Helaas, helaaswrote:Ohjaaaaaaaa, misschien toch nog aanwezig
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nee, iemand op fb kon tickets regelen als een paar maten van hem niet gingen, maar die gaan wel, dus helaas
En ja ik was te laat met kopen, normaal raken XXlerators nooit uitverkocht, maar nu wel en dat had ik natuurlijk kunnen weten
En ja ik was te laat met kopen, normaal raken XXlerators nooit uitverkocht, maar nu wel en dat had ik natuurlijk kunnen weten
Ik heb ook een aantal leuke dingetjes gehoord
Hoop dat ze waar zijn, het wordt sowieso een vette avond.
Waarom doet iedereen zo geheimzinnig dan.. :o
Vertel 't dan gewoon, hou niet van verassingen, wij zullen niks door zegge

Vertel 't dan gewoon, hou niet van verassingen, wij zullen niks door zegge
Hahaha nou ik zal diegene die 't echt willen weten wel vertellen vanavond als ze me willen aantikken en me even zeggen dat ze van hardtraxx zijn. hahaha 
Baas!wrote:Ik heb ook een aantal leuke dingetjes gehoordHoop dat ze waar zijn, het wordt sowieso een vette avond.
Ik heb ook een aantal dingetjes gehoord
Tegen die tijd komen we der al zo goed als achter lijkt me...wrote:Hahaha nou ik zal diegene die 't echt willen weten wel vertellen vanavond als ze me willen aantikken en me even zeggen dat ze van hardtraxx zijn. hahaha
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
idd, verteeeeeel 
Gaat de Matrixx groter gemaakt worden zodat daadwerkelijk iedereen erin past en kan bewegen? 
Zullen ze raketjes uitdelen bij vrees voor oververhitting.wrote:Gaat de Matrixx groter gemaakt worden zodat daadwerkelijk iedereen erin past en kan bewegen?
Wel voor 2 muntjes per raketje, anders verdienen we er niets aan.wrote:Zullen ze raketjes uitdelen bij vrees voor oververhitting.wrote:Gaat de Matrixx groter gemaakt worden zodat daadwerkelijk iedereen erin past en kan bewegen?
Oh je moet werken vanavond?wrote:Wel voor 2 muntjes per raketje, anders verdienen we er niets aan.wrote:Zullen ze raketjes uitdelen bij vrees voor oververhitting.wrote:Gaat de Matrixx groter gemaakt worden zodat daadwerkelijk iedereen erin past en kan bewegen?
Ja, in mijn vriendin der bed.wrote: Oh je moet werken vanavond?
Zo maar eens de trein richting Nijmegen nemen
Jullie kunnen mij herkennen aan een kleine krullenbol. Ik zal voor de verandering eens geen Fusion claws shirt aanhebben maar een v-hals
Tot straks!
Die trein naar Nijmegen is fucked up hoorde ik net!!wrote:Zo maar eens de trein richting Nijmegen nemenJullie kunnen mij herkennen aan een kleine krullenbol. Ik zal voor de verandering eens geen Fusion claws shirt aanhebben maar een v-hals
Tot straks!
Yes tussen ede en nijmegen doet ie 't wel gewoon 
Ik moet overstappen in den bosch.wrote:Die trein naar Nijmegen is fucked up hoorde ik net!!wrote:Zo maar eens de trein richting Nijmegen nemenJullie kunnen mij herkennen aan een kleine krullenbol. Ik zal voor de verandering eens geen Fusion claws shirt aanhebben maar een v-hals
Tot straks!
Dat verdien jewrote:Ik moet overstappen in den bosch.wrote:Die trein naar Nijmegen is fucked up hoorde ik net!!wrote:Zo maar eens de trein richting Nijmegen nemenJullie kunnen mij herkennen aan een kleine krullenbol. Ik zal voor de verandering eens geen Fusion claws shirt aanhebben maar een v-hals
Tot straks!
Vechten snorlax?Die trein naar Nijmegen is fucked up hoorde ik net!!
Ik moet overstappen in den bosch.
Dat verdien je