Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: XXlerator - 10 Years Anniversary
Past

XXlerator - 10 Years Anniversary

Price
20 euro (inclusief fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, valt me ook altijd op, ben er al 6 keer geweest sinds de nieuwe verbouwing en elke keer valt dit me weer op. Beetje jammer.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
H4rdstyleLova wrote:Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijk
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
mr_vertigo wrote:
b-ram wrote:Zoveel ziiihiiin
Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbij :)
Awkward :huh:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hooli wrote:
H4rdstyleLova wrote:Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijk
Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
El Mare wrote:
Hooli wrote:
Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.
Ja is gewoon niet chill meer , ben er totaal ook iets van 5/6 keer geweest maar bah bah wat een volk zeg. 30 plussers die totaal v/d kaart zijn en een beetje rondhuppelen en irritant doen. Of lui die totaal niet loosgaan , kijk een feestje bouw je zelf en ik me nog wel vermaakt op zich maar toch is het wat minder als er een kutsfeer hangt en er veel vage lui rondlopen , beter komen alle hardtraxxers er een keer samen met andere chille beukers en dan de hele tent samen op zn kop zetten :love: .
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
b-ram wrote:
mr_vertigo wrote:
b-ram wrote:Zoveel ziiihiiin
Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbij :)
Tis hoe awkward je het er zelf van maakt... :huh:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
H4rdstyleLova wrote: Ja is gewoon niet chill meer , ben er totaal ook iets van 5/6 keer geweest maar bah bah wat een volk zeg. 30 plussers die totaal v/d kaart zijn en een beetje rondhuppelen en irritant doen. Of lui die totaal niet loosgaan , kijk een feestje bouw je zelf en ik me nog wel vermaakt op zich maar toch is het wat minder als er een kutsfeer hangt en er veel vage lui rondlopen , beter komen alle hardtraxxers er een keer samen met andere chille beukers en dan de hele tent samen op zn kop zetten :love: .
Zoek ons lekker op en kom er bij staan zou ik zeggen. Wij zijn en geen 30 en niet irritant. Of nou ja de meeste niet in elk geval.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
Tim is irritant
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
mr_vertigo wrote:
b-ram wrote:
mr_vertigo wrote:Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbij :)
Tis hoe awkward je het er zelf van maakt... :huh:
Je kan zulke comments ook gewoon voor je houden
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
El Mare wrote:
Hooli wrote:
fusion vond ik het veel erger! terwijl het minder druk was, denk dat dat vaste gasten zijn, matrixx heeft bij sommige mensen ook een naam in verband met deze mensen!
maar persoonlijk heb ik er geen last van, behalve lachen besteed ik er gewoon geen aandacht aan!
integendeel tot shirtloze-bezweten kerels die er doorheen gebeukt komen.. :thumbdown:

ik heb der zin in! :yay:
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
Vorige keer met XXRaw geen last van gehad. We stonden in een groepje dus dan is het volgens mij sowieso al minder.
Vond het zelfs extreem gezellig, met super veel mensen gesproken enzo :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Zin in !
Hardtraxxer
296 posts member since 2009
last seen Mar 2023
Matrixx :worship:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Nog 1 dagje werken :D
Zo'n zin in, hoop zo dat het niet al te sterfens druk is..
Dan word dit echt een geweldig feest! :yay:
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Wordt het toch wel :P gewoon het minste verwachten, kan het altijd meevallen!
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
Word er nog ergens gemeet hier?? ^^
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Gewoon even kijken wie van HT je herkent, dan staan er vast meerdere bij. Ik sta voornamelijk bij mijn eigen maten, maar zal af en toe is rondlopen of ik iemand zie die ik van hier herken ;) .
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zinheidsfactor stijgt met 206%! :D
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
Chukkels wrote:Zinheidsfactor stijgt met 206%! :D
haha wat bijzonders in geslagen?
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
+1
Nog 3 uur arbeiten dang weekend!
N
6 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Ja, heb er ook veel zin. Alleen ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug. enige nadeel ! :P
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Dan zit m'n zin nog steeds maar op 8,24 :(
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pete wrote:
Dan zit m'n zin nog steeds maar op 8,24 :(
Alles is 4, dus 206% * 4 is nog steeds 4.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vanavond! :love: