Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:43 

Hardtraxxer

Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ja, valt me ook altijd op, ben er al 6 keer geweest sinds de nieuwe verbouwing en elke keer valt dit me weer op. Beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:55 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:
Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...

Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:
Zoveel ziiihiiin

Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbij :)

Awkward :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijk

Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:20 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Hooli schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.

Ja is gewoon niet chill meer , ben er totaal ook iets van 5/6 keer geweest maar bah bah wat een volk zeg. 30 plussers die totaal v/d kaart zijn en een beetje rondhuppelen en irritant doen. Of lui die totaal niet loosgaan , kijk een feestje bouw je zelf en ik me nog wel vermaakt op zich maar toch is het wat minder als er een kutsfeer hangt en er veel vage lui rondlopen , beter komen alle hardtraxxers er een keer samen met andere chille beukers en dan de hele tent samen op zn kop zetten :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:44 

Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:
Zoveel ziiihiiin

Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbij :)

Tis hoe awkward je het er zelf van maakt... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:52 

Donateur

H4rdstyleLova schreef:
Ja is gewoon niet chill meer , ben er totaal ook iets van 5/6 keer geweest maar bah bah wat een volk zeg. 30 plussers die totaal v/d kaart zijn en een beetje rondhuppelen en irritant doen. Of lui die totaal niet loosgaan , kijk een feestje bouw je zelf en ik me nog wel vermaakt op zich maar toch is het wat minder als er een kutsfeer hangt en er veel vage lui rondlopen , beter komen alle hardtraxxers er een keer samen met andere chille beukers en dan de hele tent samen op zn kop zetten :love: .

Zoek ons lekker op en kom er bij staan zou ik zeggen. Wij zijn en geen 30 en niet irritant. Of nou ja de meeste niet in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

Tim is irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:

Tis hoe awkward je het er zelf van maakt... :huh:

Je kan zulke comments ook gewoon voor je houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:18 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Hooli schreef:
H4rdstyleLova schreef:

fusion vond ik het veel erger! terwijl het minder druk was, denk dat dat vaste gasten zijn, matrixx heeft bij sommige mensen ook een naam in verband met deze mensen!
maar persoonlijk heb ik er geen last van, behalve lachen besteed ik er gewoon geen aandacht aan!
integendeel tot shirtloze-bezweten kerels die er doorheen gebeukt komen.. :thumbdown:

ik heb der zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:22 

Hardtraxxer

Vorige keer met XXRaw geen last van gehad. We stonden in een groepje dus dan is het volgens mij sowieso al minder.
Vond het zelfs extreem gezellig, met super veel mensen gesproken enzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

Zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 10:57 

Hardtraxxer

Matrixx :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:10 

Hardtraxx Elite

Nog 1 dagje werken :D
Zo'n zin in, hoop zo dat het niet al te sterfens druk is..
Dan word dit echt een geweldig feest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

Wordt het toch wel :P gewoon het minste verwachten, kan het altijd meevallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:02 

Hardtraxxer

Word er nog ergens gemeet hier?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Gewoon even kijken wie van HT je herkent, dan staan er vast meerdere bij. Ik sta voornamelijk bij mijn eigen maten, maar zal af en toe is rondlopen of ik iemand zie die ik van hier herken ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Zinheidsfactor stijgt met 206%! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:19 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

haha wat bijzonders in geslagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:19 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

+1
Nog 3 uur arbeiten dang weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:27 

Hardtraxx Newbie

Ja, heb er ook veel zin. Alleen ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug. enige nadeel ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:21 

Donateur

Chukkels schreef:

Dan zit m'n zin nog steeds maar op 8,24 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Chukkels schreef:

Dan zit m'n zin nog steeds maar op 8,24 :(

Alles is 4, dus 206% * 4 is nog steeds 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

Vanavond! :love:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten