Rikwrote:Leuk feest gehad, bedankt aan die knul waarvan ik zijn hoed mocht hebben.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mooie hoet, zet hem voortaan altijd op.
Weet je zeker dat het mijn hoet iz?wrote:Mooie hoet, zet hem voortaan altijd op.
Is het toevallig dezelfde al deze?
Geweldig feestje gehad, zelden zo vermaakt op een feest. weinig op-en aanmerkingen alleen de muntjes waren aan de dure kant. Jason Payne met die boerenkool edit 
Ik zie iedereen hier klagen over de drukte, maar ik had hier echt niet zoveel last van. Ja als je bier ging halen moest je jezelf er wel aardig doorheen wurmen maar dat is vrijwel altijd zo.
Ik had trouwens nog wel te maken met een overijverige beveiligster. Moest zowat mn trainingsbroek inleveren die ik had meegenomen voor de terugweg, omdat er een fucking SV Spakenburg logo op staat. Na overleg met haar manager mocht ik hem toch meenemen ;')
Ik had trouwens nog wel te maken met een overijverige beveiligster. Moest zowat mn trainingsbroek inleveren die ik had meegenomen voor de terugweg, omdat er een fucking SV Spakenburg logo op staat. Na overleg met haar manager mocht ik hem toch meenemen ;')
wrote:Waarom heet je hier Dennis en op Partyflock, Sander?wrote:![]()
Wat een avond
Drukte zelf weinig last van gehad. We stonden rechtsvoor aan die bar, aan de kant van de uitgang. Wel veel lopende mensen, maar we hadden echt heel veel plek. Jason Payne was wel echt kapot druk. We waren ook gewoon met een man of 20 die zaal aan het zoeken via die sluiproute.
Heel erg genoten in ieder geval
Had je die sluiproute gevonden?
Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden 
Die sluiproute ging helemaal nergens overwrote:Had je die sluiproute gevonden?Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden
Ik had juist geen idee waar die liften waren
Ik had aan het einde van de avond al moeite om de main te vindenwrote:Die sluiproute ging helemaal nergens overwrote:Had je die sluiproute gevonden?Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden
. Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Wie heeft er zo'n kapsalon gyros op? Respect voor degene die hem helemaal op heeft gekregen. Daar kon je zowat een vluchtelingenkamp mee voeren. Ik kwam niet verder dan 1/5 ofzo, mede omdat het ook niet echt lekker was. Wel netjes dat we maar 2 ipv 3 muntjes ervoor moesten betalen omdat we moesten wachten op verse lading uien
Zelfs na mijn duidelijke instructies niet?wrote:Had je die sluiproute gevonden?Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden
Je kon ook via zaal 3 een andere sluiproute nemen, die was al helemaal onvindbaar. Gelukkig had ik die route al ooit genomen (met Qapital) en kon ik mijn vrienden de weg wijzen. Voor ons liep een groepje dat weer omdraaide, omdat je uitkwam in een of andere brandtrap en "dit kon nooit de goede route zijn". Uiteindelijk heb ik dus zo'n 20 man naar zaal 2 geleid.wrote:Die sluiproute ging helemaal nergens overwrote:Had je die sluiproute gevonden?Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden
. Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Was wel druk in zaal 2 (tijdens Jason Payne), dus dat had ik misschien beter niet kunnen doen.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Wat een gaaf feest was dit zeg! Een van de beste feesten waar ik ben geweest, dat carnaval achtige sfeertje bevalt me meer dan dat duistere. Ik hoop dat deetox die track met lange frans vaker gaat draaien en releasen oid! Volgende keer ben ik er weer bij

Nee, en ik was zelfs nuchterwrote:Zelfs na mijn duidelijke instructies niet?wrote:Had je die sluiproute gevonden?Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden
-
G
Wat een vet feest was dit zeg!
2 jaar geleden hier niet heen gegaan en gekozen voor Pussy Lounge, hoorde toen alleen maar goede verhalen over dit feest en nu snap ik waarom.
Vond de intro's vet gedaan en de meeste dj's hadden veel moeite gedaan voor dit feest.
Veel leuke edit's gehoord en de sfeer was top. Vond het wel te druk.
En Frontliner was weer

2 jaar geleden hier niet heen gegaan en gekozen voor Pussy Lounge, hoorde toen alleen maar goede verhalen over dit feest en nu snap ik waarom.
Vond de intro's vet gedaan en de meeste dj's hadden veel moeite gedaan voor dit feest.
Veel leuke edit's gehoord en de sfeer was top. Vond het wel te druk.
En Frontliner was weer
-
G
die sluiproute is inderdaad ingewikkeld
uiteindelijk wel sneller als die kut lift
uiteindelijk wel sneller als die kut lift
Volgende keer heeft Q hem afgezet, want ze zullen ongetwijfeld mee lezen.
Ik hoopte ook op First Contact en Android, maar helaas. Nee even serieus, ik vond het een lekker setje, ook boeide het muzikale aspect me op dat moment weinig. Ik heb me zelfs vermaakt op FeestDjRuthless.wrote:Jammer van Fatal idd, maar openen met Just A Memorywrote:DV8: "hier zijn b-front, frequencerz en mc villain!!!" Moest hardop lachen
Verder wel vermaakt deze avond maar had er iets meer van verwacht. Vond het een beetje te pussylounge achtig soms. En heel jammer dat Deetox fatal niet had gedraaid, was daar eigenlijk beetje op aan het wachten
Wat is de uiteindelijke TT nu geworden?
-
VHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Feb 2017
Volgens mij zoiets:
22:00 - 23:00 Festuca
23:00 - 00:00 Dr Rude
00:00 - 01:00 FeestDJRuthless
01:00 - 02:00 Atmozfears & Bass Modulators
02:00 - 03:00 D-Block & S-Te-Fan
03:00 - 03:30 Mashup Jack *Live*
03:30 - 04:15 Frontliner
04:15 - 05:15 Darkraver & Deepack
05:15 - 06:15 B-Front & Frequencerz
06:15 - 07:00 Deetox
22:00 - 23:00 Festuca
23:00 - 00:00 Dr Rude
00:00 - 01:00 FeestDJRuthless
01:00 - 02:00 Atmozfears & Bass Modulators
02:00 - 03:00 D-Block & S-Te-Fan
03:00 - 03:30 Mashup Jack *Live*
03:30 - 04:15 Frontliner
04:15 - 05:15 Darkraver & Deepack
05:15 - 06:15 B-Front & Frequencerz
06:15 - 07:00 Deetox
22.00 - 23.00: Festucawrote:Wat is de uiteindelijke TT nu geworden?
23.00 - 00.00: Dr. Rude
00.00 - 01.00: FeestDjRuthless
01.00 - 02.00: Atmozfears & Bass Modulators
02.00 - 03.00: D-Block & S-Te-Fan
03.00 - 03.30: Mashup Jack
03.30 - 04.15: Frontliner
04.15 - 05.15: Darkraver & Deepack
05.15 - 06.15: B-Front & Frequencerz
06.15 - 07.00: Deetox
Kan hier en daar vijf minuutjes schelen, heb geen rekening gehouden met intro's.
Edit: Verdomme ik was te laat.
Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw
Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.
Nu ik er zo over na denk ben ik toch flink wat stukken van de avond kwijt, was ook geen goed plan om alleen maar die grote emmers bier te bestellen
Nu ik er zo over na denk ben ik toch flink wat stukken van de avond kwijt, was ook geen goed plan om alleen maar die grote emmers bier te bestellen
-
S
Hij werd aangekondigd als lucille werner.wrote:Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouwHeb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.
Vond Deepack eigenlijk niet zo tof. Was weer een overkill aan duistere zaagtand tracks.
En vervolgens net zoals Lucille heel moeilijk (kreupel) het podium op lopen.wrote:Hij werd aangekondigd als lucille werner.wrote:Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouwHeb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.