Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 19:41 
 
Hardtraxxer

Moet altijd nog een keer HMH bezoeken. Hele goede verhalen over gehoord dus nu moet het er maar van komen :) Misschien is de line-up nu al redelijk voorspelbaar en misschien draaien de dj's die er komen wel redelijk voorspelbaar (Zatox bijv.) of heb ik ze al vaak genoeg gezien.. toch van de partij op XQ! ;) Ben wel erg benieuwd naar de line-up, denk dat de dj's die al vaak bij Q feesten staan er sowieso wel zijn (Stephanie, Zatox..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQ

Ik hoop nog steeds dat er een verrasend dikke HC-party komt ipv Houseqlassics in november :) HMH is en blijft de beste indoor-locatie ooit.

10 tegen 1 dat dat zo is. Q zou nog met een HC concept komen in de HMH dit jaar. En aangezien HQ verdwijnt, is die datum dus voor HardQore @ HMH. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hou het een optie, maar zal hem wss wel niet worden .. Een dikke 2e area met early hardstyle zou wel dik zijn + Activator met een subground setje die de 1e zaal opent :)

SmauGii schreef:
Overigens... ondanks dat we bijna al het werk al kennen van bijna alle heren en dame, betekend dat nog niet dat het geen knaller wordt.
Ik noem even de "kickin asses, en Gangsta's" zijn grijs gedraaid, maar wel goed! :worship:


Wanneer Gangsta weer eens voorbij komt op een feest sterf ik een heel klein beetje van binnen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQ

Ik hoop nog steeds dat er een verrasend dikke HC-party komt ipv Houseqlassics in november :) HMH is en blijft de beste indoor-locatie ooit.

10 tegen 1 dat dat zo is. Q zou nog met een HC concept komen in de HMH dit jaar. En aangezien HQ verdwijnt, is die datum dus voor HardQore @ HMH. ^^

doe maar weer een Q-Dance presents Promo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee het zou waarschijnlijk een heel nieuw concept worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk niet dat dit hem gaat worden. Italianhardstyle is de laatste tijd niet meer wat het was helaas :(

Als ze nou een soort van freestyle/early zaal van de Orange box maken... Maar dat zal wel een illusie worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit word zeker vet :-) Heb gehoord dat TBY op de main van Defqon ook veel oud materiaal draaide. Elke oude saifam plaatje dat in de HMH word gedraait is al een + punt :-)

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 15:45 
 

Nee syndicate is dan toch leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de laatste tijd de producties uit Italie nogal heel erg tegenvallen (uitgezonderd The R3bels). Hoef hier denk ik ook niet naar toe. De intro's zijn natuurlijk wel al te raden:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, als die ervoor is, ga ik deze sowieso niet, dan is mijn geldboom meteen leeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vind de laatste tijd de producties uit Italie nogal heel erg tegenvallen (uitgezonderd The R3bels). Hoef hier denk ik ook niet naar toe. De intro's zijn natuurlijk wel al te raden:






Papedepoepie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Moet altijd nog een keer HMH bezoeken. Hele goede verhalen over gehoord dus nu moet het er maar van komen :) Misschien is de line-up nu al redelijk voorspelbaar en misschien draaien de dj's die er komen wel redelijk voorspelbaar (Zatox bijv.) of heb ik ze al vaak genoeg gezien.. toch van de partij op XQ! ;) Ben wel erg benieuwd naar de line-up, denk dat de dj's die al vaak bij Q feesten staan er sowieso wel zijn (Stephanie, Zatox..)

Geloof me het geweld wat daar uit de speakers komt sinds de nieuwe boxenset is echt wel te vergelijken met Q-base :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier al kaarten binnen? De VIP is in ieder geval uitverkocht:

Citaat:
Q_dance Q-dance
VIP Tickets for #XQItaly are sold out! Regular tickets are available here: xqitaly.tickets.q-dance.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sla dit ook over, vind italiaanse hardstyle niet slecht, maar 't is ook weer niet zo erg geweldig! HMH is super dikke locatie, had liever een Fusion The Second Level ofzo gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ze nou Italiaanse hardcore erbij doen ben ik erbij..

Anders niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:42 
 

roberttt schreef:
Als ze nou Italiaanse hardcore erbij doen ben ik erbij..

Anders niet ^^


Dan kan je beter naar Syndicate gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar Syndicate is niet in de HMH :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:04 
 

Hooli schreef:
Maar Syndicate is niet in de HMH :P


Da's waar alleen gewoon voor het geluid alleen al ga ik naar syndicate :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na gister is Syndicate wel een redelijke optie geworden voor mij.

Hardcore :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Na gister is Syndicate wel een redelijke optie geworden voor mij.

Hardcore :bomb: :bomb:


Ja echt he, Hardcore is gewoon veel beter dan Hardstyle xd ben ik ook achter..

Of dat komt omdat alles nu weer nieuw is en je niet voor de miljoenste keer het zelfde nummer hoort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ze zijn ook een keer een hardcore feestje geweest hoor; gelijk verkocht.

Denk dat het inderdaad komt door de afwisseling, als jij 30 hardstyle feestjes in een jaar pakt gaat het speciale er natuurlijk ook wel een beetje vanaf. Dat speciale zul je nu wel hebben meegemaakt op Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ze zijn ook een keer een hardcore feestje geweest hoor; gelijk verkocht.

Denk dat het inderdaad komt door de afwisseling, als jij 30 hardstyle feestjes in een jaar pakt gaat het speciale er natuurlijk ook wel een beetje vanaf. Dat speciale zul je nu wel hebben meegemaakt op Dominator.


Je bent nog onwetend, hahahaha

Nee je zal denk ik wel gelijk hebben, maar who knows :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Hooli schreef:
Maar Syndicate is niet in de HMH :P


Da's waar alleen gewoon voor het geluid alleen al ga ik naar syndicate :woot:

HMH of Westfalenhallen? Dan is die keus snel gemaakt. Westfalenhallen dus! Hotelletje nemen en de dag erna lekker naar Movie World in Oberhousen. Ik zie het helemaal zitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:44 
 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Hooli schreef:
Maar Syndicate is niet in de HMH :P


Da's waar alleen gewoon voor het geluid alleen al ga ik naar syndicate :woot:

HMH of Westfalenhallen? Dan is die keus snel gemaakt. Westfalenhallen dus! Hotelletje nemen en de dag erna lekker naar Movie World in Oberhousen. Ik zie het helemaal zitten ^^


Klinkt tof :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig op het feest, maar of het een succes gaat worden,
kan ik pas 2 oktober zeggen.

Zatox is al n Decennium n :bomb: qua producen.
Daarbij heeft hij in tegenstelling tot een TBY meer dan een poging gedaan om te mixen de laatste jaren.

Kortom:
"Mijn ideale XQ zou dus n XQ Zatox zijn met The R3bels en de wat rauwere Hollanders daarbij uitgenodigd"
:yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten