Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb net de line-up gekocht, geprint en wel, op de hoek van de straat.
Zeker de €5,- waard, die inside informatie van de straat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat Partyraiser echt openen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Gaat Partyraiser echt openen? :/

Die gaat toch aan de deephouse, kan prima joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het is feest dus er wordt gedraaid in een feestopstelling waarbij alles omgedraaid wordt. Partyraiser begint met Horror on Mind en we eindigen met Dr. Rude en zijn Hard Drop sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit feest zal de lineup in het Nederlands worden gepresenteerd. Graag dus hebben over Dr. Onbeleefd en Feestopvoeder oh en Harde drop
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, mens erger je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, deze line-up is nog vetter dan de Defqon mainstage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wow, deze line-up is nog vetter dan de Defqon mainstage!


Zatox staat er niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, ik ga het verklappen:
- Act of Rage
- Chain Reaction
- Crypsis
- Khaleesi
- High Voltage
- Minus Militia LIVE
- Radical Redemption
- Sub Sonik
- Warface
- Angerfist
- Drokz
- Most Wanted All Stars

MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Oke, ik ga het verklappen:
- Act of Rage
- Chain Reaction
- Crypsis
- Khaleesi
- High Voltage
- Minus Militia LIVE
- Radical Redemption
- Sub Sonik
- Warface
- Angerfist
- Drokz
- Most Wanted All Stars

MC Nolz



:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Chroman schreef:
Wow, deze line-up is nog vetter dan de Defqon mainstage!


Zatox staat er niet :x

Afbeelding
ik bedoel deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Norther66 schreef:
Chroman schreef:
Wow, deze line-up is nog vetter dan de Defqon mainstage!


Zatox staat er niet :x

Afbeelding
ik bedoel deze


Zeg dan ook stage design, niet line-up :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
- Most Wanted All Stars

Moet dan het publiek op de stage en de DJ's in de zaal of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RadicelArmy schreef:
- Most Wanted All Stars

Moet dan het publiek op de stage en de DJ's in de zaal of?

Alleen degene met All Stars aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik zou ook wel een PM willen met de line-up gr

Al heb ik het idee dat jullie aan het kutten zijn

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Ik zou ook wel een PM willen met de line-up gr

Al heb ik het idee dat jullie aan het kutten zijn

...

Ik had het wel door hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 23:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus geen Dr.Peacock vs Partyraiser vs Noisekick sitdown concert als opener en afsluiter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Partyraiser daar niet zo tussen passen gaat andere muziek maken voortaan heb ik gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisekick heeft zat Nederlands vocal samples in z'n tracks, moet kunnen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie Dries Roelvink hier ook al geboekt staan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 07:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komen ook mannen in wietpakken op het podium volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zie Dries Roelvink hier ook al geboekt staan. :/


Polska en FeestdjRuud zijn ook aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:46 
 

nee toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roughstate Showcase
Bass Modulators
Prefix & Density
E-Force vs Digital Punk
Wildstylez
Noisecontrollers
Kevin Kaos
Sub Sonik
Frontliner
Endymion vs Titan
Festuca
Deepack
Jason Payne
Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:39 
 
Hardtraxxer

Jaaa eindelijk een X-Qlusive Holland meemaken :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten