Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lucille Werner bedoel je? Die heeft ook een boek uitgebracht schijnt..

Ik doe wel even wat random dingen want er valt geen touw meer aan vast te knopen..

Goed
- Showtjes, Visuals en aankleding waren echt top. Af en toe gewoon afgeleid door dat scherm waar ze weer een of ander bekend beeld van vroeger op hadden staan.
- BN-ers goed gebruikt.
- Kaartjes / fouilleren dit keer snel. Met Qapital wel eens een goed half uur gestaan.
- Gas met die zooi, Deetox/Lange Frans, zo goed als alle Nederlandstalige edits/bootlegs (zaten er 2 tussen met aardig lekkere pitchkicks).

Niet goed
- Te druk, volgens mij veel drukker dan de FQ's waar ik ben geweest ook.
- Voer eens drie maten bier in, gewoon regular voor 1 muntje ofzo. Ondoenlijke glazen vooral voor later op de avond.
- Doordat Deepack & DR ook rawstylez gingen draaien werd het mij net een uurtje te veel. Had tevens wel een (half)uurtje hardcore gewild op zich.
- Ik word zo doodmoe van Peterrrrrrrr Aldenzee. Die staat echt alleen verzoekjes "die handen omhoog" uit te delen de gehele avond. Als het aan Peterrrrrr ligt sta je de gehele nacht met je handen omhoog, oh en is er geen muziek. Alleen maarrrrrr Peterrrrrr.
- Frontliner: laat die man nou aub lekker links liggen, vooral met dit soort concepten. Het straalt ook een soort van misplaatste arrogantie uit van kijk mij het eens druk hebben met mn TSOF2 bagger dat ik het niet op kan brengen enig werk in dit feest te stoppen. Oh en ik vlieg economy class, uit medelijden met oude mensen. Kotsen
- Geen Dirk Jan DJ

Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid.

Ze draaiden ze inderdaad op Her Voice na allemaal ook op Decibel, en op DefQon enz enz. Moet wel zeggen dat sommige van die DBSTF zo zuiver klonken op de een of andere manier. Pitchen ook echt heerlijk op dergelijk geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Was sws een mooi feestje. sfeer was echt geweldig. Werd lekker gedraaid. Veel mooie classics gehoord. Wel weinig raw voor zover ik me kan herinneren. Komen er nog livesetjes? Ik vind ze nergens op het internet. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blasterus15 schreef:
Was sws een mooi feestje. sfeer was echt geweldig. Werd lekker gedraaid. Veel mooie classics gehoord. Wel weinig raw voor zover ik me kan herinneren. Komen er nog livesetjes? Ik vind ze nergens op het internet. Iemand een idee?

Weinig raw? Deepack & Darkraver, Mashup Jack, B-Front & Frequencerz en Deetox..vond ik juist best veel.
En daarnaast ook nog veel freestyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Blasterus15 schreef:
Was sws een mooi feestje. sfeer was echt geweldig. Werd lekker gedraaid. Veel mooie classics gehoord. Wel weinig raw voor zover ik me kan herinneren. Komen er nog livesetjes? Ik vind ze nergens op het internet. Iemand een idee?

Weinig raw? Deepack & Darkraver, Mashup Jack, B-Front & Frequencerz en Deetox..vond ik juist best veel.
En daarnaast ook nog veel freestyle..


Vond Mash-up Javk niet echt in dat rijtje passen, had juist een lekkere tussenweg. Ook de leukste set van de avond imo. Dat uurtje Darkraver & Deepack sloeg wel de verkeerde kant op zoals eerder vermeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frequencers en B-front werden aangekondigt met MC villain, en toen stond er heel de tijd zo'n random midget op dat podium :lol: . Ook mooi dat dv8 op een moment gewoon in niels of pepijn zn nek zat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/bassmodulators ... 646381576/

geniaal backstage filmpje van Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha paar keer hardop gelachen, prachtig filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is die 'midget' niet vaker op Q-Dance feesten? Zoals Defqon.. @ Powerhour 2014.
Wie is er naast Joey en Norther66 naar mij toegekomen van: 'Hee, Saint?' en 'Sain7 van Hardtraxx?' Leuk jullie gesproken te hebben xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

SAIN7 schreef:
Is die 'midget' niet vaker op Q-Dance feesten? Zoals Defqon.. @ Powerhour 2014.
Wie is er naast Joey en Norther66 naar mij toegekomen van: 'Hee, Saint?' en 'Sain7 van Hardtraxx?' Leuk jullie gesproken te hebben xd :D


Als het gesprek erover ging waarom je nog op hardtraxx zit aangezien je toch alleen maar werd afgezeken dan was Ik dat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als jij ongeveer 10meter voor het geluid stond met een rode pet op was ik het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als jij ongeveer 10meter voor het geluid stond met een rode pet op was ik het niet!


Ik ben niet binnen 10 meter van het podium aanwezig geweest, stond de gehele avond linksachterin.
Zag twee mensen lopen met een Rebel cap op dus die heb ik niet aangesproken. :$ Een had blokletters en de andere had script.

Jfurda schreef:
SAIN7 schreef:
Is die 'midget' niet vaker op Q-Dance feesten? Zoals Defqon.. @ Powerhour 2014.
Wie is er naast Joey en Norther66 naar mij toegekomen van: 'Hee, Saint?' en 'Sain7 van Hardtraxx?' Leuk jullie gesproken te hebben xd :D


Als het gesprek erover ging waarom je nog op hardtraxx zit aangezien je toch alleen maar werd afgezeken dan was Ik dat :beer:


Ook hallo :beer: :clap: :yay:
Nu nog de andere en dan is het plaatje compleet van wie ik heb gesproken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Zag twee mensen lopen met een Rebel cap op dus die heb ik niet aangesproken. :$ Een had blokletters en de andere had script.

Haha lul man, dan heb je mij zien lopen! Had je een biertje gescheeld :lol: (heb geen unieke pet ofzo, maar heb er zaterdag geen gespot)

Stond inderdaad ook vooral een beetje achteraan ivm de drukte, achteraf gezien wel jammer, krijgt toch veel dingen minder goed mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor de plek waar het geluid geregeld werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
SAIN7 schreef:
Zag twee mensen lopen met een Rebel cap op dus die heb ik niet aangesproken. :$ Een had blokletters en de andere had script.

Haha lul man, dan heb je mij zien lopen! Had je een biertje gescheeld :lol: (heb geen unieke pet ofzo, maar heb er zaterdag geen gespot)

Stond inderdaad ook vooral een beetje achteraan ivm de drukte, achteraf gezien wel jammer, krijgt toch veel dingen minder goed mee.


Ja ik zag eerst iemand met die blokletters, toen dacht ik nah spreek hem maar niet aan. En toen later zag ik dus jou (rond 1/2 uur?) en toen zag ik dus dat er twee mensen een rebel pet op hadden. Was beetje raar geweest als ik die ander had aangesproken :$

Zie ik je anders op IAMH? Waarschijnlijk niet zo druk hopelijk) dus zal dan best wel weer wat mensen willen spreken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nein mann, had DE man achter Sain7 graag eens willen spreken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha nein mann, had DE man achter Sain7 graag eens willen spreken :cool:


Hahaha, Qlimax dan? :$
Anders Freaqshow..

Zal vast in de toekomst nog wel gaan gebeuren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele mooie avond gehad! Eigenlijk gewoon precies wat ik ervan verwachtte, hoop gezelligheid en kutmuziek. Al had ik van het laatste er geen last van, kon bijna alles wat ik hoorde prima waarderen door de lage verwachtingen van de muziek :P
Tegen 11 uur binnen, bij Festuca nog genoten van Pressure Waves en zijn helemaal mooi edit. Dr.rude hadden we niet zoveel zin in dus na een lange zoektocht area 2 gevonden en naar scope dj gegaan, draaide prima al waren het wel de tijdmachine hitjes :P Sfeer en geluid waren wel dik in orde daar.
Uiteindelijk via de trap (wat was dat dan voor een route joh :lol: ) weer terug gegaan naar de main. Gaston en Hans Kazan waren voor mij een erg leuke verrassing :D. Feestdjruthless vond ik echt heerlijk. Lekker foute edits en de freestyle en de feestnummers van FeestdjRuud vond ik allemaal prima. Die onverwachte mashup van Just As Easy naar Arise Remix was wel een enorm genietmoment.
Atmozfears & Bass Modulators waren ook prima, al had ik er wel iets meer van verwacht. Ik miste Oxygen ook in hun set, verder wel leuke entertainment weer. D-Block & S-Te-Fan waren wel oke, wel jammer dat ik Wolter Kroes gemist heb. Leuk dat Lange Frans een plaat/Remix met Deetox had, normaal ben ik geen fan van zo'n platen maar deze vond ik erg tof, kreeg ook kippenvel bij de melodie zeg.
Mashup Jack erna vond ik helemaal top, die 5 euro edit was ook geniaal, net als alle andere mashups/edits die ik in die set gehoord heb, was voor mij beste set van de avond. Kon me zelfs op de Sparta Holland edit vermaken.
Frontliner kon ik tov van vele hier prima verdragen. Symbols, Halos, Dream Dust, Discorecord, Outside World en FTS waren genieten zeg :D Rest was dan wat minder maar deze platen maakten een hoop goed. Deepack & Darkraver daarentegen kon ik niks mee, ook de halve set op de tribune gezeten. Wel echt genoten van die droogkloten, hoe die Deepack gast verkleed als Lucille Werner het podium op kwam lopen :lol: heerlijk.
B-Front & Frequencerz waren ook prima, ook wederom leuke edits gehoord en mooi dat ze als Abraham en de smurfen het podium op kwamen :P Deetox vond ik ook prima, openen met Just a Memory was genieten, rest was ook leuk, al had ik wel wat meer hardcore als afsluiting verwacht.

Alles op een rij

+++ FeestdjRuthless & Mashup Jack
+++ Hans Kazan, Gaston
++ Deetox & Lange Frans
++ Sfeer op de main
++ Alle filmpjes tussendoor en de filmpjes met Hans Kazan etc. Prachtig :worship:
+ Alle andere setjes behalve Deepack & Darkraver
+ Sfeer en geluid op area 2

- Deepack & Darkraver
- Het geluid op de main was over het algemeen niet geweldig, was wel te verdragen maar kon veel beter
- Dure muntprijs, en dan nog bier voor 1,5 munt
- Vond het eigenlijk net wat te druk
--- Er deze avond achterkomen dat je pinpas blijkbaar t/m september 2015 geldig was. Gelukkig bij wootum een lening af kunnen sluiten (nogmaals super bedankt hiervoor Joris!!)

Al met al: Ik vond helemaal mooi. Volgende keer denk ik wel weer aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
onverwachte mashup van Just As Easy naar Arise Remix

Inderdaad zeg, die was ik alweer vergeten, wat was dat mooi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
SL8492 schreef:
onverwachte mashup van Just As Easy naar Arise Remix

Inderdaad zeg, die was ik alweer vergeten, wat was dat mooi :worship:


Daar wordt je op Pussy Lounge / Freestyle areas helemaal mee doodgegooid anno 2015 hoor :P. Neemt niet weg dat het leuk blijft om Arise Remix te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Zygoma schreef:
SL8492 schreef:
onverwachte mashup van Just As Easy naar Arise Remix

Inderdaad zeg, die was ik alweer vergeten, wat was dat mooi :worship:


Daar wordt je op Pussy Lounge / Freestyle areas helemaal mee doodgegooid anno 2015 hoor :P. Neemt niet weg dat het leuk blijft om Arise Remix te horen ^^

Ik kom daar eigenlijk nooit, dus voor mij was het een aangename verrassing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:20 
 
Hardtraxxer

Ik heb heimwee en wil terug.... :$ Tijd geleden dat ik daar last van heb gehad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:51 
 
Hardtraxxer

Was het maar weer zaterdag inderdaad, wat een super tof feest was dit! Echt genoten, lange tijd geleden dat ik het zo naar m'n zin had.
+ alle edits
+ sfeer
+ show/decoratie
Gewoon de algehele moeite die erin was gestoken eigenlijk. Enige minpunt voor mij persoonlijk was de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:07 
 
Hardtraxxer

In het midden was het echt niet te doen inderdaad, heb daar 5 minuten gestaan en toen was ik er klaar mee. Wat meer naar achteren toe richting de zijkanten was er wel genoeg ruimte vond ik. Daar was het ook een stuk koeler! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...

Geen Rob Geus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat ik weet dat jullie dit leuk vinden; plaat met zeer dikke kicks bij Deetox die ik niet kende. Go!
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten