Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O en gebruiken?! Pff, ik dacht dat sommige mensen hier zichzelf naar de klote hielpen, maar hij... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ik ben echt benieuwd of jij (Geck-O) dan ook drugs gebruikt net als 9/10e van de mensen hier xD

Heel veel Vitamine-water xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:32 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Vitamine-water

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict

Haha oke, ik dacht van ja dj's gebruiken vast zelden aangezien zij toch wel een beetje representatief moeten zijn ofzo maar het zijn uiteindelijk ook gewoon mensen. Leuk te weten haha ;) Ga jij ook naar de XX zaterdag? Laatste post hier van my anders gaat het teveel off topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Het was een grapje hoor. Op Reset werd Rik mee genomen door de security omdat die dachten dat ie drugs mee had of had gebruikt :lol: of ik moet iets van Rik niet weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Looooool xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:43 
 

Geck-o is drug dealer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

J9_ schreef:
Het was een grapje hoor. Op Reset werd Rik mee genomen door de security omdat die dachten dat ie drugs mee had of had gebruikt :lol: of ik moet iets van Rik niet weten :P

Hahahah :P Ze zouden is moeten weten wie voor hun neus stond dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:

Alsof ie nu ie een beetje leuk draaid inene allemaal priveleges heeft ofzo. Tis en blijft gewoon een bezoeker van een feest. Dus heeft ie zich aan de betreffende huisregels te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo ik ben weer boven water :P. Vanmorgend om 6uur uit bed voor te werken nadat ik gister niet heb geslapen. maar wat was dit een ongelofelijk vet feest :loving:. Ik weet dat ik heel erg hard heb genoten heb van veel oude platen. Boven mijn verwachtingen werden ze bijna allemaal gedraait! Zover ik mij kan herhinneren. maar na een uurtje of 2 ben ik heel erg veel vergeten :lol:. Na kwartiertje hardcore zijn we ook maar door gegaan. Toen was mn zin wel over eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
:lol:

Alsof ie nu ie een beetje leuk draaid inene allemaal priveleges heeft ofzo. Tis en blijft gewoon een bezoeker van een feest. Dus heeft ie zich aan de betreffende huisregels te houden

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het toch leuk is dat ze niet eens weten dat het een vrij bekende dj is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een vrij bekende dj? En alleen in de hardstyle scene ja. Al zou ie voor me staan op een feest herken ik m niet. Waarom? I dont care. En zo denkt menig uitsmijter ook ;). Sommige mensen raken zowat in katzwijm als er een dj langs loopt ofzo op een feest. Mensen, get a life.

Enige dj die ik gewoon echt een toffe peer vind is Pieter. Altijd leuk effe praatje maken ect. Gewoon keihard mee stampen op de vloer. Zo hoort t :).

Hell.. In mn tijd dat ik nog aan de deur stond heb ik er menig drugs gebruikende dj uitgeflikkerd. Heel vaak denken ze een uitzonderingspositie te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict

Nou heb jij je woordje ook weer kunnen doen. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Een vrij bekende dj? En alleen in de hardstyle scene ja. Al zou ie voor me staan op een feest herken ik m niet.

Klopt inderdaad, je herkende piaaa wel en rik niet op Hard Classics :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:16 
 

komt me toch een bonk agressie uit die Jeff3rd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
komt me toch een bonk agressie uit die Jeff3rd xd


Gast, je kent me niet eens of wat dan ook. Ik geef hier gewoon de feiten. Een bonk agressie? Nee hoor, totaal niet. En dat wil je ook niet meemaken ;).

Lyst schreef:
Jeff3rd schreef:
Een vrij bekende dj? En alleen in de hardstyle scene ja. Al zou ie voor me staan op een feest herken ik m niet.

Klopt inderdaad, je herkende piaaa wel en rik niet op Hard Classics :P


Hahah! Kan wel kloppen ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:
komt me toch een bonk agressie uit die Jeff3rd xd


Gast, je kent me niet eens of wat dan ook. Ik geef hier gewoon de feiten. Een bonk agressie? Nee hoor, totaal niet. En dat wil je ook niet meemaken ;).

Lyst schreef:
Jeff3rd schreef:
Een vrij bekende dj? En alleen in de hardstyle scene ja. Al zou ie voor me staan op een feest herken ik m niet.

Klopt inderdaad, je herkende piaaa wel en rik niet op Hard Classics :P


Hahah! Kan wel kloppen ja xd

Net als die gast die tegen Qonfuzion kwam vertellen dat hij veel respect had voor het Theracords t-shirt dat ie aan had en dat ie een groot fan was van Theracords en Geck-o naast hem stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zijn de echte fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:22 
 

Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:
komt me toch een bonk agressie uit die Jeff3rd xd


Gast, je kent me niet eens of wat dan ook. Ik geef hier gewoon de feiten. Een bonk agressie? Nee hoor, totaal niet. En dat wil je ook niet meemaken ;).


dat bedoel ik dus, maargoed ik ken je niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:23 
 
Artiest

J9_ schreef:
Het was een grapje hoor. Op Reset werd Rik mee genomen door de security omdat die dachten dat ie drugs mee had of had gebruikt :lol: of ik moet iets van Rik niet weten :P

Idd, ik moest ff mee naar de kant maar ze hadden gauw door dat ik niks ophad. Waarschijnlijk was het drugshoofden nadoen een beetje verdacht voor ze :P
Maar hoorde van anderen dat ze een stuk harder aangepakt zijn door de security daar, valse beschuldigingen enzo.. achja :/

Back to XQ NC praat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:
komt me toch een bonk agressie uit die Jeff3rd xd


Gast, je kent me niet eens of wat dan ook. Ik geef hier gewoon de feiten. Een bonk agressie? Nee hoor, totaal niet. En dat wil je ook niet meemaken ;).


dat bedoel ik dus, maargoed ik ken je niet. :D

Nou 't klinkt anders alsof je met opgekropte woede oid zit en overal tegenin moet gaan of moet aanvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
echt een toffe peer vind is Pieter. Altijd leuk effe praatje maken ect. Gewoon keihard mee stampen op de vloer. Zo hoort t :).

Heel verhaal over hoe correct uitsmijters wel niet moeten handelen en vervolgens nog even je mening ventileren.

Ik vind Geck-O trouwens ook een prima gozer. Altijd zin in een praatje, gewoon keihard mee stampen op de vloer. Zo hoort het.

1-1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Livesetjes zijn wel van helaas lage kwaliteit :( :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:35 
 

ze komen toch nog in hoge kwaliteit op de soundcloud van qdance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
ze komen toch nog in hoge kwaliteit op de soundcloud van qdance?

Daar staan ze al op, in de podcast van iTunes van Qdance in ieder geval.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten