Samen met Peter ging ik om 22.15 op weg naar Nijmegen, dat betekende dus dat we heel Dirty Workz moesten missen. Niet heel erg natuurlijk
Wildstylez begon met Back 2 Basics, hij draaide verder nog die nieuwe Noisecontrollers, de bla bla versie van Doomed en verder weet ik het eigenlijk ook niet meer. Leuk setje om mee te beginnen in ieder geval!
Daarna kwamen
E-Force & Alpha Twins op, ik verwachtte de nodige hitjes. Die kregen we op het begin ook, het begon met de A2 remix van Tonight & Let it Go. Leuke plaatjes om mee te beginnen! In deze set zat een heerlijke opbouw, nog een aantal E-Force platen gehoord, een nieuwe van The Anarchist (denk ik), dat was trouwens dramatisch afgezien van de climax. Laatste 3 nummers van hun set wist ongeveer de hele zaal niet wat het overkwam; Haunter of the Dark, Night Colours Black & Psycho. MAN MAN MAN, wat ging vooral Psycho snoeihard! Geweldige set al met al, mooie opbouw van de set en een knallend einde.
Na E-Force & A2 kwamen
The Prophet & Frontliner
Frontliner draaide leuke plaatjes, ook nog een paar nieuwe van hem. Daarentegen draaide The Prophet eigenlijk alleen maar pure bagger. Beste nummer van de set: On the Go. En raadt eens wie die plaat uitmixte voor Wake Up na de mid-intro van On the Go?
Om en om was de set leuk en slecht, Frontliner's nummers waren meestal prima, en wat Dov heeft gedraaid herinner ik me niet eens meer. Ja die Shizzle my Remuxx of zoiets & Wake Up. Was niet best.
Vooraf had ik verwacht dat het echte werk nu zou beginnen, maar E-Force & A2 was dus ook al prima.
Gunz for Hire kwam nu op. Het waren de gebruikelijk platen, met 1 nieuwe plaat. Platen die gedraaid zijn: Gangsters Don't Dance/ Put it On/ Evolution Complete/ Under Attack/ Struggle for Existence (gvd die live-edit die eigenlijk niks is vergeleken met het origineel). Heerlijke set, Under Attack blijft toch de beste live-plaat ever voor mij. De act zelf is ook erg vermakelijk, het ziet er allemaal tof uit!
Daarna kwam er een hele mooie verrassing,
B-Front ging draaien met de rest van het Fusion team (
Slim Shore, The Pitcher & Zany). Er werden een paar hele leuke plaatjes gedraaid, vooral mainstream platen, maar dit waren allemaal wel goede platen. Nieuwe van Zany (Squared) is ook nog gedraaid, tof plaatje.
Verder nog de Slim Shore & The Pitcher plaat, The Pitcher & Noisecontrollers plaat, paar solootjes van The Pitcher. Zany draaide eigenlijk niet véél beter, ik had echt ruig werk verwacht zoals Acid Nightmare of Psychedelic Trip, maar hij draaide nog het Decibel anthem, Worship, Squared, Son of Torture en nog een aantal platen die net niet hard waren. B-Front draaide nog de Distorted remix (WOWWW!

), die 2e climax is echt SICK!! Laatste plaat van de set was Virus. Lekker setje, niet meer niet minder.
En toen kwam dus mijn 1e keer
Donkey Rollers. Heb hun producties niet allemaal kunnen waarderen, maar ze draaiden ongeveer elke plaat van ze die ik wel gruwelijk vet vindt! Wát een set.
Constant vocals inmixen, strak mixwerk & de heerlijkste platen werden er op gelegd. Onder andere Chaos/ 2012/ Fusion of Sound. Zoo gruwelijk dit, de tijd ging ook veel te snel, dacht dat ze nog een kwartier hadden maar toen was het al af
Nu was het tijd voor de
Theracords Allstars. De manier waarop ze opkwamen
Allemaal happy faces voor hun hoofd & een opblaashamer in de handen
Set begon met de edit van It's What We Are, leuk begin maar het moest toch wel ff snel véél harder gaan worden

Werd het gelukkig ook wel, was uiteindelijk een zeer toffe set. Ombrello Maledetto

Hardste plaat van de avond, ging vre-se-lijk hard!!
Verder ook nog Dancing Machine, The Hard Way, Do The Happy Face, Trespassing, Death Before Disco (ook een hele gruwelijke plaat), Outside the Box, Yes we Know & Done
Heerlijke set. Gelijk hierna naar huis gegaan, we waren beiden redelijk kapot.
+ en - punten:
+ en - punten:
+ De sets van de meesten.
+ Geluid.
+ Gezellige Hardtraxxers.
- The Prophet.
- Kutste publiek dat ik ooit heb gezien, als er eenmaal een harde plaat werd gedraaid stond ongeveer 90% helemaal stil. Dan hoor je Wake Up en dan gaat de hele zaal op zijn kop.
- Warmte.
- Drugskoppen die de hele avond niks anders konden doen dan rondlopen, praten en om zich heen kijken.