Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Holland XXL
Past

X-Qlusive Holland XXL

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Raven wrote:Leuk feest gehad, bedankt aan die knul waarvan ik zijn hoed mocht hebben.
Rik :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Mooie hoet, zet hem voortaan altijd op.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Raven wrote:Mooie hoet, zet hem voortaan altijd op.
Weet je zeker dat het mijn hoet iz?

Is het toevallig dezelfde al deze?

X-Qlusive Holland XXL (03-10-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Geweldig feestje gehad, zelden zo vermaakt op een feest. weinig op-en aanmerkingen alleen de muntjes waren aan de dure kant. Jason Payne met die boerenkool edit :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ik zie iedereen hier klagen over de drukte, maar ik had hier echt niet zoveel last van. Ja als je bier ging halen moest je jezelf er wel aardig doorheen wurmen maar dat is vrijwel altijd zo.

Ik had trouwens nog wel te maken met een overijverige beveiligster. Moest zowat mn trainingsbroek inleveren die ik had meegenomen voor de terugweg, omdat er een fucking SV Spakenburg logo op staat. Na overleg met haar manager mocht ik hem toch meenemen ;')
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
MelvinFR wrote:
dennisje030 wrote: xd
Waarom heet je hier Dennis en op Partyflock, Sander? xd

:lol: :lol: :lol:

Wat een avond :worship: . Meest genoten van D-block & S-Te-Fan. Boeiend dat mma al 300 keer is gedraaid dit jaar, vond t gewoon nog heerlijk hoor :loving: . Elk artiest had zoveel tijd in zijn set gestopt, was goed te horen. Daarnaast gewoon de aankleding van Q-dance met die bn-ers en heel t spelgedoe eromheen. Ook leuk dat die oma er weer bij was :lol:.
Drukte zelf weinig last van gehad. We stonden rechtsvoor aan die bar, aan de kant van de uitgang. Wel veel lopende mensen, maar we hadden echt heel veel plek. Jason Payne was wel echt kapot druk. We waren ook gewoon met een man of 20 die zaal aan het zoeken via die sluiproute.
Heel erg genoten in ieder geval :yay:
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
cb92 wrote:Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd
Die sluiproute ging helemaal nergens over :lol: . Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Ik had juist geen idee waar die liften waren :P
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
MeneerEend wrote:
cb92 wrote:Had je die sluiproute gevonden? xd Want ik heb hem dus nergens kunnen vinden xd
Die sluiproute ging helemaal nergens over :lol: . Je moest dan die zaal uit, via die trappen naar beneden, en dan ergens zon smal deurtje waardoor je in een trappenhuis uit kwam, echt 1 meter breed. En dan kwam je beneden uit een deurtje, net achter waar je werd gefouilleerd enzo.
Ik had aan het einde van de avond al moeite om de main te vinden :lol:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Wie heeft er zo'n kapsalon gyros op? Respect voor degene die hem helemaal op heeft gekregen. Daar kon je zowat een vluchtelingenkamp mee voeren. Ik kwam niet verder dan 1/5 ofzo, mede omdat het ook niet echt lekker was. Wel netjes dat we maar 2 ipv 3 muntjes ervoor moesten betalen omdat we moesten wachten op verse lading uien
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zelfs na mijn duidelijke instructies niet?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
MeneerEend wrote:
Je kon ook via zaal 3 een andere sluiproute nemen, die was al helemaal onvindbaar. Gelukkig had ik die route al ooit genomen (met Qapital) en kon ik mijn vrienden de weg wijzen. Voor ons liep een groepje dat weer omdraaide, omdat je uitkwam in een of andere brandtrap en "dit kon nooit de goede route zijn". Uiteindelijk heb ik dus zo'n 20 man naar zaal 2 geleid. xd

Was wel druk in zaal 2 (tijdens Jason Payne), dus dat had ik misschien beter niet kunnen doen. :evil:
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Wat een gaaf feest was dit zeg! Een van de beste feesten waar ik ben geweest, dat carnaval achtige sfeertje bevalt me meer dan dat duistere. Ik hoop dat deetox die track met lange frans vaker gaat draaien en releasen oid! Volgende keer ben ik er weer bij :worship: :worship:
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Joey wrote:
Zelfs na mijn duidelijke instructies niet?
Nee, en ik was zelfs nuchter xd
G
Wat een vet feest was dit zeg! :thumbsup:

2 jaar geleden hier niet heen gegaan en gekozen voor Pussy Lounge, hoorde toen alleen maar goede verhalen over dit feest en nu snap ik waarom.

Vond de intro's vet gedaan en de meeste dj's hadden veel moeite gedaan voor dit feest.
Veel leuke edit's gehoord en de sfeer was top. Vond het wel te druk.

En Frontliner was weer :sick: :sick: :sick:
G
die sluiproute is inderdaad ingewikkeld xd xd

uiteindelijk wel sneller als die kut lift
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Volgende keer heeft Q hem afgezet, want ze zullen ongetwijfeld mee lezen.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
TondH wrote:
Ultraterrorloudsound wrote:DV8: "hier zijn b-front, frequencerz en mc villain!!!" Moest hardop lachen :P
Verder wel vermaakt deze avond maar had er iets meer van verwacht. Vond het een beetje te pussylounge achtig soms. En heel jammer dat Deetox fatal niet had gedraaid, was daar eigenlijk beetje op aan het wachten
Jammer van Fatal idd, maar openen met Just A Memory :worship:
Ik hoopte ook op First Contact en Android, maar helaas. Nee even serieus, ik vond het een lekker setje, ook boeide het muzikale aspect me op dat moment weinig. Ik heb me zelfs vermaakt op FeestDjRuthless.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wat is de uiteindelijke TT nu geworden?
V
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Volgens mij zoiets:

22:00 - 23:00 Festuca
23:00 - 00:00 Dr Rude
00:00 - 01:00 FeestDJRuthless
01:00 - 02:00 Atmozfears & Bass Modulators
02:00 - 03:00 D-Block & S-Te-Fan
03:00 - 03:30 Mashup Jack *Live*
03:30 - 04:15 Frontliner
04:15 - 05:15 Darkraver & Deepack
05:15 - 06:15 B-Front & Frequencerz
06:15 - 07:00 Deetox
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
patrickjeb wrote:Wat is de uiteindelijke TT nu geworden?
22.00 - 23.00: Festuca
23.00 - 00.00: Dr. Rude
00.00 - 01.00: FeestDjRuthless
01.00 - 02.00: Atmozfears & Bass Modulators
02.00 - 03.00: D-Block & S-Te-Fan
03.00 - 03.30: Mashup Jack
03.30 - 04.15: Frontliner
04.15 - 05.15: Darkraver & Deepack
05.15 - 06.15: B-Front & Frequencerz
06.15 - 07.00: Deetox

Kan hier en daar vijf minuutjes schelen, heb geen rekening gehouden met intro's.

Edit: Verdomme ik was te laat. :(
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw :lol: Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.

Nu ik er zo over na denk ben ik toch flink wat stukken van de avond kwijt, was ook geen goed plan om alleen maar die grote emmers bier te bestellen :lol:
S
Rickzel wrote:Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw :lol: Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.
Hij werd aangekondigd als lucille werner.

Vond Deepack eigenlijk niet zo tof. Was weer een overkill aan duistere zaagtand tracks.
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
stefaneke wrote:
Rickzel wrote:Wat zag die gast van Deepack er trouwens uit als vrouw :lol: Heb me echt kapot gelachen omdat ik 3 keer moest kijken wie dat mokkel nou was op het podium.
Hij werd aangekondigd als lucille werner.
En vervolgens net zoals Lucille heel moeilijk (kreupel) het podium op lopen. :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha dat is wel weer humor :lol: was vgm even weg toen die intro kwam