalattack, nee. Ik zag je ook al zo'n comment maken in het headhunterz topic, maar je zit ernaast. Want dan zouden B-Front en Zany ook wel afgekraakt moeten worden, wat niet gebeurt (op een hele enkele plaat na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:29 

Artiest

Toch hebben we echt extreem genoten en ervaarden we t als een hele vette mogelijkheid om onze sound te laten horen, daar doe je t voor!

Dakpan schreef:
Gelukkig wordt je op HT altijd warm onthaald nadat je weer bent afgekraakt op PF.

xd t is ook niet allemaal negatief daar he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Na half 4 naar t station gegaan, trok het niet echt meer. Geluid was echt verschrikkelijk, zo schel als maar kon. Het was warm en verschrikkelijk druk.

Wildstylez draaide fijne platen voor zo'n vroege set, echt kippenvel bij Lose my Mind met de zingende menigte. G4H live stelde me enigzins teleur, telkens diezelfde sound een half uur lang wordt op den duur toch wel vervelend. Die voorgemaakte minimix vond ik erg tof, goed gebruik gemaakt van herkenbare vocals. En zoals Davey aangaf, laatste stukje Eforce/A2 was eeeerg vet!

Hopelijk na Loudness ene voldaner gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:38 

Artiest

DjThera schreef:
xd t is ook niet allemaal negatief daar he :P

Helemaal niet zelfs! Vind de comments goed, voor dit feest!

Ik heb genoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Na half 4 naar t station gegaan, trok het niet echt meer. Geluid was echt verschrikkelijk, zo schel als maar kon. Het was warm en verschrikkelijk druk.

Wildstylez draaide fijne platen voor zo'n vroege set, echt kippenvel bij Lose my Mind met de zingende menigte. G4H live stelde me enigzins teleur, telkens diezelfde sound een half uur lang wordt op den duur toch wel vervelend. Die voorgemaakte minimix vond ik erg tof, goed gebruik gemaakt van herkenbare vocals. En zoals Davey aangaf, laatste stukje Eforce/A2 was eeeerg vet!

Hopelijk na Loudness ene voldaner gevoel!

Na half 4 werd het pas echt euk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:04 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Oja, B-Front draaide nog Zatox- Winter.
OMGWTFBBQALLAH, ben verliefd op dat nummer!!!!!

Yeah was zeker vet :D Gingen lekker hard los :) 1e keer matrixx en t was het zeker waard voor die 20 piek. En theracords. Tja.... wat een helden :worship: Heerlijke set. Donkey's ook, mixwerk was echt heerlijk. Fusion was ook echt vet :) Gewoon een heerlijke avond gehad!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten