Ondertussen ook weer een beetje bijgekomen van zaterdag. Dit was ook tevens (pas) mijn 1e feestje in het Ziggodome
Wij zelf waren al vroeg aanwezig maar moesten uiteindelijk nog een uur wachten op bepaalde mensen. Rond 23.30 naar binnen en ondanks de lange rij buiten waren we zo binnen. Jas opgehangen en munten halen. Al met al nam vooral dat laatste wel wat tijd in beslag.
Precies tijdens de intro van Ruthless naar binnen gewandeld, rechts achter. Daar hebben we ook de hele nacht gestaan eigenlijk, alle ruimte gehad. Ben ook nog even naar bekenden in het midden gelopen maar vond het daar veel te druk. Was daar na 5 minuten al klaar mee
Wel mogen ze van mijn de achterlijke mongolen die dingen vanaf de tribune naar beneden gooien gelijk eruit tyfen. Heb aardig wat ellende over me heen gehad gedurende de nacht. Gelukkig maakte de rest van het feest meer dan goed!
Heb echt een super feest gehad en een ongekende sfeer. Ondanks dat er veel mensen als debielen door je heen probeerde te lopen is het een tijd geleden dat ik zo'n sfeer heb mee gemaakt!
++++ Show
+++ Sfeer
++ Muzikale edits
+ Snelheid bij de bar rechts achter
--- Frontliner
-- Drukte
- Vloer die spekglad word zodra er nattigheid op ligt. Gelukkig nog niet zo gevaarlijk als in de HMH
Helaas de 2013 editie gemist maar als die editie net zo goed is geweest of zelfs nog beter heb ik er zo'n spijt van gehad dat ik toen niet ben geweest!