Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ik totaal niet meer houd van de hedendaagse mainstream/euforische tak van de hardstyle zou ik het echt heel tof vinden als db&stf The Sound of the Thunder & Music Made Addict zouden draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond de set van D-Block en S-Te-Fan wel één van de beste van de avond eigenlijk (prima mix tussen oude platen en leuke nieuwe nummers).. onderstaande track draaiden ze ook, was ik positief door verrast, is die van hunzelf?

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Vond de set van D-Block en S-Te-Fan wel één van de beste van de avond eigenlijk (prima mix tussen oude platen en leuke nieuwe nummers).. onderstaande track draaiden ze ook, was ik positief door verrast, is die van hunzelf?



Is een ID van D-Block & S-Te-Fan of DJ Isaac. Volgens mij Isaac :$
Ondanks ik het zelf op Youtube heb gezet, toch maar gewoon ID - ID als titel want heb geen idee welke dj het heeft geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw, Q heeft weer bewezen waarom zij de nummer 1 zijn. Wat een geweldig feest, gewoon carnaval 2.0 maar dan met goeie muziek :worship: Heel de avond wat rechts voorin gestaan waar ik echt genoeg ruimte had en waar het geluid en de sfeer perfect waren.
FeestDJRuthless vond ik heel vet, waarschijnlijk omdat toen net de sfeer er bij ons in de groep goed in kwam.
B-Front & Freqz vond ik wat teleurstellend, veel te veel de overhand van Frequencerz (vooral het afkappen van B-Front tracks, beetje jammer). Deetox heel vet dat ze met Just A Memory opende :thumbsup:

Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.


Een avondje op pad met jou moet wel heel gezellig zijn verwacht ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.


Op een "normaal" feest zou ik het best met je eens zijn, maar als dit soort platen geen aangename verrassing zijn op XQ Holland, ga je er toch echt met verkeerde verwachtingen heen imo.

Vond het geheel muzikaal ook niet echt van hoogstaand niveau, een hele avond HS blijft toch niet mijn ding. Voor de rest wel een heerlijke avond gehad met veel gezelligheid. Dus prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Basshunterzz want als je kritisch bent over platenkeus van dj's ben je geen leuk persoon. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.

Ja, verrassend. Ik heb DBSTF in de afgelopen 2 jaar misschien 2 keer gezien, waardoor ik niet bekend ben met hoe en wat zij normaal gesproken draaien. In een scene waar DJs graag hun nieuwe werk ten gehore brengen kwam het voor mij dus als een verrassing. Buiten dat kan ik überhaupt pas iets meer dan 2 jaar naar feesten terwijl ik daarvoor al een tijdje hardstyle luisterde, waardoor ik de tracks die ik noemde (waar het voor mij allemaal mee begon, buiten Young Ones) nooit echt op een feest heb kunnen ervaren. Vandaar dat ik zo enthousiast was over die platen.

Je spreekt van een teloorgang van de scene. Dat is jouw mening. Ik ben van mening dat, zeker gezien dit jaar, de scene weer vooruit gaat (buiten een aantal producers/DJs), gebaseerd op tracks die uitkomen en de toename van oudere en onverwachte plaatjes in sets. Uiteraard hoef je die mening niet te delen, maar als de hardstyle die je tegenwoordig hoort je niet meer kan bekoren vraag ik me oprecht af wat je hier in godsnaam nog doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Een avondje op pad met jou moet wel heel gezellig zijn verwacht ik


Respect voor Vik en Nazale :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weer uit bed gerold. Wat een heerlijk feest heeft Q-Dance hier weer voor ons neergezet. wij waren al vanaf het begin binnen om rustig in te komen, binnen lopen in een nagenoeg lege zaal heb ik ook nog niet eerder gehad xd . Sfeer kwam er al snel in en veel bier was er voor mij niet nodig, je word gewoon meegesleurd in de heerlijke sfeer die er hing! Stage en FX waren ook prima in orde zoals altijd bij een Q-Dance feest. Ook enorm genoten van de diverse edits zoals oa Blik in de water, Huisbaas Bob, noem het maar op.

Verder heb ikveel negatieve verhalen gehoord over de Ziggo Dome en de beschikbare ruimte tijdens een Q-dance feest maar ook dit viel enorm mee. Tijdens Frontliner zijn wij even gaan zitten, mede wegens een inkakmoment, en natuurlijk omdat ik niets met Frontliner heb. En dat is weer bewezen, wat een verschrikkelijk zaaddodende set heeft deze man neergezet, ik viel er letterlijk bijna van in slaap. Na Frontliner weer de zaal in gegaan en daar tot 06:45 genoten van de rest van de nacht. De hele nacht hebben wij rechts vooraan gestaan waar de ruimte van begin tot eind prima was. Volgende keer ben ik hier sowieso weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was weer een mooi feestje, veel bekenden en enorm gezellig. Het overtreft toch niet de vorige editie in de HMH maar het komt zeker in de buurt. Leuke sets en veel show eromheen :)
Het geluid was zeker flink minder dan met Qapital of Freaqshow.
Als mensen de groepsfoto willen die gemaakt is dan kan ik m hier eventueel uploaden of pm'en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dbstf en frontliner draaide het wel lekker dood zeg. Bij frontliner liep ook de zaal aardig leeg. Paar edits beide, maar stelde weinig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.

Ja, verrassend. Ik heb DBSTF in de afgelopen 2 jaar misschien 2 keer gezien, waardoor ik niet bekend ben met hoe en wat zij normaal gesproken draaien. In een scene waar DJs graag hun nieuwe werk ten gehore brengen kwam het voor mij dus als een verrassing. Buiten dat kan ik überhaupt pas iets meer dan 2 jaar naar feesten terwijl ik daarvoor al een tijdje hardstyle luisterde, waardoor ik de tracks die ik noemde (waar het voor mij allemaal mee begon, buiten Young Ones) nooit echt op een feest heb kunnen ervaren. Vandaar dat ik zo enthousiast was over die platen.

Je spreekt van een teloorgang van de scene. Dat is jouw mening. Ik ben van mening dat, zeker gezien dit jaar, de scene weer vooruit gaat (buiten een aantal producers/DJs), gebaseerd op tracks die uitkomen en de toename van oudere en onverwachte plaatjes in sets. Uiteraard hoef je die mening niet te delen, maar als de hardstyle die je tegenwoordig hoort je niet meer kan bekoren vraag ik me oprecht af wat je hier in godsnaam nog doet.


ik heb dbstf denk ik ook 2 keer gezien de afgelopen paar jaar. en ik ben met je eens dat het prima is dat ze wat oudere platen ertussen doen. maar de platen die ze dan kiezen liggen gewoon zo voor de hand, deze oudere platen zijn echt letterlijk al duizenden malen gedraaid op feesten. mma is 4 jaar lang minimaal 3x gedraaid op elk feest. ik zit daar niet meer op te wachten. En dbstf hebben echt zelf al tientallen oudere platen die je nooit hoort en minstens zo vet zijn, niet te spreken over de vele duizenden andere oudere platen die ze kunnen draaien. Maar nee, altijd mma, sott en her voice moeten weer gedraaid worden.

Teloorgang van de scene neem ik bij deze terug. Ik vind dat er op melodieus gebied genoeg leuks uit komt de laatste tijd. Om meteen maar aan te nemen dat alle hardstyle mij niet aanstaat omdat ik kritisch ben op platenkeus slaat natuurlijk nergens op. Als ik hardstyle niet vet zou vinden zou ik ook niet naar een feest gaan.

wat ik dan wel weer vet vond was de Nee je hoeft niet naar huis vannacht remix. Een edit waar wat moeite in is gestoken :)

ik ga weer verder slapen, laters :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat nummer van Deetox met Lange Frans, zit vgm echt een berg werk in zeg! Echt heel erg goed gelukt, was echt een leuk momentje! Dat zijn echt die dingen waar je vantevoren op hoopt, zo verrast te worden :D

Wist alleen helaas al dat Lange Frans zou komen (hij had zich verlult op de radio :lol: ) natuurlijk niet precies hoe en wat, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.


Er is weer iemand aan het haten hoor :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:



Dit klinkt echt heel vet.. mogen ze van mij best afmaken en releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 20:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ontzettend mooi feestje gehad!

Leuke setjes, goede sfeer en het hele T.V. thema vond ik erg tof gedaan! Zeker al die intro's en aankondigingen van artiesten!

Hoogtepunten:
-Dennis Bergkamp 2-1!!!!!!!! in een van de intro's xd
-Atmozfears en Bass Modulators
-Hans Kazan
-Deetox en Lange Frans
-Mashup Jack
-Deetox die mijn Oerend Hard(style) remix draaide :)

Enigste minpunt vond ik soms wel de drukte bij de main, en dan van die lui die zomaar door iedereen heen beuken, man man man. En dat ik Deetox's hele set niet heb kunnen meemaken.

Erg vermaakt, volgende XQ Holland sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad, nog steeds aan het nagenieten! Mooi om te zien hoeveel tijd de artiesten en Q er in hebben gestoken om het een geweldig spektakel te laten worden! :D

+++ Deetox & Lange Frans (meters kippenvel op dat moment)
++ Deetox (hulde voor het draaien van Hele Meneer Bootleg en Gas Met Die Zooi!)
+ B-Front & Frequencerz, Atmozfears & Bass Modulators, Mashup Jack
+ Stage en zaal waren leuk aangekleed, intro's waren ook top!

- Jammer dat sommige mensen dachten zich met duwen en aanstoten een weg door de zaal te moeten maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 22:06 
 
Hardtraxx Addict

RoelofBerlikum schreef:
Geweldig feest gehad, nog steeds aan het nagenieten! Mooi om te zien hoeveel tijd de artiesten en Q er in hebben gestoken om het een geweldig spektakel te laten worden! :D

+++ Deetox & Lange Frans (meters kippenvel op dat moment)
++ Deetox (hulde voor het draaien van Hele Meneer Bootleg en Gas Met Die Zooi!)
+ B-Front & Frequencerz, Atmozfears & Bass Modulators, Mashup Jack
+ Stage en zaal waren leuk aangekleed, intro's waren ook top!

- Jammer dat sommige mensen dachten zich met duwen en aanstoten een weg door de zaal te moeten maken...


Zeker van die anabole opgeblazen coke figuren??.
Heb er normaal gesproken nooit last van maar als iemand door mij heen probeert te lopen omdat ik even in meneer zijn pad sta zijn het dit soort figuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
RoelofBerlikum schreef:
Geweldig feest gehad, nog steeds aan het nagenieten! Mooi om te zien hoeveel tijd de artiesten en Q er in hebben gestoken om het een geweldig spektakel te laten worden! :D

+++ Deetox & Lange Frans (meters kippenvel op dat moment)
++ Deetox (hulde voor het draaien van Hele Meneer Bootleg en Gas Met Die Zooi!)
+ B-Front & Frequencerz, Atmozfears & Bass Modulators, Mashup Jack
+ Stage en zaal waren leuk aangekleed, intro's waren ook top!

- Jammer dat sommige mensen dachten zich met duwen en aanstoten een weg door de zaal te moeten maken...


Zeker van die anabole opgeblazen coke figuren??.
Heb er normaal gesproken nooit last van maar als iemand door mij heen probeert te lopen omdat ik even in meneer zijn pad sta zijn het dit soort figuren.


Was geen bepaalde groep. Stoorde me er vooral aan, omdat ik anders nooit last van duwende mensen heb (Misschien dat het ook wel door de drukte op de dansvloer kwam).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 07:16 
 
Hardtraxxer

Derde x Xqlusive Holland, het blijft machtig mooi! Maar ik vond het wel iets te druk. Daarnaast vond ik het te veel freestyle. Heel erg genoten van mashup jack,deetox en jason payne. Maar hans kazan&gaston waren voor mij het hoogtepunt! Nu wachten tot de setjes online komen en nagenieten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 08:45 
 
Hardtraxxer

Ondertussen ook weer een beetje bijgekomen van zaterdag. Dit was ook tevens (pas) mijn 1e feestje in het Ziggodome :$

Wij zelf waren al vroeg aanwezig maar moesten uiteindelijk nog een uur wachten op bepaalde mensen. Rond 23.30 naar binnen en ondanks de lange rij buiten waren we zo binnen. Jas opgehangen en munten halen. Al met al nam vooral dat laatste wel wat tijd in beslag.

Precies tijdens de intro van Ruthless naar binnen gewandeld, rechts achter. Daar hebben we ook de hele nacht gestaan eigenlijk, alle ruimte gehad. Ben ook nog even naar bekenden in het midden gelopen maar vond het daar veel te druk. Was daar na 5 minuten al klaar mee xd
Wel mogen ze van mijn de achterlijke mongolen die dingen vanaf de tribune naar beneden gooien gelijk eruit tyfen. Heb aardig wat ellende over me heen gehad gedurende de nacht. Gelukkig maakte de rest van het feest meer dan goed! :clap:

Heb echt een super feest gehad en een ongekende sfeer. Ondanks dat er veel mensen als debielen door je heen probeerde te lopen is het een tijd geleden dat ik zo'n sfeer heb mee gemaakt!

++++ Show
+++ Sfeer
++ Muzikale edits
+ Snelheid bij de bar rechts achter

--- Frontliner :sick: :sick: :sick:
-- Drukte
- Vloer die spekglad word zodra er nattigheid op ligt. Gelukkig nog niet zo gevaarlijk als in de HMH

Helaas de 2013 editie gemist maar als die editie net zo goed is geweest of zelfs nog beter heb ik er zo'n spijt van gehad dat ik toen niet ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke nacht gehad maar toch een paar kanttekeningen.

+++ Alle details en showelementen.
++ Al die bekende Nederlanders
++ Sfeer
++ Leuke edit's
+ Darkraver en Marcel van Deepack die maximaal aan het kloten waren xd.
+ FeestDJRuthless (Leukste sfeer van de nacht imo)
+ Barpersoneel

- €2,85 voor één muntje.
- Weining eetmogelijkheden (gore friet)
- Gladde vloer
--- Veel te druk (Voelde me op sommige mensen net een sardientje)
---- Gozer die niet meer wist wat voor of achter was die het nodig vond om mijn hoed te jatten en dan net te doen alsof hij niet meer wist wat hij gedaan had (met zijn vrienden erbij die ook ''van niks wisten'' terwijl ze ernaast stonden) en zodoende dus mijn hoed kwijt ben.

Vond B-Freqz ook tegenvallen, Freqz namelijk veel te veel de overhand. Volgende editie toch wel zeker aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
xd


Waarom heet je hier Dennis en op Partyflock, Sander? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:30 
 
Hardtraxxer

Ik hou van variatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad, bedankt aan die knul waarvan ik zijn hoed mocht hebben.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten