Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog beelden van Fransie en Deetox? Toch wel erg benieuwd naar ^^

Edit: heb ze al
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joegoslaaf schreef:
Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...

Geen Rob Geus :/


Er waren wel meer BN'ers niet.
ik zou het ook wel leuk gevonden hebben als Klaas Faak zou komen, maarja helaas.
Daarnaast ook jammer dat bv. met Deepack de mixers vastliepen, net als eerder op de avond, maar helaas niks aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou inderdaad bij Atmozfears, was ik alweer half vergeten. Wtf was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:43 
 

Joegoslaaf schreef:
Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...

Geen pak een punt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdagavond rond een uur of 6 nog besloten om te gaan en hier geen spijt van gehad!
Vond het echt ontzettend gezellig, prima sfeertje.
Verder ook genoten van alle edits, de leuke extra'tjes zoals de BN'ers en de show er omheen!

Groot minpunt voor mij was toch wel de enorme drukte op de vloer. Zelfs na een uur of 5 was het nog zo druk dat je af en toe amper ruimte had om een beetje los te kunnen gaan, toch wel een smetje op een verder nagenoeg perfecte avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zo'n moment mis je de buitenlanders die al om 1 uur nokkie liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Op zo'n moment mis je de buitenlanders die al om 1 uur nokkie liggen :lol:



Haha helemaal mee eens! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Op zo'n moment mis je de buitenlanders die al om 1 uur nokkie liggen :lol:


Die kut Hollanders houden zo'n feest veel te lang vol.

Toch wel een beetje trots op ons domme volkje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is sowieso een belangrijke reden voor het verschil in drukte Qlimax / HB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:56 
 
Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
In het midden was het echt niet te doen inderdaad, heb daar 5 minuten gestaan en toen was ik er klaar mee. Wat meer naar achteren toe richting de zijkanten was er wel genoeg ruimte vond ik. Daar was het ook een stuk koeler! ^^

Klopt ben op een gegeven moment ook naast de rechter trap gaan staan, dan maar wat minder dichtbij de stage maar de ruimte daar was echt een verademing vergeleken met het midden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Joegoslaaf schreef:
Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt. En dat is toch wel een erge...

Geen Rob Geus :/


Er waren wel meer BN'ers niet.
ik zou het ook wel leuk gevonden hebben als Klaas Faak zou komen, maarja helaas.
Daarnaast ook jammer dat bv. met Deepack de mixers vastliepen, net als eerder op de avond, maar helaas niks aan te doen.


Ben je rob geus hater ofzo????
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand shag Ü gezien? ben benieuwd wat dat moet voorstellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Omdat ik weet dat jullie dit leuk vinden; plaat met zeer dikke kicks bij Deetox die ik niet kende. Go!

Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Omdat ik weet dat jullie dit leuk vinden; plaat met zeer dikke kicks bij Deetox die ik niet kende. Go!

Niemand?

Citaat:
tracklist:
1. Prefix & Density - Just a memory
2. Normaal - Oerend hard(style) (Lunatic Remix)
3. E-Force & MC Tellem - Feel The force
4. Alpha² - Sick MF (Deetox Remix)
5. Dj Duro - My Style Is Dutch (Deetox Remix)
6. Deetox - Bring the riot
7. Ard und Jorn - 16 (Deetox & Feest MC Peerke edit)
8. Wild Motherfuckers - Natural born raver
9. Bass Chaserz - ID
10. Mannenkoor Karrespoor - Mooi man (Deetox & Feest MC Peerke edit)
11. Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done bootleg) (Solutio's Rustaaagh edit)
12. E-Force - Seven (Schijt aan regels edit)
13. The Machine & The Geminizers - Godcore
14. E-Force & Deetox - Rawness
15. Denekamps Gespuis - Gas met die zooi (Tha Tha Playah Remix)
16. D-Fenze - Krakaka
17. Neophyte Records Allstars - Klaar om te rossen


Succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:43 
 
Artiest

tourtje schreef:
iemand shag Ü gezien? ben benieuwd wat dat moet voorstellen :lol:


haha hier de tracklist van ons :) Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !

1. Skrillex & Diplo - Take Ü There (feat. Kiesza)
2. DJ Fresh vs Diplo feat Dominique Young Unique - Earthquake (Edit)
3. TNGHT - Higher Ground
4. Guus Meeuwis - 15 Miljoen Mensen
5. Yellow Claw - Kaolo
6. FeestDJRuud - Flying High
7. LNY TNZ, Ruthless - Fired Up ft. The Kemist (Dirtcaps Remix)
8. Starkoo - Annabel
9. Lawineboys & DJ Jerome - Seks Met Die Kale
10. Lawineboys - Joost
11. Gebroeders Ko - Toeter Op M'n Waterscooter (2012 Goldfinger Remix)
12. Mark With a K - Timmy Loves CoCo (DJ TOOL)
13. LNY TNZ, Ruthless & Jebroer - Paranoia (FeestDJRuud rmx)
14. Jay Elder - Charlie's Trap
15. Beyonce - 7/11 (Skrillex & Diplo's Jack Ü Remix)
16. DJ Fresh vs Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
17. Het Feestteam - Ta Ta Ta Ta - A Team
18. Peter Koelewijn - Kom Van Dat Dak Af
19. Nielson - Beauty and the Bass (SHAG U X-Qlusive Holland DJ-Tool)
20. Dimitri Vegas & Like Mike ft. Martin Garrix - Der Alte Oranje Tremor (Roel meets Vince WK2014 sit down edit)
21. TJR vs Whitney Houston - I Will Always Love Suckaz (Yiva edit)
22. S1ngular - Qulthelden (MASTERRADIO)
23. StarJack - Heaven 2014 (Flute Big Room Banger)
24. Calvin Harris Vs. Gibson Brothers - CUBA (Starjack Big Room Smashup)
25. DVBBS & Borgeous & Andrea Bocelli - Con Te Tsunami (Dimitri Wouters Mashup)
26. Moksi - Getting Higher
27. Sean Paul - Temperature
28. Martin Solveig & GTA - Intoxicated
29. Lil Kleine & Ronnie Flex - Drank & Drugs (Giocatori MDMA Remix)
30. Wildchild - Renegade Master (Friend Within Refix)
31. Chocolate Puma Ft. Kris Kiss - Step Back
32. Enur Ft. Natasja Vs Dr. Dre Calabria Vs. Next Episode
33. Yellow Claw - DJ Turn It Up
34. FeestDjRuud ft Linda Roos & Jessica - Yee Ademnood (Danzz Gets Crazy Mashup)
35. Django Wagner - Kali
36. Diplo Feat. Nicky Da B - Express Yourself (Party Favor 'Working Glue' Remix)
37. Prefix & Density - TC Live Polka Dj Tool
38. Frequencerz & Jack of Sound Hans Teeuwen - Snelkookpan (Frequencerz & Ja
39. Macklemore - City Can't Hold Us (MWAK edit)
40. Crypsis VS Darude - You know sandstorm (Phuture Noize Mashup)
41. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)
42. Loesoegoers - Vrouwkes
43. Showtek & SayMyName - FTS (Dimitri Wouters & Matizz Booty)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:46 
 

S1ngular schreef:
Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !


Jezus waarom ben ik hier niet naartoe gegaan.. Dit moet echt geweldig zijn geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit lijkt me echt geweldig op een dorpsfeest ofzo. Bedankt voor die Deetox TL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat die set is opgenomen :lol:
Zo niet, re-run?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
S1ngular schreef:
Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !


Jezus waarom ben ik hier niet naartoe gegaan.. Dit moet echt geweldig zijn geweest :lol:

Zo voel ik me nu ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Kiloknaller schreef:
S1ngular schreef:
Dan heb je een beetje een beeld van wat het was !


Jezus waarom ben ik hier niet naartoe gegaan.. Dit moet echt geweldig zijn geweest :lol:

Zo voel ik me nu ook xd


Damn dat is ZIEK!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

50% inzending songfestival 2016 - Deetox :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke aftermovie! Prachtig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke aftermovie trouwens. Alleen jammer dat ze, net zoals met Qapital, alleen beelden uit de eerste zaal lieten zien. Dat stukje met die rookworsten bij Jason Payne had er ook zeker in mogen zitten van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heerlijke aftermovie trouwens. Alleen jammer dat ze, net zoals met Qapital, alleen beelden uit de eerste zaal lieten zien. Dat stukje met die rookworsten bij Jason Payne had er ook zeker in mogen zitten van mij!


Denk dat de cameramensen de weg niet wisten naar de andere zalen :lol:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten