Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hurrikane schreef:
Pommer schreef:
Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).


Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.


Nouja sluiproute. Ik weet zeker dat ik met de lift veel sneller was.

Ja, omdat de sluiproute toen open was. Als die dicht is sta je een half uur voor die lift te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sluiproute werkte ook maar 1 richting op van de middelste naar de bovenste zaal, als je andersom wilde moest je via main zaal omlopen... erg irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ja, omdat de sluiproute toen open was. Als die dicht is sta je een half uur voor die lift te wachten.


Ik heb in de drie jaar Qapital nooit voor die lift hoeven te wachten dus ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus ja...

Ik heb al zat vaak zolang moeten wachten voor die lift. En nu? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dus ja...

Ik heb al zat vaak zolang moeten wachten voor die lift. En nu? :/


Huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:

Gezellig toontje hou jij d’r op na sinds je ‘bij Scantraxx stage loopt’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
‘bij Scantraxx stage loopt’


...ook echt iets om trots op te zijn. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
:lol:

Gezellig toontje hou jij d’r op na sinds je ‘bij Scantraxx stage loopt’.


Nou indd. Ik loop er mee te koop en ben zo arrogant als iets xd Als ik iets niet doe/ben is het dat wel.
Ik moest het gisteren alleen even doen omdat iemand weer dacht grappig te zijn in het WJD-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow, Scantraxx bestaat nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oja Scantraxx, wist je dat je daar als stagiair geen fuck van belang doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nou indd. Ik loop er mee te koop en ben zo arrogant als iets xd Als ik iets niet doe/ben is het dat wel.
Ik moest het gisteren alleen even doen omdat iemand weer dacht grappig te zijn in het WJD-topic.

Waarom dan dat "dus ja..." Miwer gebeuren. Net of 't onwaar is wattie zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Miwer gebeuren.


Zullen we een nieuw werkwoord introduceren? Miweren ofzo? Hij miwert, hij miwerde, hij heeft gemiwerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja is goed. Ik heb ook al geprobeerd Plork te introduceren maar dat loopt nog niet zo goed. Dat was voor mensen die zeggen dat er "binnenkort echt supervette informatie vrijkomt over DJ X, iedereen zal versteld staan" of "deze lineup is zo ziek!!!! als die bekend wordt gemaakt koopt iedereen een kaart" en het vervolgens niet posten.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Want? Stage lopen bij Scantraxx is een shame? Althans, ik heb er nooit stage gelopen, maar leg uit s.v.p. Ben benieuwd wat je standpunten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up gezien net. Dit verwacht je nooit! Dit zal je hoofd doen ontploffen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Line-up gezien net. Dit verwacht je nooit! Dit zal je hoofd doen ontploffen!!


:bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem eigenlijk maar tegenvallen anders. Verwacht ook maar weinig edits met deze line-up. Niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jullie inside info hebben moeten jullie wel zeggen wat de line-up is hoor, dit is wel erg laag bij de grond!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PM hem ook even naar mij als je wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand 'm naar mij sturen? Ik beloof dat ik hem niet verder stuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:13 
 

Ik bied de helft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Kan iemand 'm naar mij sturen? Ik beloof dat ik hem niet verder stuur.

Zie PM. Toch wel ziek moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso zekerheidje geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het tegelijk met syndicate is :/ Zieke line-up idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook wel een PM willen met de line-up gr

Al heb ik het idee dat jullie aan het kutten zijn
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten