Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Wat draaide ze zoal?


kick back ook nog voorbij horen komen.


Klinkt vet rauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Wat draaide ze zoal?


kick back ook nog voorbij horen komen.


Klinkt vet rauw


ja je hebt echt wat gemist! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Virus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Alleen Virus. :P


die heeft ie niet gedraaid, was benieuwd hoe je zou reageren hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Alleen Virus. :P


die heeft ie niet gedraaid, was benieuwd hoe je zou reageren hahaha.


:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Alleen Virus. :P


die heeft ie niet gedraaid, was benieuwd hoe je zou reageren hahaha.


:slow:


wel jammer ja, had meer van zijn set verwacht. was een beetje erg standaard naar mijn idee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kon de stijl van Activator's subground helaas niet waarderen en volgens mij was de rest het wel met me eens. Davide Sonar vond ik vrij eentonig en volgens mij geniet hij er wel van om te faken dat ie 'live' draait. Met zijn gitaarpiano ding.. :cry: Ook Ivan Carsten wist me niet echt te boeien, helaas. Toch een aantal leuke plaatjes van 'm langs horen komen :) Een draaitafel werkte toen al niet helemaal zoals het moest, maar er werd nog niks aan gedaan. Daarna TNT gezien, vrij voorspelbare tracks, maar dat kon de pret niet drukken! Ging nu helemaal mis met die ene draaitafel en Technoboy schold de technicus verrot volgens mij, en terecht.
Tatanka wist me te verbazen met een heerlijk setje! Enige twee mindere platen vond ik Wake Up en Lighters; ik stond dan ook uit protest stil, terwijl de rest los ging. Het was andersom bij de laatste track (mashup van Pattern 1 en Straight To Da Beat?) Verder ook nog Dream Dust gehoord! Zatox opende met zijn nieuwe track (Winter). Klonk best aardig. Verder nog het Qlimax anthem gehoord en Odissea 2011! Daarna even naar Noize Suppressor geweest, maar die kon me niet echt boeien. Wel heerlijk om te zien hoe ie los gaat :D Eenmaal terug nog een stukje van Wild Motherfuckers gezien. Geinig die BPM Track (X-Qlusive Italy Edit :P) Wildest ook nog even gehoord!
Hoge verwachtingen had ik niet bij Stephanie, toch was ik benieuwd wat zij verstond onder 'raw'. Ze begon natuurlijk met haar eigen track Sicknite alleen dan een edit. Daarna hoorde ik Feel My Fire, om daarna weer een Stephanie track aan te horen.. Zo ging dat een paar keer en ik moet zeggen dat ze me uiteindelijk toch verbaasd heeft, voor haar doen. Ze draaide ook nog Evolution Complete, Kick Back en de Bioweapon remix van Underneath. Mixtechnisch was het niet super (zeker niet in het begin van haar setje) en ze zat de hele tijd haar jurk omhoog te trekken xd
Toen was het de beurt voor X-Qlusivo Italia Brigata. Alle DJ's van de avond (alleen van de grote zaal) stonden achter de draaitafels. Een aantal klassiekers gehoord zoals Who Is Calling (Zenith DJ Edit) maar ook gewoon nieuwere tracks zoals Angel (Ivan Carsten Remix) (waar hij overigens af van had moeten blijven). Jammer van No Fear op het laatste . Lose My Mind kon ik wel waarderen ondanks de cheesy vocals (die je dan toch meezingt :lol:)

+
Geluid
Snelle service bij de bar
Tatanka
Zatox

-
Gladde vloeren
Activator
Defecte (?) draaitafel
Stephanie en een microfoon

PS: volgens mij heeft DV8 zich zeker 6 keer verkleed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was No Fear de laatste plaat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Was No Fear de laatste plaat? xd


niet als allerlaatst volgens mij, maar zat wel in die afsluitende act ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg gezellig feestje gehad, over de sets kan ik niet veel positiefs kwijt alhoewel ik The R3bels dan weer wel leuk vond. Maar omringd door allemaal super gezellige mensen heb je niet zo veel nodig om een absolute top avond weer te hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was No Fear de laatste plaat? xd


Een-na-laatste volgens mij. Vond het niet erg gepast..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Activator was opzich wel leuk om in te komen maar that was it...
Daarna kwam davide sonar! opzich niet slecht (had al lage verwachting i.v.m zn laatste releases :P)
daarna kwam uiteraard zijn speelgoed tevoorschijn... mn maat zei ook al wat een mafkees haha (3e keer dat hij met een feestje mee was met ons) ondanks dat dreunde het geluid toch lekker dus kon wel even losgaan.

Daarna ivan carsten.. tja af en toe wel leuk kunnen doen maar kan me niet veel meer heugen er over..

TNT!! Mijn helden van de avond imo! wat hou ik van hun sounds! op een gegeven moment
was ik zo kapot maar ik zou en moest doorgaan :D heerlijk! punk fanatic remix klonk ook wel lekker daar!
en mood to swing vond ik ook lekker er doorheen gaan!

Tatanka, beukte er lekker door heen! Zatox daarna ook (hoewel ik toen echt even een rust momentje kon gebruiken :P) en toen met wild motherfuckers weer lekker hard los gegaan!

Toen stephanie begon te draaien had ik mn verwachtingen al laag maar vond er niet veel raw aan
desondanks paar keer mogen beuken maar daar bleef het bij!

Laatste act alles op een hoopje, Italia Brigata!
hoewel het niet echt een harde afsluiting was kon ik me prima vermaken
en af en toe alle laatste beetjes er uit stampen.. wel jammer dat ze
de remix draaide van the nasty boyz - angel, had liever het orgineel gehoord!
maar alsnog verder kunnen gaan met beuken! en toen was het voor dat ik het kon beseffen
alweer afgelopen! nog even snel een paar munten opmaken en dan weer met het
busje terug naar friesland!

Top avondje gehad iig, Sfeer zat er goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Owja, Wild Motherfuckers hadden me wel te grazen door dit keer niet Yellow Submarine in hun BPM track te hebben maar weer een andere gouden oude (vraag me niet welke) :P Muziekale hoogtepunten voor mij waren 2x Under Attack, schraal dat zo een oude plaat op zo een avond dan je muziekaal hoogtepunt moet zijn.. Qlimax Anthem vond ik thuis best lekker na een aantal keer te luisteren, maar live vond ik er eigenlijk een stuk minder aan... Absoluut niets bijzonder, jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ radouan haha ik moest steeds lachen als stephanie dat jurkje steeds weer goed moest doen :')
zag er niet echt comfortabel uit in ieder geval :P

voor de rest nog een paar mensen zien vallen door die gladde vloer XD
Lachen mag je eigenlijks niet maar het zag er soms te komisch uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig hier dus niet geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om de muziek ben ik iig ongelofelijk blij dat ik hier niet ben geweest. De Italiaanse hardstyle begint lachwekkende vormen aan te nemen achter de draaitafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

2basb schreef:
voor de rest nog een paar mensen zien vallen door die gladde vloer XD
Lachen mag je eigenlijks niet maar het zag er soms te komisch uit!


zo inderdaad. op het eind nog even op de tribune gezeten, daar ook een paar mensen met een smak naar de grond zien gaan op de trap. zag er pijnlijk uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:53 
 

waar blijven die fotos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
waar blijven die fotos?


Hier heb je er al eentje http://twitpic.com/6u40oe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die foto ziet er wel verdomd gaaf uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

radouan schreef:
Daarna TNT gezien, vrij voorspelbare tracks, maar dat kon de pret niet drukken! Ging nu helemaal mis met die ene draaitafel en Technoboy schold de technicus verrot volgens mij, en terecht.


2basb schreef:
en mood to swing vond ik ook lekker er doorheen gaan!


Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Om de muziek ben ik iig ongelofelijk blij dat ik hier niet ben geweest. De Italiaanse hardstyle begint lachwekkende vormen aan te nemen achter de draaitafels.


ik zag je vriendin trouwens nog daan, heb r ook nog even gesproken. maar wist nog helemaal niet dat jullie wat hadden joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet Daan het zelf wel?

Duruz schreef:
maarten1410 schreef:
De afsluiter... Ja jammer! Het leek wel alsof we weer terug naar het begin van de avond gingen, met al die early. Raar ondanks dat het wel fijn klonk, was het eigenlijk geen afsluiter.


was geen afsluiter inderdaad, maar vond het wel erg vet! hele vette platen gehoord die je normaal nooit zo veel (live) hoort.

Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) :worship:

hoe vet was dat! knalde er heerlijk op met die ouderwetse reverse!

Ja je hebt ook zeker wel gelijk, vond het ook wel lekker klinken! Maar had het niet verwacht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Weet Daan het zelf wel?

Duruz schreef:
maarten1410 schreef:
De afsluiter... Ja jammer! Het leek wel alsof we weer terug naar het begin van de avond gingen, met al die early. Raar ondanks dat het wel fijn klonk, was het eigenlijk geen afsluiter.


was geen afsluiter inderdaad, maar vond het wel erg vet! hele vette platen gehoord die je normaal nooit zo veel (live) hoort.

Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) :worship:

hoe vet was dat! knalde er heerlijk op met die ouderwetse reverse!

Ja je hebt ook zeker wel gelijk, vond het ook wel lekker klinken! Maar had het niet verwacht haha.


neuh had ik ook niet verwacht. heb er persoonlijk ook nooit wat aan gevonden. maar live was het echt baas.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten