Kheb d'r zin an!wrote:Vanavond!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Hebben jullie ook so'n sin!!!!
Want ik, ik heb namelijk ook zo'n sin! Laten we gaan rammuluhhhh.wrote:Hebben jullie ook so'n sin!!!!
Dit feest moet gewoon baas worden!!
Theracords, maar liefst anderhalf uur!!!
Theracords, maar liefst anderhalf uur!!!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
yesyesyes 
Ja ben je ook weer eens van de partij?wrote:Want ik, ik heb namelijk ook zo'n sin! Laten we gaan rammuluhhhh.wrote:Hebben jullie ook so'n sin!!!!
Zeg mensen, ik heb nog nooit HT'ers op een feestje gesproken... waar is iedereen aan te herkennen? 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Iedereen van hier heeft een broek aan, normaal gesproken ..
Ok nice, ga ik op zoek naar mensen met broeken aanwrote:Iedereen van hier heeft een broek aan, normaal gesproken ..
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ik ga even op zoek naar nieuwe energie voor vanavond, pfff mijn voeten gaan dit niet leuk vinden
met een broodje met aardbeien moet het lukken! 
Wel zin in though
Wel zin in though
Ik heb de broek aan. Thuis.wrote:Iedereen van hier heeft een broek aan, normaal gesproken ..
Trap je net ff bij voetbal je been aan gort..
Voelt zwaar klote, maar ga het toch maar probere, de pijn even goed wegzuipen en op hoop van zege!
Voelt zwaar klote, maar ga het toch maar probere, de pijn even goed wegzuipen en op hoop van zege!
Sommige zullen achteraf erg balen dat ze dit gemist hebben, als het waar is wat ik heb gehoord, dan is mijn avond, en waarschijnlijk die van Janine niet meer kapot te krijgen! 
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Hahahawrote:Sommige zullen achteraf erg balen dat ze dit gemist hebben, als het waar is wat ik heb gehoord, dan is mijn avond, en waarschijnlijk die van Janine niet meer kapot te krijgen!
Fuck, veel zin in opeens! Dit gevoel heb ik gister gemist
En wat heb jij gehoord danwrote:als het waar is wat ik heb gehoord
wat ik gehoord heb is niet mis
en Janine zal wel helemaal gek worden als ze het hoort haha!
-
JHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Nou flikker ff op wil je?! Haha! Komt er een surprise act?wrote:wat ik gehoord heb is niet misen Janine zal wel helemaal gek worden als ze het hoort haha!
Wie hoort mij praten over een surprise act? haha Janine ik zal 't je wel zeggen als ik je binnen zie! maak je niet zo druk