Daarom dat ik juist gawrote:Alsof jij ervoor moet betalen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Last edited by Hooli on , edited 1 time in total.
Dat geloof ik niet echt meer.wrote:Denk niet dat ik hier heenga, of ze moeten hele vette sets beloven.
T
Nope wordt toch syndicate 
Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQ
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dit jawrote:Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQ
HMH is echt bruut maar helaas deze italy editie wordt niks denk
XQlusive Technoboy staat bij mij nogsteeds ver bovenaan in de top vetste feestjes aller tijden. Alles klopte aan die avond.
Als deze XQlusive ook maar iets in de buurd komt van die avond dan is het prima!
Ik ben er zeker bij!
Ik zeg:
Ivan karsten & Bruno power (The Nasty boyz)
Francesco Zeta
Hardstyle Masterz
Tuneboy
Technoboy
Tatanka
Zatox
The R3bels (die wel zeker afsluiten)
Als deze XQlusive ook maar iets in de buurd komt van die avond dan is het prima!
Ik ben er zeker bij!
Ik zeg:
Ivan karsten & Bruno power (The Nasty boyz)
Francesco Zeta
Hardstyle Masterz
Tuneboy
Technoboy
Tatanka
Zatox
The R3bels (die wel zeker afsluiten)
Als er een hc afsluiter is dan wordt dit feest wel meer een optie
Denk dat ik hier wel heenga. Sowieso is de locatie een van de beste locaties waar ik tot nu toe heb mogen feesten. En Italian Hardstyle is ook gewoon vet 
Eventjes de line up afwachten
Vet concept xq technoboy was namelijk echt geweldig 
Als Noize Suppressor afsluit wil ik er nog over nadenken. Vind Italian Hardstyle wel tof, maar als ik zie wat Zatox, Tatanka, TNT enz allemaal draait de laatste tijd, kan ik de tracklisten nu al voorspellen.
Ik hoop nog steeds dat er een verrasend dikke HC-party komt ipv Houseqlassics in novemberwrote:Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQ
Moet hier wel heen ... Anders haal ik mijn minimum van 3x hmh per jaar niet , dat kan natuurlijk niet..
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Idd, die locatie heeft echt iets speciaals/magischwrote:Ik hoop nog steeds dat er een verrasend dikke HC-party komt ipv Houseqlassics in novemberwrote:Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQHMH is en blijft de beste indoor-locatie ooit.
inderdaad :-) lekker schaatsen daar
NeXT year
Q dance presents de heineken muziekelfhallen tocht
Q dance presents de heineken muziekelfhallen tocht
Hoop gewoon dat TBY en co een set speciaal voor mij gaat neerzetten met alleen maar platen tot 2008.. Soort dj promo files set
Laat me niet huillachen.wrote:Komt 1 goed product uit Italie en dat zijn The R3bels.
Idd, The R3bels zijn helemaal niet zo goedwrote:Laat me niet huillachen.wrote:Komt 1 goed product uit Italie en dat zijn The R3bels.
Trouwens... zou Activator hier met een Subground setje openen? Dat zou de kans vergroten dat ik kom. En dan nog een early setje in de kleine zaal
Sorry dat ik Zatox niet opnoem knulletje.wrote:Laat me niet huillachen.wrote:Komt 1 goed product uit Italie en dat zijn The R3bels.
Juist die ik niet wil zien daarwrote:Sorry dat ik Zatox niet opnoem knulletje.wrote:Laat me niet huillachen.wrote:Komt 1 goed product uit Italie en dat zijn The R3bels.
Bezoek dan n hardcore feestwrote:Als er een hc afsluiter is dan wordt dit feest wel meer een optie
Iedereen die zegt dat ze misschien wel gaan als er een hardcore afsluiter komt, gaat dus heen voor 1 uurtje.. Zonde.
A-La hardbass, of XQ TBY, gewoon met hardstyle eindigen. heerlijk.
Voor diegene die niet bij XQ TBY waren, download the "Italian invasion set" van die avond even. Wat was dat heerlijk eindigen.
Dat zal nu rauwer zijn, dus kun je Zatox & The r3bels wel verwachten op t eind.
Overigens... ondanks dat we bijna al het werk al kennen van bijna alle heren en dame, betekend dat nog niet dat het geen knaller wordt.
Ik noem even de "kickin asses, en Gangsta's" zijn grijs gedraaid, maar wel goed!
Dus. Kom maar op met die XQ! ik heb er nu al zin in
Last edited by SmauGii on , edited 1 time in total.
misschien aanwezig, even line-up afwachten, 
Er komt toch sowieso een nieuw hardcore feest van Q eind dit jaar (in de HMH)?wrote:Ik hoop nog steeds dat er een verrasend dikke HC-party komt ipv Houseqlassics in novemberwrote:Ik hou echt van Italie maar helaas niet zo erg van de Italiaanse hardstyle, ik denk dat ik Thrillogy maar pak ipv deze, HMH komt wel weer op 31/12 en mss nog in januari met een andere XQHMH is en blijft de beste indoor-locatie ooit.
Who was there
Nobody has said they're going yet.