Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
hahahaha wat een kut lineup, uh neeee dit wordt um nie.

Vertel mij maar eens hoe je het beter doet dan?
Of wordt het dan weer een Zatox Vs. Vamper Ft. Maxter LIVE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox vs The R3bels Ft Vamper & Davide Sonar Live b2b Technoboy & Tuneboy LIVE

duhuh

Nee.. geen idee hoe het beter kon, gewoon vaag thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben altijd een fan van italiaanse Hardstyle geweest. Denk wel dat ik hier heen ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:12 
 

dawasiknie schreef:
Line up:
Stephanie
TnT
Tatanka
Zatox
Activator
Wild Mothterfuckers
David Sonar LIVE
Ivan Carsten

Area 2:
Activator
Anime
Noize supressor
Art of fighters
The R3bels

Francesca Zeta

Verschrikkelijk...



dik gedrukt zou ik dan toch meepakken... de rest.. Q-dance faalt weer eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen interessante line-up, maar was te verwachten. Kan me niks anders voorstellen dan dit eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige interessante voor mij zijn TNT, AniMe, AoF en The R3bels.. maar wist ook idd van tevoren wel dat het ruk zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige line-up. Perfect gewoon :D

Dankzij deze lijn heb ik geen enkele twijfel om te kiezen tussen deze meuk of Syndicate! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 03:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoor mensen klagen over dat Q-dance faalt. Maar wie the fuck had je hier nog bij willen hebben dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 06:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat het een beetje verkeerde timing is voor een X-Qlusive Italy.
Op het moment liggen de meeste italiaanse artiesten er niet geweldig voor in het algemeen.

Zatox, The R3bels en TNT zijn op het moment zonbeetje de enige in de spotlichten. En daaromheen moet de line-up maar komen. Als ze in 2006-2007 een hadden gedaan zou veel beter geweest zijn.

Slimme zet voor Q was geweest om een X-Qlusive Raw te geven omdat dat meer ligt bij de veel mensen tegenwoordig.

Line up:
Hardstyle Masterz
TNT
Tatanka
Dark Oscillators
The R3bels
Amazed
David Sonar
Ivan Carsten

Area 2:
Armageddon Project
Unexist
Placid K
Art of fighters
Amnesys
Dj D

Dit zou voor mij echt DE italiaanse line up wezen waarom niet area 2 opvullen met alleen hardcore, er zijn meer italiaanse hardcore artiesten dan hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik hoor mensen klagen over dat Q-dance faalt. Maar wie the fuck had je hier nog bij willen hebben dan?

Dat dus. Ik vind het hier allemaal wel weer erg makkelijk lekgeschoten.

D-Nemacyst schreef:
Hardstyle Masterz
TNT
Tatanka
Dark Oscillators
The R3bels
Amazed
David Sonar
Ivan Carsten

Area 2:
Armageddon Project
Unexist
Placid K
Art of fighters
Amnesys
Dj D


Hoe wil je hiermee een HMH vullen? Bovendien is Dark Oscillators niet meer dan een alias zonder DJ.

Een X-Qlusive Raw zou de hype wat mij betreft alleen maar compleet maken. Alles moet maar harder tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Alles moet maar harder tegenwoordig.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik hoor mensen klagen over dat Q-dance faalt. Maar wie the fuck had je hier nog bij willen hebben dan?

Ze zijn toch niet verplicht een XQ Italy te geven? Als het een Q-dance presents: The Magic Show was, had je hier niemand zien klagen.. :P Maar of Q-dance daar genoeg aan verdient is nog maar de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik hoor mensen klagen over dat Q-dance faalt. Maar wie the fuck had je hier nog bij willen hebben dan?

Helemaal niemand. Ze mogen David Sonar en Stephanie van mij zelfs nog weglaten. En dan eventueel een TBY of Tuneboy erbij met een 2006-2008 set en dan heb je het wel gehad. kortom: De italiaanse hardstyle is niet groot genoeg om een fatsoenlijke XQ neer te zetten. beter hadden ze een ander concept gedaan. NIET aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik hoor mensen klagen over dat Q-dance faalt. Maar wie the fuck had je hier nog bij willen hebben dan?

Tweede area had je met gemak kunnen vullen met de rijke Italiaanse historie, gooi je op area 1 al die bekende en Dj's die op elk festival staan en dan op area 2 :
21:30-22:30 Luca Antolini
22:30-23:30 Super Marco May
23:30-01:00 Technoboy (2001-2004 SAIFAM)
01:00-02:00 Zenith
02:00-03:30 Hardstyle Masterz (2005-2008 SAIFAM)
03:30-04:30 Daniele Mondello
04:30-05:00 Brain Ovulation LIVE
05:00-06:00 Activator
06:00-07:00 Trance Generator

Dan trek je de massa met area 1 en trek je een totaal andere doelgroep met area 2. Lijkt me beter dan dat je de massa met 2 area's probeert te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of laat op z'n minst Technoboy/Tuneboy, Activator en Zatox early setjes neerzetten in de 2e zaal met een Zanzatraxx set van Tatanka ofzo... hoef je niet eens extra dj's te boeken.

Maak er iig iets unieks van, iets speciaals. Nu is het feest gewoon zomaar een feest met zomaar een lineup. Q Presents Fusion was speciaal omdat zulke lineups eigenlijk vrijwel nooit voorkwamen. XQ Holland was speciaal door een enorm goede lineup en een concept dat voor extra sfeer en gezelligheid zorgde. Dit is gewoon niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik hoor mensen klagen over dat Q-dance faalt. Maar wie the fuck had je hier nog bij willen hebben dan?

Dat dus. Ik vind het hier allemaal wel weer erg makkelijk lekgeschoten.

D-Nemacyst schreef:
Hardstyle Masterz
TNT
Tatanka
Dark Oscillators
The R3bels
Amazed
David Sonar
Ivan Carsten

Area 2:
Armageddon Project
Unexist
Placid K
Art of fighters
Amnesys
Dj D


Hoe wil je hiermee een HMH vullen? Bovendien is Dark Oscillators niet meer dan een alias zonder DJ.

Een X-Qlusive Raw zou de hype wat mij betreft alleen maar compleet maken. Alles moet maar harder tegenwoordig.


dat is misschien ook wel het probleem, als de HMH er niet meer gevuld kan worden is dat dus het excuus om maar de grote massa artiesten de booken?...line-up van D-nemacyst is lekker zo zou ik hem ook doen denk ik :)....het is juist tegenwoordig zo dat als de artiesten niet bekent genoeg zijn er genoeg mensen komen dus dan maar een line-up waar alle dagjes mensen op afkomen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind de lineup dus echt niet zo slecht als iedereen hier zegt. Ik ga er wel heen! :) Khad, ga je mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ich bin dabei. Alleen zal ik niet veel op de begane grond te vinden zijn. -Edit: Misschien even voor Wild MF, Davide Sonar en Stephanie, is even zien wat zij onder 'raw' verstaat..-^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 14:16 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Ik vind de lineup dus echt niet zo slecht als iedereen hier zegt. Ik ga er wel heen! :) Khad, ga je mee? :P


En anders ik wel! Snap het gejank zelf ook niet zo goed. De lineup is precies zo spectaculair als je die zou verwachten, helemaal niet dus. Het had best origineler kunnen zijn. Dit betekent alleen niet dat het een slechte avond gaat worden. Met XQ DBSTF was het commentaar ook niet mild en achteraf was veruit het grootste gedeelte van de mensen achteraf toch weer superpositief.
Laten we gewoon eerst eens lekker afwachten wat er op muzikaal gebied gaat komen en geef de artiesten gewoon eerst de kans om wat neer te zetten in plaats van vooraf enkel nutteloze vooroordelen te plaatsen. Ik denk dat we nog best eens positief verrast kunnen worden. Ik heb hier zelf daarom ook belachelijk veel zin in en ik weet zeker dat het weer een top avond gaat worden. Aan de sfeer en de locatie zal het in ieder geval niet liggen.

p-stylez schreef:
Nee.. geen idee hoe het beter kon, gewoon vaag thema.


En leeg jij eens uit waarom dit dan een vaag thema is. Het is een herhaling van een eerder gebruikt succesvol thema en het idee erachter lijkt mij vrij duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 15:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Teknizion schreef:
Ik vind de lineup dus echt niet zo slecht als iedereen hier zegt. Ik ga er wel heen! :) Khad, ga je mee? :P


En anders ik wel! Snap het gejank zelf ook niet zo goed. De lineup is precies zo spectaculair als je die zou verwachten, helemaal niet dus. Het had best origineler kunnen zijn. Dit betekent alleen niet dat het een slechte avond gaat worden. Met XQ DBSTF was het commentaar ook niet mild en achteraf was veruit het grootste gedeelte van de mensen achteraf toch weer superpositief.

Ja de mensen die het niets vinden gaan natuurlijk niet, dus de reacties achteraf zijn van de mensen die het schijnbaar wel vet vonden.

Citaat:
p-stylez schreef:
Nee.. geen idee hoe het beter kon, gewoon vaag thema.


En leeg jij eens uit waarom dit dan een vaag thema is. Het is een herhaling van een eerder gebruikt succesvol thema en het idee erachter lijkt mij vrij duidelijk.

Een vaag thema is het niet, maar je kunt het natuurlijk niet gaan vergelijken met een feest uit de tijd dat de Italiaanse Hardstyle de creme de la creme van de hardstyle scene was. Technoboy, Tuneboy (en al die andere aliassen), Tatanka en Activator zijn ver afgezakt in populariteit. Alleen Zatox is nog populair op dit moment, en in veel mindere mate The R3bels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor mij zouden alleen Davide Sonar The R3bels en Ivan Carsten een reden zijn om heen te gaan

Khadber schreef:
Dat dus. Ik vind het hier allemaal wel weer erg makkelijk lekgeschoten.

D-Nemacyst schreef:
Hardstyle Masterz
TNT
Tatanka
Zatox
The R3bels
Amazed
David Sonar
Ivan Carsten

Area 2:
Armageddon Project
Unexist
Placid K
Art of fighters
Amnesys
Dj D


Hoe wil je hiermee een HMH vullen? Bovendien is Dark Oscillators niet meer dan een alias zonder DJ.

Een X-Qlusive Raw zou de hype wat mij betreft alleen maar compleet maken. Alles moet maar harder tegenwoordig.


Ik denk dat een volle hardcore stage de 2e stage zowiezo meer opvult. Nou verander DO in Zatox en je hebt heus wel een Line up die genoeg mensen trekt.

Zatox is zowiezo de enige die nog redelijk populair is bij t dagjes volk.

En als ze n X-Qlusive raw hadden gedaan zoals je zelf zegt, vult de hype dus zou de zaal ook veel meer vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! kaartjes worden besteld zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afwezig.

Italiaanse stijltje spreekt mij totaal niet aan op The R3bels en wat andere nummertjes na.

Keertje geld besparen en dit soort dingen overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:16 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Madbone schreef:
Teknizion schreef:
Ik vind de lineup dus echt niet zo slecht als iedereen hier zegt. Ik ga er wel heen! :) Khad, ga je mee? :P


En anders ik wel! Snap het gejank zelf ook niet zo goed. De lineup is precies zo spectaculair als je die zou verwachten, helemaal niet dus. Het had best origineler kunnen zijn. Dit betekent alleen niet dat het een slechte avond gaat worden. Met XQ DBSTF was het commentaar ook niet mild en achteraf was veruit het grootste gedeelte van de mensen achteraf toch weer superpositief.

Ja de mensen die het niets vinden gaan natuurlijk niet, dus de reacties achteraf zijn van de mensen die het schijnbaar wel vet vonden.

Citaat:
p-stylez schreef:
Nee.. geen idee hoe het beter kon, gewoon vaag thema.


En leeg jij eens uit waarom dit dan een vaag thema is. Het is een herhaling van een eerder gebruikt succesvol thema en het idee erachter lijkt mij vrij duidelijk.

Een vaag thema is het niet, maar je kunt het natuurlijk niet gaan vergelijken met een feest uit de tijd dat de Italiaanse Hardstyle de creme de la creme van de hardstyle scene was. Technoboy, Tuneboy (en al die andere aliassen), Tatanka en Activator zijn ver afgezakt in populariteit. Alleen Zatox is nog populair op dit moment, en in veel mindere mate The R3bels.


Daar heb je zeker een punt, in Nederland heeft de italiaanse stijl bij een groot publiek redelijk aan populariteit ingeboet. Toch heeft dit nu op zich niets met de onduidelijkheid van het thema te maken, ze zijn duidelijk allen Italiaans. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de Italiaanse sound niet meer zo onderscheidend is als dat het een paar jaar terug was. En trouwens, sinds wanneer link jij de mate van populariteit van een DJ aan kwaliteit?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Doe ik toch ook niet? Van mij part laat je zatox thuis, het ging er alleen om om de zaal gevuld te krijgen. En daar geldt toch echt alleen de populariteit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten