Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:13 

Donateur

Ik erken mijn feestverslaving en baal er toch best van dat ik er niet ben vanavond.
However, veel plezier jongens en meisjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Heel veel zin in! Kan niet stil zitten nu. Ik en een vriend zijn van plan om rond 10 uur vanuit Emmeloord te vertrekken richting Nijmegen. Helaas moest er 1 vriend afzeggen omdat hij ziek is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:23 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik erken mijn feestverslaving en baal er toch best van dat ik er niet ben vanavond.
However, veel plezier jongens en meisjes!

x2
Al heb ik het idee dat er niet veel ruimte zal zijn om los te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er zin in!

Over ongeveer 10 minuutjes komt Pete hier langs om me op te halen, en dan gaan we :yay:
Hopen op een beetje ruimte daar, hoop echt niet dat het zo erg is als de meesten hier zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ja, het is nu uitverkocht he, reken maar op dat het nu drukker is dan normaal, tenzij het aantal verkochte tickets minder is dan, wanneer het bij een normale XXlerator zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja, het is nu uitverkocht he, reken maar op dat het nu drukker is dan normaal, tenzij het aantal verkochte tickets minder is dan, wanneer het bij een normale XXlerator zou zijn.

Bij de meeste edities mist er ook een flink deel van de zaal door een groot podium. Misschien hebben ze dat nu slimmer bekeken :) Hoop 't iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Oh, nooit opgemerkt :) Ik ben er nu 6 keer geweest, en het podium is naar mijn idee altijd zo geweest. Maar idd, omdat het nu zo'n groot feest is hebben ze het misschien anders aangepakt. Nja ik lees dat morgen wel uit de reacties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:52 

Hardtraxxer

Zo de fiets laten warmlopen en dan richting nijmegen rollen. Zin in! :P In mijn shirt met veel kleur
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:03 

Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
Yes tussen ede en nijmegen doet ie 't wel gewoon :D

Om t half uur ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 06:46 

Hardtraxx Veteran

Kort gezegd, wat een heerlijk feest! Werd super gedraaid, geluid was bijna de hele avond top, was niet te warm en vaak genoeg ruimte om los te gaan! Ik ga voldaan slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

Kom maar door met die verslagen. Zit hier met een brak hoofd dood te gaan op me werk na een avondje bieren. Kan wel wat leesvoer gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 10:32 

Hardtraxx Veteran

Super feest gehad, verslag komt later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Wat was nou dat gedoe waar paar gasten zo interessant over deden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Super feest gehad, verslag komt later.

duurt lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat was nou dat gedoe waar paar gasten zo interessant over deden?

B-Front was een surprise act bij Fusion team volgens mij, niet geheel verrassend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Kom eens op met die verslagen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Samen met Peter ging ik om 22.15 op weg naar Nijmegen, dat betekende dus dat we heel Dirty Workz moesten missen. Niet heel erg natuurlijk :P

Wildstylez begon met Back 2 Basics, hij draaide verder nog die nieuwe Noisecontrollers, de bla bla versie van Doomed en verder weet ik het eigenlijk ook niet meer. Leuk setje om mee te beginnen in ieder geval!

Daarna kwamen E-Force & Alpha Twins op, ik verwachtte de nodige hitjes. Die kregen we op het begin ook, het begon met de A2 remix van Tonight & Let it Go. Leuke plaatjes om mee te beginnen! In deze set zat een heerlijke opbouw, nog een aantal E-Force platen gehoord, een nieuwe van The Anarchist (denk ik), dat was trouwens dramatisch afgezien van de climax. Laatste 3 nummers van hun set wist ongeveer de hele zaal niet wat het overkwam; Haunter of the Dark, Night Colours Black & Psycho. MAN MAN MAN, wat ging vooral Psycho snoeihard! Geweldige set al met al, mooie opbouw van de set en een knallend einde.

Na E-Force & A2 kwamen The Prophet & Frontliner >.<
Frontliner draaide leuke plaatjes, ook nog een paar nieuwe van hem. Daarentegen draaide The Prophet eigenlijk alleen maar pure bagger. Beste nummer van de set: On the Go. En raadt eens wie die plaat uitmixte voor Wake Up na de mid-intro van On the Go? :sick:
Om en om was de set leuk en slecht, Frontliner's nummers waren meestal prima, en wat Dov heeft gedraaid herinner ik me niet eens meer. Ja die Shizzle my Remuxx of zoiets & Wake Up. Was niet best.

Vooraf had ik verwacht dat het echte werk nu zou beginnen, maar E-Force & A2 was dus ook al prima. Gunz for Hire kwam nu op. Het waren de gebruikelijk platen, met 1 nieuwe plaat. Platen die gedraaid zijn: Gangsters Don't Dance/ Put it On/ Evolution Complete/ Under Attack/ Struggle for Existence (gvd die live-edit die eigenlijk niks is vergeleken met het origineel). Heerlijke set, Under Attack blijft toch de beste live-plaat ever voor mij. De act zelf is ook erg vermakelijk, het ziet er allemaal tof uit!

Daarna kwam er een hele mooie verrassing, B-Front ging draaien met de rest van het Fusion team (Slim Shore, The Pitcher & Zany). Er werden een paar hele leuke plaatjes gedraaid, vooral mainstream platen, maar dit waren allemaal wel goede platen. Nieuwe van Zany (Squared) is ook nog gedraaid, tof plaatje.
Verder nog de Slim Shore & The Pitcher plaat, The Pitcher & Noisecontrollers plaat, paar solootjes van The Pitcher. Zany draaide eigenlijk niet véél beter, ik had echt ruig werk verwacht zoals Acid Nightmare of Psychedelic Trip, maar hij draaide nog het Decibel anthem, Worship, Squared, Son of Torture en nog een aantal platen die net niet hard waren. B-Front draaide nog de Distorted remix (WOWWW! :worship: ), die 2e climax is echt SICK!! Laatste plaat van de set was Virus. Lekker setje, niet meer niet minder.

En toen kwam dus mijn 1e keer Donkey Rollers. Heb hun producties niet allemaal kunnen waarderen, maar ze draaiden ongeveer elke plaat van ze die ik wel gruwelijk vet vindt! Wát een set.
Constant vocals inmixen, strak mixwerk & de heerlijkste platen werden er op gelegd. Onder andere Chaos/ 2012/ Fusion of Sound. Zoo gruwelijk dit, de tijd ging ook veel te snel, dacht dat ze nog een kwartier hadden maar toen was het al af :(

Nu was het tijd voor de Theracords Allstars. De manier waarop ze opkwamen :lol: :lol: :lol:
Allemaal happy faces voor hun hoofd & een opblaashamer in de handen :lol: :lol:
Set begon met de edit van It's What We Are, leuk begin maar het moest toch wel ff snel véél harder gaan worden :P Werd het gelukkig ook wel, was uiteindelijk een zeer toffe set. Ombrello Maledetto :worship: Hardste plaat van de avond, ging vre-se-lijk hard!!
Verder ook nog Dancing Machine, The Hard Way, Do The Happy Face, Trespassing, Death Before Disco (ook een hele gruwelijke plaat), Outside the Box, Yes we Know & Done (L)
Heerlijke set. Gelijk hierna naar huis gegaan, we waren beiden redelijk kapot.

+ en - punten:

+ en - punten:
+ De sets van de meesten.
+ Geluid.
+ Gezellige Hardtraxxers.

- The Prophet.
- Kutste publiek dat ik ooit heb gezien, als er eenmaal een harde plaat werd gedraaid stond ongeveer 90% helemaal stil. Dan hoor je Wake Up en dan gaat de hele zaal op zijn kop.
- Warmte.
- Drugskoppen die de hele avond niks anders konden doen dan rondlopen, praten en om zich heen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:44 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
- Kutste publiek dat ik ooit heb gezien, als er eenmaal een harde plaat werd gedraaid stond ongeveer 90% helemaal stil. Dan hoor je Wake Up en dan gaat de hele zaal op zijn kop.

Herkenbaar... Was bij XQ Italy ook. Iedereen ging uit zijn plaat bij Wake Up & Lighters; ik stond uit protest ( :lol: ) stil. Ik ga uit mijn plaat bij (bijvoorbeeld) Pattern 1; iedereen staat stil.

Daveytl schreef:
- Drugskoppen die de hele avond niks anders konden doen dan rondlopen, praten en om zich heen kijken.

Jij stoorde je eraan?

Al met al een leuke avond gehad zo te zien? Of had je er meer van verwacht :P (Was er niet bij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:00 

Hardtraxxer

Leuke avond gehad, alleen als je dan in de menigte ging staan en je ging los. Keken mensen je raar aan omdat ze af en toe een duwtje kregen. Ook had ik veel last van mensen die opeens pal voor je gaan staan en dan ook echt de hele tijd een beetje dom staan te kijken. Naar mijn idee was het ook veel te druk.

Ik zag hier dat iemand het niet warm vond, nou nou ik had het anders behoorlijk heet.
Denk je even naar de garderobe te gaan omdat je daar dicht bij de deur staat. Is het daar nog warmer

Al met al heb ik me wel goed vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Was het weer zo druk ja :') Dat ze daar eens iets aan gaan doen in deze zaal. Ik erger me hier al sinds dat ik hier kom, groen en geel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Daveytl schreef:

Herkenbaar... Was bij XQ Italy ook. Iedereen ging uit zijn plaat bij Wake Up & Lighters; ik stond uit protest ( :lol: ) stil. Ik ga uit mijn plaat bij (bijvoorbeeld) Pattern 1; iedereen staat stil

Daar sta je dan, in je eentje helemaal kapot te gaan op het einde van de set van E-Force & A² terwijl de hele zaal stil stond >.<

Solis schreef:
Daveytl schreef:

Jij stoorde je eraan?

Al met al een leuke avond gehad zo te zien? Of had je er meer van verwacht :P (Was er niet bij)

Bah, irritante paupers :sick:
En ik heb een nog ergere hekel aan meisjes die op feesten alleen maar beetje mooi staan te zijn.
AAARGHHH kriijg je weer een duw in je rug als je in de lucht aan het springen bent.

Het publiek was echt dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Addict

Wij waren toch wel een beetje lief voor je Davey? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Niks gemist dus ^^

Theracords pak ik wel weer op een ander feestje mee.
Jammer dat jullie hier moest draaien...
Hopelijk staan jullie volgend jaar weer op Ground Zero! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:26 

Hardtraxx Elite

Top avondje gehad!
Kwamen helaas later dan verwacht binnen want de parkeerplaats was zelfs vol :oh:
op dat moment wisten we al genoeg van hoe druk het zal zijn..
Kwamen binnen met Psycho :yay: wat dus al snel over ging naar de Proppy en Frontlinert..
Lekker zo'n overgang, werd dus een uurtje rustig aan doen en beetje ouwehoere met de mense om je heen.
Door met Gunz For Hire die EINDELIJK weer eens een nieuwe plaat derop legden die wel lekker beukte, maar verder niet heel speciaal was.
Door met Fusion met de te verwachte Fusion tracks die natuurlijk wel erg lekker zijn, prima set van deze gasten.
Vervolgens weer een setje van de Donkey's meegemaakt, en die stellen, zoals gewoonlijk nooit teleur :thumbsup:
Nextup, Thera & the gang, is weer de set van de avond geweest die mijn beentjes helemaal hebben gesloopt!
Hele lekkere platen gehoord die in de voorgaande berichten al genoemd zijn.. maar moet toch zeggen dat ik een aantal platen heb gemist waarvan ik wel verwacht had ze te horen (o.a. The American Bad, Dancing/Bite my shit) maar alle andere bangers zijn wel langs gekomen, hulde voor jullie :worship:
Na deze set nog even 15minuutjes Hardcore mee gemaakt :yawn: en toen voldaan richting de auto gaan lopen.
Het was dan wel erg druk, maar ruimte kon best makkelijk gemaakt worden dus dat scheelde.
Van de kaart gehalte was idd wel eeeeeeeerg hoog.. Niet heel erg aan lopen ergeren, maar 't valt wel op zeg.
Geluid stond op de meeste momenten wel optimaal afgesteld, en wachttijden bij de bar was desondanks de drukte niet lang (zoals meestal in de Matrixx)
Oja en het was wonderbaarlijk genoeg ook lang niet zo warm als voorgaande keren, erg chill!

EDIT: en we zijn ook nog genaaid met de muntjes, ik geef die achterlijke snol daar 60euro.. ze geeft me muntjes, ik loop gewoon even weg uit de rij om het niet op te houden... tel ik ze na, zijn het er maar 16 (ofteweel 40euro).
Ga je terug, 30sec nadat je bij der was, is die domme stoephoer je zogenaamd vergeten en kunnen ze je niet verder helpen :mad: Kon der wel door dat glas heen trekken gvd!
Vertellen ze doodleuk: Ja als er aan het einde van de avond een overschot van 20euro is dan blahblah, donderstraal op daar komt niks meer van terecht dus. Volgende x dus niet meer sociaal doen, dan wachten mensen maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:48 

Hardtraxxer

Was heerlijk feestje<3. Alleen dat thera gedoe hadden ze beter thuis kunnen laten, :thumbup:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten