Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Locatie: Ziggo Dome, Amsterdam
Tijd: 22:00 tot 07:00
Datum: 3 oktober 2015.
Tickets: 4 juli 2015 - UITVERKOCHT (binnen 4 uur)

All you need to know: http://www.q-dance.com/global/en/news/l ... lland-xxl/

Line-up:

Area 1

Atmozfears & Bass Modulators
B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr. Rude
FeestdjRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack *Live*
DV8

Area 2


Bouncing Ball
Break Zero
Jason Payne
Pavo
Scope Dj
Trilok & Chiren
Da Syndrome

Area 3

Rave van Fortuin
Shag Ü
Jones & Toyax

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zag het al voorbij komen op Facebook idd. Super :D

Hoop op veel euforische namen, past toch meer bij dit concept. Iets als dit zou leuk zijn:

Random early artiest
Sound Rush
Bass Modulators
Noisecontrollers
Josh and Wesz
Atmozfears
The Pitcher
Crypsis Live
Zany
B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op dood en verderf XXXtra RAW :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

X-Qlusive Rawland
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op veel classics. En raw. Goede raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan heel tof worden. Hopelijk ala 2009, de speciale NL edit hoeft van mij niet van iedereen. Hopelijk ook gewoon HMH, dikste geluid van Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kan heel tof worden. Hopelijk ala 2009, de speciale NL edit hoeft van mij niet van iedereen. Hopelijk ook gewoon HMH, dikste geluid van Nederland.

Citaat:
Major Lazer 2633 bezoekers Heineken Music Hall, Amsterdam za 3 okt 2015

Ziggo. Of de ArenA in verband met 15 jarig bestaan Q-Dance? :lol:

Wat betekent dit; de speciale NL edit hoeft van mij niet van iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig tenzij de Line-up echt extreem belabberd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me tof. Misschien wel aanwezig. Hoop op BM, NC, Noisecult, B-Front en D-block & Stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig, zoveel goede verhalen gehoord. Me de sfeer zal het hoe dan ook wel goed zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig, line up maakt niet eens heel veel uit want de sfeer en het geluid hier is geweldig :)
Hopen op D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers, Bass Modulators, Frequencerz, Jack of Sound en B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

altijd een gezellige boel :thumbsup:

beter een euphoric line-up aub

Bass Modulators
Atmozfears
Sound Rush
Audiotricz
Brennan Heart
Frontliner
Wildstylez

etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:22 
 

Ik verwacht weer een typische standaard line-up. Desalniettemin ben ik er weer graag bij mochten de artiesten er zo veel energie in stoppen als voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In 2009 echt een geniaal feest gehad, wil er dus eigenlijk wel weer een keer aanwezig zijn. Muzikaal gezien zal het stukken minder zijn, maar door de sfeer verwacht ik er toch wel wat van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop op

Wasted Penguinz
Chris One
Audiofreaq
Code Black
Outbreak
TNT
Zatox
Typhoon
Unresolved
Omegatypez
Adrenalize
Sylence & Cyber
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Mooi m'n 20e verjaardag vieren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt mij wel tof moet dan wel Leiden skippen maar toch dit is ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, zoals het nu staat met een groep van dik 20 man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:39 
 
Hardtraxxer

Vorige keer gemist, nu ben ik er zeker bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Hoop op

Wasted Penguinz
Chris One
Audiofreaq
Code Black
Outbreak
TNT
Zatox
Typhoon
Unresolved
Omegatypez
Adrenalize
Sylence & Cyber


Zou vet zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hoop op

Wasted Penguinz
Chris One
Audiofreaq
Code Black
Outbreak
TNT
Zatox
Typhoon
Unresolved
Omegatypez
Adrenalize
Sylence & Cyber


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stond de aankondiging nou in het Defqon boekje? zo ja heeft iemand er een foto van? :$

Vrienden van me geloven niet dat deze editie echt gaat plaatsvinden, omdat ze nergens wat kunnen vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Stond de aankondiging nou in het Defqon boekje? zo ja heeft iemand er een foto van? :$

Vrienden van me geloven niet dat deze editie echt gaat plaatsvinden, omdat ze nergens wat kunnen vinden..


Zal zometeen eens een foto maken van het stukje in de krant, als niemand me voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Stond de aankondiging nou in het Defqon boekje? zo ja heeft iemand er een foto van? :$

Vrienden van me geloven niet dat deze editie echt gaat plaatsvinden, omdat ze nergens wat kunnen vinden..

Het staat hier toch?
1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten