Ik erken mijn feestverslaving en baal er toch best van dat ik er niet ben vanavond.
However, veel plezier jongens en meisjes!
x2wrote:Ik erken mijn feestverslaving en baal er toch best van dat ik er niet ben vanavond.
Bij de meeste edities mist er ook een flink deel van de zaal door een groot podium. Misschien hebben ze dat nu slimmer bekekenwrote:Ja, het is nu uitverkocht he, reken maar op dat het nu drukker is dan normaal, tenzij het aantal verkochte tickets minder is dan, wanneer het bij een normale XXlerator zou zijn.
Om t half uur jawrote:Yes tussen ede en nijmegen doet ie 't wel gewoon
duurt langwrote:Super feest gehad, verslag komt later.
B-Front was een surprise act bij Fusion team volgens mij, niet geheel verrassend.wrote:Wat was nou dat gedoe waar paar gasten zo interessant over deden?
Herkenbaar... Was bij XQ Italy ook. Iedereen ging uit zijn plaat bij Wake Up & Lighters; ik stond uit protest (wrote: - Kutste publiek dat ik ooit heb gezien, als er eenmaal een harde plaat werd gedraaid stond ongeveer 90% helemaal stil. Dan hoor je Wake Up en dan gaat de hele zaal op zijn kop.
Jij stoorde je eraan?wrote: - Drugskoppen die de hele avond niks anders konden doen dan rondlopen, praten en om zich heen kijken.
Daar sta je dan, in je eentje helemaal kapot te gaan op het einde van de set van E-Force & A² terwijl de hele zaal stil stondwrote:Herkenbaar... Was bij XQ Italy ook. Iedereen ging uit zijn plaat bij Wake Up & Lighters; ik stond uit protest (wrote: - Kutste publiek dat ik ooit heb gezien, als er eenmaal een harde plaat werd gedraaid stond ongeveer 90% helemaal stil. Dan hoor je Wake Up en dan gaat de hele zaal op zijn kop.) stil. Ik ga uit mijn plaat bij (bijvoorbeeld) Pattern 1; iedereen staat stil
Bah, irritante pauperswrote:Jij stoorde je eraan?wrote: - Drugskoppen die de hele avond niks anders konden doen dan rondlopen, praten en om zich heen kijken.
Al met al een leuke avond gehad zo te zien? Of had je er meer van verwacht(Was er niet bij)