Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Leuk feest gehad, bedankt aan die knul waarvan ik zijn hoed mocht hebben.


Rik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie hoet, zet hem voortaan altijd op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Mooie hoet, zet hem voortaan altijd op.


Weet je zeker dat het mijn hoet iz?

Is het toevallig dezelfde al deze?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feestje gehad, zelden zo vermaakt op een feest. weinig op-en aanmerkingen alleen de muntjes waren aan de dure kant. Jason Payne met die boerenkool edit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zie iedereen hier klagen over de drukte, maar ik had hier echt niet zoveel last van. Ja als je bier ging halen moest je jezelf er wel aardig doorheen wurmen maar dat is vrijwel altijd zo.

Ik had trouwens nog wel te maken met een overijverige beveiligster. Moest zowat mn trainingsbroek inleveren die ik had meegenomen voor de terugweg, omdat er een fucking SV Spakenburg logo op staat. Na overleg met haar manager mocht ik hem toch meenemen ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
dennisje030 schreef:
xd


Waarom heet je hier Dennis en op Partyflock, Sander? xd



:lol: :lol: :lol:

Wat een avond :worship: . Meest genoten van D-block & S-Te-Fan. Boeiend dat mma al 300 keer is gedraaid dit jaar, vond t gewoon nog heerlijk hoor :loving: . Elk artiest had zoveel tijd in zijn set gestopt, was goed te horen. Daarnaast gewoon de aankleding van Q-dance met die bn-ers en heel t spelgedoe eromheen. Ook leuk dat die oma er weer bij was :lol:.
Drukte zelf weinig last van gehad. We stonden rechtsvoor aan die bar, aan de kant van de uitgang. Wel veel lopende mensen, maar we hadden echt heel veel plek. Jason Payne was wel echt kapot druk. We waren ook gewoon met een man of 20 die zaal aan het zoeken via die sluiproute.
Heel erg genoten in ieder geval :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd


Die sluiproute ging helemaal nergens over :lol: . Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Ik had juist geen idee waar die liften waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 11:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
cb92 schreef:
Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd


Die sluiproute ging helemaal nergens over :lol: . Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Ik had juist geen idee waar die liften waren :P


Ik had aan het einde van de avond al moeite om de main te vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft er zo'n kapsalon gyros op? Respect voor degene die hem helemaal op heeft gekregen. Daar kon je zowat een vluchtelingenkamp mee voeren. Ik kwam niet verder dan 1/5 ofzo, mede omdat het ook niet echt lekker was. Wel netjes dat we maar 2 ipv 3 muntjes ervoor moesten betalen omdat we moesten wachten op verse lading uien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd

Zelfs na mijn duidelijke instructies niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
cb92 schreef:
Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd


Die sluiproute ging helemaal nergens over :lol: . Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Ik had juist geen idee waar die liften waren :P


Je kon ook via zaal 3 een andere sluiproute nemen, die was al helemaal onvindbaar. Gelukkig had ik die route al ooit genomen (met Qapital) en kon ik mijn vrienden de weg wijzen. Voor ons liep een groepje dat weer omdraaide, omdat je uitkwam in een of andere brandtrap en "dit kon nooit de goede route zijn". Uiteindelijk heb ik dus zo'n 20 man naar zaal 2 geleid. xd

Was wel druk in zaal 2 (tijdens Jason Payne), dus dat had ik misschien beter niet kunnen doen. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 12:21 
 
Hardtraxxer

Wat een gaaf feest was dit zeg! Een van de beste feesten waar ik ben geweest, dat carnaval achtige sfeertje bevalt me meer dan dat duistere. Ik hoop dat deetox die track met lange frans vaker gaat draaien en releasen oid! Volgende keer ben ik er weer bij :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
cb92 schreef:
Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd

Zelfs na mijn duidelijke instructies niet?


Nee, en ik was zelfs nuchter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende keer heeft Q hem afgezet, want ze zullen ongetwijfeld mee lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
DV8: "hier zijn b-front, frequencerz en mc villain!!!" Moest hardop lachen :P
Verder wel vermaakt deze avond maar had er iets meer van verwacht. Vond het een beetje te pussylounge achtig soms. En heel jammer dat Deetox fatal niet had gedraaid, was daar eigenlijk beetje op aan het wachten

Jammer van Fatal idd, maar openen met Just A Memory :worship:

Ik hoopte ook op First Contact en Android, maar helaas. Nee even serieus, ik vond het een lekker setje, ook boeide het muzikale aspect me op dat moment weinig. Ik heb me zelfs vermaakt op FeestDjRuthless.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de uiteindelijke TT nu geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:30 
 
Hardtraxx Newbie

Volgens mij zoiets:

22:00 - 23:00 Festuca
23:00 - 00:00 Dr Rude
00:00 - 01:00 FeestDJRuthless
01:00 - 02:00 Atmozfears & Bass Modulators
02:00 - 03:00 D-Block & S-Te-Fan
03:00 - 03:30 Mashup Jack *Live*
03:30 - 04:15 Frontliner
04:15 - 05:15 Darkraver & Deepack
05:15 - 06:15 B-Front & Frequencerz
06:15 - 07:00 Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat is de uiteindelijke TT nu geworden?

22.00 - 23.00: Festuca
23.00 - 00.00: Dr. Rude
00.00 - 01.00: FeestDjRuthless
01.00 - 02.00: Atmozfears & Bass Modulators
02.00 - 03.00: D-Block & S-Te-Fan
03.00 - 03.30: Mashup Jack
03.30 - 04.15: Frontliner
04.15 - 05.15: Darkraver & Deepack
05.15 - 06.15: B-Front & Frequencerz
06.15 - 07.00: Deetox

Kan hier en daar vijf minuutjes schelen, heb geen rekening gehouden met intro's.

Edit: Verdomme ik was te laat. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw :lol: Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.

Nu ik er zo over na denk ben ik toch flink wat stukken van de avond kwijt, was ook geen goed plan om alleen maar die grote emmers bier te bestellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:02 
 

Rickzel schreef:
Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw :lol: Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.


Hij werd aangekondigd als lucille werner.

Vond Deepack eigenlijk niet zo tof. Was weer een overkill aan duistere zaagtand tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Rickzel schreef:
Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw :lol: Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.


Hij werd aangekondigd als lucille werner.


En vervolgens net zoals Lucille heel moeilijk (kreupel) het podium op lopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat is wel weer humor :lol: was vgm even weg toen die intro kwam
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten