Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
2basb schreef:
Zin in vanavond! Biertje voor de eerste die deze hardtraxx noobie herkent! (A)

Edit: Ben een lange kerel 1,96 draag een G-star shirtje met wss een lichte spijkerbroek
en draag zwarte converse schoenen.. Goodluck



zijn geen dating bureau he :P


Haha dacht aardig te wezen! Wie lust er nou geen biertje?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Is wel heel goed te doen hoor vanuit A'Foort, heb ik ook gedaan met Qountdown, de trein stopt letterlijk voor de HMH (ArenA) en gaat rechtstreeks naar Amersfoort volgens mij

Ja het is ook wel te doen, maar heb er geen zin in :P En moet sowieso één keer van trein overstappen helaas maar we gaan het zien vanavond.


Er gaat ook een bus vanuit Spakenburg als je geen zin hebt om met de trein te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:38 
 
Hardtraxxer

En zo koop je last minute nog effe twee kaartjes voor 60 euro!
Bijlmer Bier Hal, here we come! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in, word leuk feestje :yay:
Voor mensen die ff slap willen lullen: Ik heb een tatanka shirt aan, kaal koppie, tattoo op me linkeronderarm. Als ik zonder shirt loop heb ik een grote tarantula op me borst (niet te missen) en engelenvleugels op me rug.

Spreek je maar aan, doen we samen een biertje :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Is wel heel goed te doen hoor vanuit A'Foort, heb ik ook gedaan met Qountdown, de trein stopt letterlijk voor de HMH (ArenA) en gaat rechtstreeks naar Amersfoort volgens mij

Ja het is ook wel te doen, maar heb er geen zin in :P En moet sowieso één keer van trein overstappen helaas maar we gaan het zien vanavond.


Er gaat ook een bus vanuit Spakenburg als je geen zin hebt om met de trein te gaan

Sluit die wel aan op die komende vanuit Leusden dan? Anders heb ik er nog niks aan natuurlijk -.-

Ik heb me treinkaartje maar vast gekocht dus er zit niks anders op ben ik bang. Ach, zo maak je nog eens iets mee, denk ik.

Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@pommer bedankt voor die italian madness mix nog! heb em nu op.
Lekker inkomen zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier iedereen! Misschien is er een live-uitzending, dan ga ik zeker even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heel veel plezier iedereen! Misschien is er een live-uitzending, dan ga ik zeker even luisteren.

die is er zeker! @ Q-dance radio ofcourse
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2basb schreef:
Khadber schreef:
Heel veel plezier iedereen! Misschien is er een live-uitzending, dan ga ik zeker even luisteren.

die is er zeker! @ Q-dance radio ofcourse


Dus to some technical difficulties, X-Qlusive Italy will not be broadcast live on Q-dance Radio. We will make it up to you next saturday!

Helaas pindakaas.. Q-dance Fails againnn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:38 
 

Als ik dat zo lees heeft Stephanie de hardste set van de avond neer gezet...

Like wtf.. zij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gekkenhuis! :woot:

voor mij de helden van de avond waren:
TnT (jammer dat er weer is een cd speler kapot ging, bij Ivan Carsten was het ook al te horen...maar goed..)

Tat & Zat: Solo waren ze allebei echt heerlijk bezig! leuk best wat oudere tracks gehoord ook!

wild mf: heb ik helaas gemist....

tja en stephanie(zoals verwacht) en de afsluitende act(niet verwacht) waren zwaar onder de maat...nog wel 1 of 2 leuke tracks gehoord maar daar was ook alles mee gezegd....imo

al met al wel uitstekend vermaakt! :thumbsup:
zeer geslaagde editie! :D


tijd om me bed in te duiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Als ik dat zo lees heeft Stephanie de hardste set van de avond neer gezet...

Like wtf.. zij?


het was echt Dramatisch! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide ze zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal feest.
Heb me echt super vermaakt.

We zijn tot 3 uur in zaal 2 gebleven, wel effe tijdens subground naar main geweest, maar gauw weer terug gegaan. Activator draaide echt heel goed, heel vette tracks gehoord.

The Rebelz was ook erg netjes, alleen aan het eind zwakte het een beetje af, volgens mij wist ie niet meer wat ie zoal moest draaien.

Tatanka heb ik het laatste kwartiertje meegekregen, die draaide ook nog wel leuke tracks.

Tijdens Zatox zijn we ff wat eten gaan halen en daar kan ik me ook niet heel veel van herinneren. Alleen Headhunterz & Zatox Ft. Nikkita - The Perfect Weapon en Crypsis - Strike

Wild Motherfuckers heb ik half meegemaakt, we stonden toen even op de tribune. Was niet veel boeiends eerlijk gezegd. Gangsta :/

Tja, Stephanie, ze zou een raw set draaien, maar na Wild Motherfuckers is dat al aardig moeilijk en draaide eigenlijk gewoon random tracks. Wel Bioweapon - Eternal Vision gehoord, dat was wel heel vet, los op gegaan :thumbsup:

Na halfuur/3 kwartier Stephanie zijn we naar huis gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk feestje, maar niet super bijzonder.
De kraantjes in de wc werden op een gegeven moment afgesloten, omdat iedereen ze flesje wilde vullen en daar zag de hmh zijn inkomsten wegvliegen.
Daarbij was de vloer weer spekglad, deze keer ook echt 2x op me plaat gegaan. Zeer matige afsluiter en een sker boekje aan het einde. Q-dance in recessie?? Voor de rest was het zeker wel gezellig, geluid was weer goed en opzich wel prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
De kraantjes in de wc werden op een gegeven moment afgesloten, omdat iedereen ze flesje wilde vullen en daar zag de hmh zijn inkomsten wegvliegen.

Altijd zo sneu dat die kraantjes worden afgesloten, je handen wassen na een bezoek aan de wc is wel het minste wat je kunt doen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop niet dat ze dat de volgende keer weer doen, dat scheelt me toch een partij geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het had er denk ik meer mee te maken dat 3 van de 4 kranen er binnen 2u na het begin al afgesloopt waren haha.. triest.

Had hele lage verwachtingen maar het viel me heel erg mee! Veel vette platen en fijne sfeer los van het Italiaanse mixwerk. Stephanie begon nog leuk met een aantal raw-edits maar daar is alles dan ook mee gezegd. De afsluiter... Ja jammer! Het leek wel alsof we weer terug naar het begin van de avond gingen, met al die early. Raar ondanks dat het wel fijn klonk, was het eigenlijk geen afsluiter. Verder goed vermaakt en toch bijna de hele avond staan knallen. Maar weet iemand waar Ivan Carsten mee bezig was? Jezus wat slecht.

Grappig ook weer, David Sonar "live"... Jaaaa ja. Met z'n gekleurde effectending wat niks deed en z'n keyboard. Dat laatste leek de eerste paar tonen wel live maar als de toon die je aanslaat eerder stopt dan jij je vinger eraf haalt, val je toch (weer) door de mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Maar als de toon die je aanslaat eerder stopt dan jij je vinger eraf haalt, val je toch (weer) door de mond.

Miss stond de release niet hoog, dan stopt ie toch ook eerder dan dat je je vinger eraf haalt? Twijfel wel altijd aan die live-act van 'm ja. Op Qlimax zag het er zo knullig uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
De afsluiter... Ja jammer! Het leek wel alsof we weer terug naar het begin van de avond gingen, met al die early. Raar ondanks dat het wel fijn klonk, was het eigenlijk geen afsluiter.


was geen afsluiter inderdaad, maar vond het wel erg vet! hele vette platen gehoord die je normaal nooit zo veel (live) hoort.

Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) :worship:

hoe vet was dat! knalde er heerlijk op met die ouderwetse reverse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat draaide ze zoal?


oa Eternal Vision, Black High Heels, een Jajox track (weet geen naam), Underneath (Bioweapon Remix).. heb ook Revolutionz - Darkness voorbij horen komen, en nog een paar verrassende tracks maar kan me niet echt meer herinneren welke dat zijn geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Wat draaide ze zoal?


oa Eternal Vision, Black High Heels, een Jajox track (weet geen naam), Underneath (Bioweapon Remix).. heb ook Revolutionz - Darkness voorbij horen komen, en nog een paar verrassende tracks maar kan me niet echt meer herinneren welke dat zijn geweest..


Feel my fire, tonight (alpha2 remix) , en nog wat van adaro meer kan ik me er niet van herrineren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Flexibel schreef:
Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Wat draaide ze zoal?


oa Eternal Vision, Black High Heels, een Jajox track (weet geen naam), Underneath (Bioweapon Remix).. heb ook Revolutionz - Darkness voorbij horen komen, en nog een paar verrassende tracks maar kan me niet echt meer herinneren welke dat zijn geweest..


Feel my fire, tonight (alpha2 remix) , en nog wat van adaro meer kan ik me er niet van herrineren


die twee ook inderdaad. hmm, adaro? kan ik me echt niet meer tevoorschijn halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Die reserve bass was wel erg vet om weer te horen. Deed me weer denken aan die 2004+ tijd.

Ik miste iets aan de avond, ik weet niet wat. Ik wil het plaatsen.

Ik denk dat deze XQ 3 jaar geleden had moeten plaatsvinden. Het is zonde want Italiaanse Hardstyle heeft voor mij iets speciaals. Ze moeten weer terugkomen, hopelijk vinden ze de inspiratie.

Het feest begon kut, moest tot half 11 wachten eer de black box open ging. Van te voren in de pepsi stage (??right?) draaide een gast heel irritante hardstyle. Dat was een dumper.

Begin gewon met early hardstyle, dat is tenslotte ook de rede waarom er nu een XQ Italy werd gegeven ;)

Daarna de blackbox open, moest ff wennen aan het geluid. Echt immense harde bass was er te horen. Je trommelvliezen moesten zich echt aanpassen (still in recovery)
Activator draaide een stijl die niemand in beweging kreeg, sorry maar experimenteer aub niet zo op het begin. De sfeer was al verpest eer het half 12 was.
Daarna kwam David sonar, best leuk maar we gingen naar de tribune. Waren er ff klaar mee, hadden zit niet verwacht.

Dan TNT, masterlijk, eindelijk kreeg de black box energie. JE merkte het aan alles. Alleen klote dat de CD speler kapot ging. Je zag Technoboy alles bij elkaar schelden, hij baalde er ook flink van. Een plaat sloeg helemaal vast en hij gaf die speler een zaaier :o , die was denk ik helemaal kapot.

De rest van de avond was ook wel leuk. Ik miste gewoon wat, het was gewoon een slechte start.


Werd er maar door Q-Dance besloten om tussen 23.00-0.30u Technoboy te laten draaien met alle oude muziek, die die in al die jaren waarbij hij Defqon en vele andere feesten deed afasluiten draaide.

Ik weet zeker dat er dan in de zaal een euforie ging. Energie die minimaal 5 uur in de zaal blijft. Nu moest het vanaf 1:30u opgebouwd worden.


Ah, zucht, het was wel leuk maar.... ik miste de vibe, had gehoord op een vreugde van vroeger. Die prikkelingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat draaide ze zoal?


kick back ook nog voorbij horen komen.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten