Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: X-Qlusive Holland 2019
Datum: 28-09-2019
Tijd: 22:00 - 07:00 (bij benadering)
Locatie: Ziggo Dome, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Presale hier: https://www.q-dance.com/en/news/x-qlusi ... lland-2019
Prijs:???

Line-up:
TBA

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar hier wel een oké nachtje gehad, maar dit jaar sla ik hem zonder moeite over
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds 2015/2016 niet geweest, lijkt me wel lachen om weer eens te gaan, aanrader of mwah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up:

Zanger Kafke
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:03 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe alleen in 2015 geweest, toen prima vermaakt en opzich wel weer een keer zin. Vorig jaar was de sfeer wel prima volgens de paar vrienden die wel gingen. Even afwachten wat de lineup is qua artiesten/vrienden en dan maar zien of dit hem weer eens wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Line-up:

Zanger Kafke


Let op, dit jaar zie ik een Famke Loise of Ronny Flex ook nog wel op het podium staan voor 1 of 2 nummers. Bizzy mocht ook al even komen kijken tijdens Power Hour afgelopen jaar als ik het me goed herinner
Vorig jaar al een aantal 'bekende rappers/nederlanders' gezien waarvan ik nog nooit gehoord had...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeger was dit echt fantastisch maar de afgelopen 2 jaar geweest en het is echt niet meer wat het was. Veeeel te druk en de sfeer is ook vaak ver te zoeken.. Voor mij in ieder geval geen XQ Holland meer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Line-up:

Zanger Kafke


Let op, dit jaar zie ik een Famke Loise of Ronny Flex ook nog wel op het podium staan voor 1 of 2 nummers. Bizzy mocht ook al even komen kijken tijdens Power Hour afgelopen jaar als ik het me goed herinner
Vorig jaar al een aantal 'bekende rappers/nederlanders' gezien waarvan ik nog nooit gehoord had...


Geen idee, maar de plaat die onder de trailer staat is een remix van Zanger Kafke - Springen en die kick is van Outsiders. Outsiders zou je dus ook wel kunnen toevoegen, en dan lijkt mij het heel aannemelijk dat Kafke ook het podium op komt.

Anway, ik ben dan op reis, had het anders wel leuk gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! Vorige editie niet geweest, wat op de live stream er erg tof uit zag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Geen idee, maar de plaat die onder de trailer staat is een remix van Zanger Kafke - Springen en die kick is van Outsiders. Outsiders zou je dus ook wel kunnen toevoegen, en dan lijkt mij het heel aannemelijk dat Kafke ook het podium op komt.

Anway, ik ben dan op reis, had het anders wel leuk gevonden.


Hebben ook een collab samen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Geen idee, maar de plaat die onder de trailer staat is een remix van Zanger Kafke - Springen en die kick is van Outsiders. Outsiders zou je dus ook wel kunnen toevoegen, en dan lijkt mij het heel aannemelijk dat Kafke ook het podium op komt.

Anway, ik ben dan op reis, had het anders wel leuk gevonden.


Hebben ook een collab samen :lol:


ook dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:07 
 
Hardtraxx Addict

Zal wel weer 70 euro worden
En dan dat kippenhok van een ziggodome
Ik sla over
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:09 
 
Hardtraxxer

Afgelopen jaar voor t eerst en laatst geweest. Toch niet mijn ding en als je setjes van vroeger terug luisterd werd er ook een stuk meer moeite gedaan door dj's om er echt wat hollands van te maken. Verder op sfeer en gezelligheid niks aan te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn type feest met wat meer Freestyle etc, maar zal ongetwijfeld weer snel uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wss overdreven duur om vervolgens hutje mutje in de hitte te staan daar in de Ziggo omdat Q dat ding altijd volstouwt. Skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Line-up:

Zanger Kafke


Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 08:11 
 
Hardtraxxer

1 keer in de zoveel jaar is leuk, maar nu het elk jaar is, is voor mij de lol er wel van af. Die drukte in de Ziggodome maakt het nou ook niet echt aantrekkelijker, dat plus dat het een nachtfeestje is maakt het voor mij ook geen probleem om hem over te slaan. Maar als ik naar de reacties op fb kijk zit het grote publiek hier wel weer op te wachten dus zal wel weer uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
1 keer in de zoveel jaar is leuk, maar nu het elk jaar is, is voor mij de lol er wel van af. Die drukte in de Ziggodome maakt het nou ook niet echt aantrekkelijker, dat plus dat het een nachtfeestje is maakt het voor mij ook geen probleem om hem over te slaan. Maar als ik naar de reacties op fb kijk zit het grote publiek hier wel weer op te wachten dus zal wel weer uitverkopen.


Je hoeft ook niet elk jaar te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen XXL, wat is het verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 14:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Geen XXL, wat is het verschil?


De naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Geen XXL, wat is het verschil?


Nog minder ruimte voor al die mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog nooit bij een X-Q Holland geweest, en dat zal wellicht ook niet snel gebeuren. Ik had graag bij een van de eerste editie(s) aanwezig geweest. Voert Hardstyle hier nog de boventoon of is het veelal Freestyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 07:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel freestyle en carnaval edits.. Leuk voor even, maar de hele nacht is mij iets te veel van het goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds de eerste 1e keer in Ziggodome vond ik het al veel minder.

De HMH edities daarintegen waren echt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke heedje dit.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten