Hele mooie avond gehad! Eigenlijk gewoon precies wat ik ervan verwachtte, hoop gezelligheid en kutmuziek. Al had ik van het laatste er geen last van, kon bijna alles wat ik hoorde prima waarderen door de lage verwachtingen van de muziek

Tegen 11 uur binnen, bij Festuca nog genoten van Pressure Waves en zijn helemaal mooi edit. Dr.rude hadden we niet zoveel zin in dus na een lange zoektocht area 2 gevonden en naar scope dj gegaan, draaide prima al waren het wel de tijdmachine hitjes

Sfeer en geluid waren wel dik in orde daar.
Uiteindelijk via de trap (wat was dat dan voor een route joh

) weer terug gegaan naar de main. Gaston en Hans Kazan waren voor mij een erg leuke verrassing

. Feestdjruthless vond ik echt heerlijk. Lekker foute edits en de freestyle en de feestnummers van FeestdjRuud vond ik allemaal prima. Die onverwachte mashup van Just As Easy naar Arise Remix was wel een enorm genietmoment.
Atmozfears & Bass Modulators waren ook prima, al had ik er wel iets meer van verwacht. Ik miste Oxygen ook in hun set, verder wel leuke entertainment weer. D-Block & S-Te-Fan waren wel oke, wel jammer dat ik Wolter Kroes gemist heb. Leuk dat Lange Frans een plaat/Remix met Deetox had, normaal ben ik geen fan van zo'n platen maar deze vond ik erg tof, kreeg ook kippenvel bij de melodie zeg.
Mashup Jack erna vond ik helemaal top, die 5 euro edit was ook geniaal, net als alle andere mashups/edits die ik in die set gehoord heb, was voor mij beste set van de avond. Kon me zelfs op de Sparta Holland edit vermaken.
Frontliner kon ik tov van vele hier prima verdragen. Symbols, Halos, Dream Dust, Discorecord, Outside World en FTS waren genieten zeg

Rest was dan wat minder maar deze platen maakten een hoop goed. Deepack & Darkraver daarentegen kon ik niks mee, ook de halve set op de tribune gezeten. Wel echt genoten van die droogkloten, hoe die Deepack gast verkleed als Lucille Werner het podium op kwam lopen

heerlijk.
B-Front & Frequencerz waren ook prima, ook wederom leuke edits gehoord en mooi dat ze als Abraham en de smurfen het podium op kwamen

Deetox vond ik ook prima, openen met Just a Memory was genieten, rest was ook leuk, al had ik wel wat meer hardcore als afsluiting verwacht.
Alles op een rij
+++ FeestdjRuthless & Mashup Jack
+++ Hans Kazan, Gaston
++ Deetox & Lange Frans
++ Sfeer op de main
++ Alle filmpjes tussendoor en de filmpjes met Hans Kazan etc. Prachtig
+ Alle andere setjes behalve Deepack & Darkraver
+ Sfeer en geluid op area 2
- Deepack & Darkraver
- Het geluid op de main was over het algemeen niet geweldig, was wel te verdragen maar kon veel beter
- Dure muntprijs, en dan nog bier voor 1,5 munt
- Vond het eigenlijk net wat te druk
--- Er deze avond achterkomen dat je pinpas blijkbaar t/m september 2015 geldig was. Gelukkig bij wootum een lening af kunnen sluiten (nogmaals super bedankt hiervoor Joris!!)
Al met al: Ik vond helemaal mooi. Volgende keer denk ik wel weer aanwezig.