Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Met XQ DBSTF was het commentaar ook niet mild en achteraf was veruit het grootste gedeelte van de mensen achteraf toch weer superpositief.


Helemaal correct, de verwachtingen waren enorm laag voor XQ DBSTF, maar het werd een van de mooiere feestjes! HMH heeft altijd een top publiek, en dat zal nu vast niet anders worden :cool: Uitverkopen zal het zeker wel, ondanks dat Zatox het hier niet goed doet, doet hij dat wel bij het overgrote deel van de feestgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen, gaat een vet feestje worden :)
Hopelijk gaat er veel oud spul gedraaid worden, zou voor mij echt een TOP avondje worden dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou voor 1 track hier misschien naartoe gaan: Fairyland van Francesco Zeta.

Dus misschien als Zeta opent in de kleine zaal eerst hierheen, om na afloop van het nummer meteen de trein te pakken naar Syndicate ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 10:41 
 
Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Madbone schreef:
Met XQ DBSTF was het commentaar ook niet mild en achteraf was veruit het grootste gedeelte van de mensen achteraf toch weer superpositief.


Helemaal correct, de verwachtingen waren enorm laag voor XQ DBSTF, maar het werd een van de mooiere feestjes! HMH heeft altijd een top publiek, en dat zal nu vast niet anders worden :cool: Uitverkopen zal het zeker wel, ondanks dat Zatox het hier niet goed doet, doet hij dat wel bij het overgrote deel van de feestgangers.


Ja zo heb ik het ook beleefd! En ja wat zatox betreft, het blijft voor mij een held. Zijn producties doen mij over het algemeen het meest, het draaien hebben we het maar niet over. Kijk ook heel erg uit naar activator, de laatste keer dat ik hem heb gezien was op 10 years of TBY in central studios. Hopen op eindelijk een keer Crap Out live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TnT
Tatanka
Activator
David Sonar LIVE
Ivan Carsten

Als ik zou gaan zal ik alleen al voor deze 5 dj's gaan. Tatanka is afwachten maar Davide Sonar is gewoon waar ik altijd kippenvel van krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:58 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Als ik zou gaan zal ik alleen al voor deze 5 dj's gaan. Tatanka is afwachten maar Davide Sonar is gewoon waar ik altijd kippenvel van krijg.


Tatanka is inderdaad helaas afwachten. Jammer dat het niet meer standaard knallen is met die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:54 
 
Hardtraxx Newbie

Twijfeldetwijfel, de line-up van de grote zaal had beter gekund.
Miss voor de verandering eens kijken op Awakenings de week erna. voor een keertje dus.... :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat jullie allemaal lopen te janken en te zeiken.
Maar bij XQ DBSTF liep iedereen ook te janken en te zeiken,en achteraf vond iedereen het super dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beukennoot schreef:
Ik weet niet wat jullie allemaal lopen te janken en te zeiken.
Maar bij XQ DBSTF liep iedereen ook te janken en te zeiken,en achteraf vond iedereen het super dik.

Nou dat is toch helemaal prima geregeld dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beukennoot schreef:
Ik weet niet wat jullie allemaal lopen te janken en te zeiken.
Maar bij XQ DBSTF liep iedereen ook te janken en te zeiken,en achteraf vond iedereen het super dik.

Net alsof mensen die vooraf lopen te janken naar zo'n feest gaan. Krijg je een beetje een vertekend beeld door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 12:17 
 
Donateur

Zo hier ga ik lekker weer heen, vorig jaar prima vermaakt gewoon omdat geluid en ruimte heerlijk is in de HMH, ook met hardstyle vond ik prima, op de opening met zang van die vrouw en toen music made die addict, toen stond het geluid niet helemaal lekker, verders prima.

Vind altijd wel lekker om zatox te horen draaien, en ook wild motherfuckers nooit live gehoord. En zoveel andere ook nog niet live gehoord.

Lekker met een man of 8 erheen, gewoon feestje bouwen, is ook belangrijk, inplaats van altijd kritisch zijn op de line up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds de nieuwe boxenset sinds XQ DBSTF ben ik weer te spreken over de HMH! Wat een geweld kwam daar uit zeg haha :love:

Verwachtingen niet te hoog, dan kan het alleen maar een goed feestje worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance
‎X-Qlusive - Italy is SOLD OUT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Q-dance
‎X-Qlusive - Italy is SOLD OUT!

Ow dat zag ik niet aankomen. Was ook niet van plan om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit had ik ook niet verwacht eigenlijk. gelukkig heb ik een kaartje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:31 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Q-dance
‎X-Qlusive - Italy is SOLD OUT!


Das dus mooi kut. Had ik ook niet zien aankomen, vandaar nog geen ticket gekocht...

tsja; Geef mij een gil als je (of via via) een kaartje verkoopt! Danku zeer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

aanbod/1x-kaartje-x-qlusive-italy-1-10-2011-t18971.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 08:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Kepro schreef:
Als ik zou gaan zal ik alleen al voor deze 5 dj's gaan. Tatanka is afwachten maar Davide Sonar is gewoon waar ik altijd kippenvel van krijg.


Tatanka is inderdaad helaas afwachten. Jammer dat het niet meer standaard knallen is met die man.


Tatanka sloot op Bass Academy echt enorm BAAAS af. De mensen die er waren weten wat ik bedoel. Als hij dit weer zo doet, dan een dikke :thumbup: voor hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Tatanka sloot op Bass Academy echt enorm BAAAS af. De mensen die er waren weten wat ik bedoel. Als hij dit weer zo doet, dan een dikke :thumbup: voor hem


Daar was ik dan niet bij, maar op Decibel was hij echt mixtechnisch heel sterk bezig. Snel doormixen, aardig leuke tracks, heel soepel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Beukennoot schreef:
Ik weet niet wat jullie allemaal lopen te janken en te zeiken.
Maar bij XQ DBSTF liep iedereen ook te janken en te zeiken,en achteraf vond iedereen het super dik.

Net alsof mensen die vooraf lopen te janken naar zo'n feest gaan. Krijg je een beetje een vertekend beeld door.


Dat was wel het geval, ik ben ook naar XQ: DBSTF gegaan met enorm lage verwachtingen... Net zoals verschillende andere van hier wat er geen heil in zagen maar meer gingen voor de gezelligheid en de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:19 
 
Hardtraxxer

Meestal geeft Q-dance wel een waarschuwing via twitter dat het bijna uitverkocht is via twitter. Deden ze bij dit feest niet, want ze plaatsten opeens afgelopen week: uitverkocht. In het Q-Base krantje stond trouwens wel dat het bijna uitverkocht was (maargoed, dat kan ook een truc zijn om twijfelende mensen sneller een kaartje te laten kopen ;) ) Maargoed, ik heb mijn ticket al binnen dus ik zal er bij zijn. Eerste keer HMH, ben errrrg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word de eerste keer in de hmh voor mij :$ veel positieve verhalen over gehoord!
ik kijk er iig naar uit! had gelijk al tickets gehaald gelukkig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:59 
 

Kepro schreef:
TnT
Tatanka
Activator
David Sonar LIVE
Ivan Carsten

Als ik zou gaan zal ik alleen al voor deze 5 dj's gaan. Tatanka is afwachten maar Davide Sonar is gewoon waar ik altijd kippenvel van krijg.


Nou die tracks van tegenwoordig zijn weinig kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Kepro schreef:
TnT
Tatanka
Activator
David Sonar LIVE
Ivan Carsten

Als ik zou gaan zal ik alleen al voor deze 5 dj's gaan. Tatanka is afwachten maar Davide Sonar is gewoon waar ik altijd kippenvel van krijg.


Nou die tracks van tegenwoordig zijn weinig kippenvel.


Idd nu je het zegt, keek eerst er naar uit om hem eindelijk eens te zien!
zag zijn optreden van qlimax op de dvd en dacht toen deze man moet ik horen draaien!

hopelijk verbaast hij ons!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 07:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2basb schreef:
wesskeej schreef:
Kepro schreef:
TnT
Tatanka
Activator
David Sonar LIVE
Ivan Carsten

Als ik zou gaan zal ik alleen al voor deze 5 dj's gaan. Tatanka is afwachten maar Davide Sonar is gewoon waar ik altijd kippenvel van krijg.


Nou die tracks van tegenwoordig zijn weinig kippenvel.


Idd nu je het zegt, keek eerst er naar uit om hem eindelijk eens te zien!
zag zijn optreden van qlimax op de dvd en dacht toen deze man moet ik horen draaien!

hopelijk verbaast hij ons!

Ik hoop dan dat zijn nieuwe tracks beter tot hun recht komen op een grote boxenset. Thuis ben ik nog niet overtuigd...
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten