Gvd, houdt op over de donkeys hoor!!
Dan word ik echt knettergek als die komen.
Donkeys

Dan word ik echt knettergek als die komen.
Donkeys
Ben 't toch een keer met je eenswrote:Wat een droevige timetable en lineup. Zelden zo slecht gezien voor een XQ.
Had met Qountdown ook vip (gastenlijst) Ideaal! Kluisjes gratis (Niet gebruik van gemaakt) Vip deck wel vaak gezeten, heerlijkwrote:Kaartje is binnen, vip nog wel weet niet wat ik er mee moet verder maar oke prima
Ook veel te veel voor betaald
Okejwrote:Had met Qountdown ook vip (gastenlijst) Ideaal! Kluisjes gratis (Niet gebruik van gemaakt) Vip deck wel vaak gezeten, heerlijkwrote:Kaartje is binnen, vip nog wel weet niet wat ik er mee moet verder maar oke prima
Ook veel te veel voor betaald
Het is ook inderdaad elke keer dezelfde kleur die ze gebruiken.wrote:Ik neem gewoon mijn QD bandje mee, plakband vastmaken en hopen dat ze het niet zien
Was wel lekker binnenlopen he zonder een minuut wachttijd terwijl de rij tot in Station Bijlmer stond.wrote:Had met Qountdown ook vip (gastenlijst) Ideaal! Kluisjes gratis (Niet gebruik van gemaakt) Vip deck wel vaak gezeten, heerlijk
03:15 opweg naar huis!wrote:BLACKBOX
22:30 - 00:00 Fanny West
00:00 - 01:30 Noisecontrollers & MC Renegade
01:30 - 02:45 Noisecontrollers & Wildstylez
02:45 - 03:15 Noisecontrollers LIVE
03:15 - 04:15 Noisecontrollers & D-Block & S-te-Fan
04:15 - 05:30 Noisecontrollers & Headhunterz
05:30 - 07:00 Noisecontrollers & Kasparov & Evil Activities
Hosted by: DV8
Betaal jij voor 3 uur en een kwartier feesten de volle mepwrote:03:15 opweg naar huis!wrote:BLACKBOX
22:30 - 00:00 Fanny West
00:00 - 01:30 Noisecontrollers & MC Renegade
01:30 - 02:45 Noisecontrollers & Wildstylez
02:45 - 03:15 Noisecontrollers LIVE
03:15 - 04:15 Noisecontrollers & D-Block & S-te-Fan
04:15 - 05:30 Noisecontrollers & Headhunterz
05:30 - 07:00 Noisecontrollers & Kasparov & Evil Activities
Hosted by: DV8
Is dat Fanny West eigenlijk wat? En zo ja; wat is het?
Anders kom ik wat later aankakken.
Het is donker. Zolang ze geen roze, geel of groen zijn, is het te proberenwrote:Het is ook inderdaad elke keer dezelfde kleur die ze gebruiken.wrote:Ik neem gewoon mijn QD bandje mee, plakband vastmaken en hopen dat ze het niet zien
Donker? Waar? Het is volledig verlicht bij de ingangen van de balkons man!wrote:Het is donker. Zolang ze geen roze, geel of groen zijn, is het te proberenwrote:Het is ook inderdaad elke keer dezelfde kleur die ze gebruiken.wrote:Ik neem gewoon mijn QD bandje mee, plakband vastmaken en hopen dat ze het niet zien
Kan je korting krijgen dan wanneer je eerder naar huis wilt?wrote:Betaal jij voor 3 uur en een kwartier feesten de volle mep
Nee daarom juist, je gaat toch geen 60 euro (ofzo) betalen voor 3 uur feesten... Kun je beter helemaal niet gaan.wrote:Kan je korting krijgen dan wanneer je eerder naar huis wilt?wrote:Betaal jij voor 3 uur en een kwartier feesten de volle mep
Dit is waarschijnlijk de meest domme opmerking die ik hier ooit gelezen heb. Er zijn zat andere dingen te doen op een feest, en er is altijd nog een tweede zaal. Vervelen, wat een verschrikkelijk woord om dat hiervoor te gebruiken.wrote:Kan je korting krijgen dan wanneer je eerder naar huis wilt?wrote:Betaal jij voor 3 uur en een kwartier feesten de volle mep
Met deze line-up houd ik het niet uit tot het einde, en ik ga me zeker niet een uur vervelen tijdens DBSTF.