Zijn er nog beelden van Fransie en Deetox? Toch wel erg benieuwd naar 
Edit: heb ze al View on YouTube
Edit: heb ze al View on YouTube
Er waren wel meer BN'ers niet.wrote:Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...
Geen Rob Geus
wrote:Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...
Geen pak een punt
wrote:Op zo'n moment mis je de buitenlanders die al om 1 uur nokkie liggen
Die kut Hollanders houden zo'n feest veel te lang vol.wrote:Op zo'n moment mis je de buitenlanders die al om 1 uur nokkie liggen
Klopt ben op een gegeven moment ook naast de rechter trap gaan staan, dan maar wat minder dichtbij de stage maar de ruimte daar was echt een verademing vergeleken met het middenwrote:In het midden was het echt niet te doen inderdaad, heb daar 5 minuten gestaan en toen was ik er klaar mee. Wat meer naar achteren toe richting de zijkanten was er wel genoeg ruimte vond ik. Daar was het ook een stuk koeler!
Ben je rob geus hater ofzo????wrote:Er waren wel meer BN'ers niet.wrote:Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...
Geen Rob Geus
ik zou het ook wel leuk gevonden hebben als Klaas Faak zou komen, maarja helaas.
Daarnaast ook jammer dat bv. met Deepack de mixers vastliepen, net als eerder op de avond, maar helaas niks aan te doen.
Niemand?wrote:Omdat ik weet dat jullie dit leuk vinden; plaat met zeer dikke kicks bij Deetox die ik niet kende. Go!
wrote:Niemand?wrote:Omdat ik weet dat jullie dit leuk vinden; plaat met zeer dikke kicks bij Deetox die ik niet kende. Go!
Succestracklist:
1. Prefix & Density - Just a memory
2. Normaal - Oerend hard(style) (Lunatic Remix)
3. E-Force & MC Tellem - Feel The force
4. Alpha² - Sick MF (Deetox Remix)
5. Dj Duro - My Style Is Dutch (Deetox Remix)
6. Deetox - Bring the riot
7. Ard und Jorn - 16 (Deetox & Feest MC Peerke edit)
8. Wild Motherfuckers - Natural born raver
9. Bass Chaserz - ID
10. Mannenkoor Karrespoor - Mooi man (Deetox & Feest MC Peerke edit)
11. Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done bootleg) (Solutio's Rustaaagh edit)
12. E-Force - Seven (Schijt aan regels edit)
13. The Machine & The Geminizers - Godcore
14. E-Force & Deetox - Rawness
15. Denekamps Gespuis - Gas met die zooi (Tha Tha Playah Remix)
16. D-Fenze - Krakaka
17. Neophyte Records Allstars - Klaar om te rossen
haha hier de tracklist van onswrote:iemand shag Ü gezien? ben benieuwd wat dat moet voorstellen
Jezus waarom ben ik hier niet naartoe gegaan.. Dit moet echt geweldig zijn geweestwrote:Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !
Zo voel ik me nu ookwrote:Jezus waarom ben ik hier niet naartoe gegaan.. Dit moet echt geweldig zijn geweestwrote:Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !
Damn dat is ZIEK!!!wrote:Zo voel ik me nu ookwrote:Jezus waarom ben ik hier niet naartoe gegaan.. Dit moet echt geweldig zijn geweestwrote:Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !
Denk dat de cameramensen de weg niet wisten naar de andere zalenwrote:Heerlijke aftermovie trouwens. Alleen jammer dat ze, net zoals met Qapital, alleen beelden uit de eerste zaal lieten zien. Dat stukje met die rookworsten bij Jason Payne had er ook zeker in mogen zitten van mij!