Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ja, valt me ook altijd op, ben er al 6 keer geweest sinds de nieuwe verbouwing en elke keer valt dit me weer op. Beetje jammer.
Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijkwrote:Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Awkwardwrote:Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbijwrote:Zoveel ziiihiiin
Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.wrote:Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijkwrote:Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ja is gewoon niet chill meer , ben er totaal ook iets van 5/6 keer geweest maar bah bah wat een volk zeg. 30 plussers die totaal v/d kaart zijn en een beetje rondhuppelen en irritant doen. Of lui die totaal niet loosgaan , kijk een feestje bouw je zelf en ik me nog wel vermaakt op zich maar toch is het wat minder als er een kutsfeer hangt en er veel vage lui rondlopen , beter komen alle hardtraxxers er een keer samen met andere chille beukers en dan de hele tent samen op zn kop zettenwrote:Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.wrote:Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijkwrote:Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
Tis hoe awkward je het er zelf van maakt...wrote:Awkwardwrote:Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbijwrote:Zoveel ziiihiiin
Zoek ons lekker op en kom er bij staan zou ik zeggen. Wij zijn en geen 30 en niet irritant. Of nou ja de meeste niet in elk geval.wrote: Ja is gewoon niet chill meer , ben er totaal ook iets van 5/6 keer geweest maar bah bah wat een volk zeg. 30 plussers die totaal v/d kaart zijn en een beetje rondhuppelen en irritant doen. Of lui die totaal niet loosgaan , kijk een feestje bouw je zelf en ik me nog wel vermaakt op zich maar toch is het wat minder als er een kutsfeer hangt en er veel vage lui rondlopen , beter komen alle hardtraxxers er een keer samen met andere chille beukers en dan de hele tent samen op zn kop zetten.
Je kan zulke comments ook gewoon voor je houdenwrote:Tis hoe awkward je het er zelf van maakt...wrote:Awkwardwrote:Nog een paar dagen bram. Ga maar even rustig op je kamer spelen met je action figures Thera en Deetox, dan gaat de tijd nog sneller voorbij
-
HHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
fusion vond ik het veel erger! terwijl het minder druk was, denk dat dat vaste gasten zijn, matrixx heeft bij sommige mensen ook een naam in verband met deze mensen!wrote:Nja ben er 6 keer geweest dus en ik vond het dit keer zelfs het ergste van alle keren.wrote:Ben er pas 1x geweest (laatste raw editie) en toen is t mij miet echt opgevallen. Vond t wel oke eigenlijkwrote:Vinden jullie ook dat er soms een kutsfeer hangt in de matrixx ? Van die 25+ lui die irritant waus zijn... en veel rare mensen...
maar persoonlijk heb ik er geen last van, behalve lachen besteed ik er gewoon geen aandacht aan!
integendeel tot shirtloze-bezweten kerels die er doorheen gebeukt komen..
ik heb der zin in!
Vorige keer met XXRaw geen last van gehad. We stonden in een groepje dus dan is het volgens mij sowieso al minder.
Vond het zelfs extreem gezellig, met super veel mensen gesproken enzo
Vond het zelfs extreem gezellig, met super veel mensen gesproken enzo
Nog 1 dagje werken
Zo'n zin in, hoop zo dat het niet al te sterfens druk is..
Dan word dit echt een geweldig feest!
Zo'n zin in, hoop zo dat het niet al te sterfens druk is..
Dan word dit echt een geweldig feest!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Wordt het toch wel
gewoon het minste verwachten, kan het altijd meevallen!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Gewoon even kijken wie van HT je herkent, dan staan er vast meerdere bij. Ik sta voornamelijk bij mijn eigen maten, maar zal af en toe is rondlopen of ik iemand zie die ik van hier herken
.
haha wat bijzonders in geslagen?wrote:Zinheidsfactor stijgt met 206%!
+1wrote:Zinheidsfactor stijgt met 206%!
Nog 3 uur arbeiten dang weekend!
-
N
- 6 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Ja, heb er ook veel zin. Alleen ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug. enige nadeel ! 
Dan zit m'n zin nog steeds maar op 8,24wrote:Zinheidsfactor stijgt met 206%!
Alles is 4, dus 206% * 4 is nog steeds 4.wrote:Dan zit m'n zin nog steeds maar op 8,24wrote:Zinheidsfactor stijgt met 206%!