Ik heb nog tot morgennacht om me uit te schrijven voor m'n tentamenwrote:Gewoon gaan!wrote:Ik krijg toch ineens wel zin hierin. Maar het is niet verstandig denk ik. Heb de 23e een tentamen dat ik niet kan en mag verknallen. En heb de 24e een bezoek bij de tandarts. Dus het is eigenlijk onmogelijk (of onmenselijk) om hier naartoe te gaan. Maar de twijfel neemt steeds extremere vormen aan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
haha ik moet de 24e en 25e naar de tandartswrote:Ik krijg toch ineens wel zin hierin. Maar het is niet verstandig denk ik. Heb de 23e een tentamen dat ik niet kan en mag verknallen. En heb de 24e een bezoek bij de tandarts. Dus het is eigenlijk onmogelijk (of onmenselijk) om hier naartoe te gaan. Maar de twijfel neemt steeds extremere vormen aan.
eerst kaartjes hebben.. of chris je moet gastenlijst regelen
Hmm heb misschien ticket, maar moet ik alleen.. 
Dan ga ik wel met je meewrote:Hmm heb misschien ticket, maar moet ik alleen..
Hmm... mijn tentamenrooster.

Op zich, moet dit te doen zijn. Ow god, waarom twijfel ik steeds harder aan mezelf?

Op zich, moet dit te doen zijn. Ow god, waarom twijfel ik steeds harder aan mezelf?
Het is maar 1 keer XQ Noisecontrollers 
Ga gewoon niet vent..
Toekomst is belangrijker :p dan 1 zo'n feestje waar je toch niets meer van weet de volgende dag 
Ok dan niet.wrote:Ga gewoon niet vent..Toekomst is belangrijker :p dan 1 zo'n feestje waar je toch niets meer van weet de volgende dag
Ach je moet zelf wetenwrote:Ok dan niet.wrote:Ga gewoon niet vent..Toekomst is belangrijker :p dan 1 zo'n feestje waar je toch niets meer van weet de volgende dag
Als jij een ticket voor jezelf hebt, maar je kan met niemand anders mee, ga ik wel mee. Anders zoek je het maar lekker uit!wrote:Ach je moet zelf wetenwrote:Ok dan niet.wrote:Ga gewoon niet vent..Toekomst is belangrijker :p dan 1 zo'n feestje waar je toch niets meer van weet de volgende dag
Gewoon gaan chuk. Leren doe je je hele leven. 
Achter in de rij staan jij! Maar jij gaat dus ook?wrote:Mensen met kaartje over : Holla at me!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Had er gewoon een gekocht 
Money issues, plus was nooit van plan om te gaan ivm tentamens. Beide problemen heb ik nog steeds, maar who gives a fuck?wrote:Had er gewoon een gekocht
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Waarom worden we 0 warmgemaakt voor dit feest?.. Geen een promofilmpje of wat dan ook of iets wat we kunnen verwachten..
wrote:Heb hem gevonden, als iemand nog interesse heeft:
21:00 - 22:30
Download E-Q-Lizer presents. Noisecontrollers
Tracklist:
01: Noisecontrollers - Promises
02: Noisecontrollers - Revolution Is Here
03: Noisecontrollers - Marlboro Man
04: Noisecontrollers - Attack Faster Again (E-Q-Lizer Edit)
05: Noisecontrollers - Shreek
06: Noisecontrollers - Aliens
07: Williams Syndrome - Thunder
08: Williams Syndrome - Secrets
09: Williams Syndrome - Limbo
10: Noisecontrollers - Summer In The City (Part 1 & 2 E-Q-Mash)
11: Noisecontrollers ft. Zany - Paranoid
12: Noisecontrollers - Escape
13: Noisecontrollers - Faster N'Further
14: Noisecontrollers ft. Wildstylez & Headhunterz - Tonight
15: Noisecontrollers ft. Psyko Punkz - Universe
16: Noisecontrollers ft. Headhunterz - Club Bizarre
17: Noisecontrollers - Astral
18: Noisecontrollers ft. Zany - Diavoli
19: Noisecontrollers ft. Toneshifters - Empire Of The Sun
20: Noisecontrollers ft. Zany - Delomelancum
21: Noisecontrollers - Confucius
22: Noisecontrollers - Rushroom
23: Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In-Qontrol 2009 Anthem)
24: Noisecontrollers - Venom (Incl. Wildstylez Remix)
25: Noisecontrollers - Sanctus
26: Noisecontrollers - Crump
27: Noisecontrollers - Unbroken
28: Noisecontrollers - The Darkside Of Hocus Pocus (E-Q-Mash)
29: Killer Clown – Silentium (Diavoli Intro)
30: Killer Clown - Tormented
31: Noisecontrollers - Against All Creatures
32: Noisecontrollers ft. Zany - Diffusion
33: Noisecontrollers ft. Psyko Punkz - Bass Mechanics
34: Noisecontrollers - Surge Of Power
35: Noisecontrollers ft. Alpha Twins - Yellow Minute (E-Q-Mash)
36: Noisecontrollers - Night After Night
37: Noisecontrollers - Samara
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dat mis ik ook wel een beetje inderdaad.. Misschien volgende week nog iets?wrote:Waarom worden we 0 warmgemaakt voor dit feest?.. Geen een promofilmpje of wat dan ook of iets wat we kunnen verwachten..
Hopelijk draaien ze die nieuwe track spark of hope, dan breek ik de tent echt af 
Ja, vond die preview filmpjes van XQ hhz vet, hadden ze hier ook wel mogen doen.wrote:Dat mis ik ook wel een beetje inderdaad.. Misschien volgende week nog iets?wrote:Waarom worden we 0 warmgemaakt voor dit feest?.. Geen een promofilmpje of wat dan ook of iets wat we kunnen verwachten..
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Maakt Pommer weer een gruwlijk warm-up setje net als voor XQ-Italy?
Liefst zo lang mogelijk met alle tracks van deze 2 heren van de afgelopen jaren 
Zat er al aan te denken ja, even kijken of ik er nog tijd voor heb. Ik ben er alleen zelf niet bij helaaswrote:Maakt Pommer weer een gruwlijk warm-up setje net als voor XQ-Italy?Liefst zo lang mogelijk met alle tracks van deze 2 heren van de afgelopen jaren
Inderdaad alleen die schamele trailer.. echt suf.
-
RHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2012
- last seen Sep 2014
Of eindelijk een beetje meer info over de cd...