Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Kan wel, het positiespel van Ajax is zo goed dat ze wel om de werkzaamheden heen spelen.

TiMOTHYb schreef:
Word er dan in 1 weekend en de raw, én het doel verdedigd?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Ik zou ook wel een PM willen met de line-up gr

Al heb ik het idee dat jullie aan het kutten zijn

...

Ik had het wel door hoor :P

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*gewoon een ontopic reactie tussendoor *

Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeer eens, ondanks gewoon aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

afsluiten met een dj die zijn haar voor de setting niet hoeft te verven heb ik uiteraard geen bezwaar tegen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Snitchkickerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:37 
 

Jordi schreef:
Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.


Dit dus :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:00 
 

Ik wil meezingen met defend the rawwwwwwww
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
*gewoon een ontopic reactie tussendoor *

Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.

Helemaal mee eens. Wil geen stem meer over hebben om 7 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
*gewoon een ontopic reactie tussendoor *

Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.


Pommer schreef:
Hoop op veel euforische namen, past toch meer bij dit concept. Iets als dit zou leuk zijn:

Random early artiest
Sound Rush
Bass Modulators
Noisecontrollers
Josh and Wesz
Atmozfears
The Pitcher
Crypsis Live
Zany
B-Front


WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Jordi een koele pet heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators
Geck-O
Atmozfears
Zany
Josh & Wesz
AVIO
B-Front
Thera

Kun je wel wat leuke edits van verwachten denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera en D&R als afsluiter. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Bass Modulators
Geck-O
Atmozfears
Zany
Josh & Wesz
AVIO
B-Front
Thera

Kun je wel wat leuke edits van verwachten denk ik


D-Block & S-Te-Fan vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD

Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was. Op basis waarvan zeg jij jottem boek Zany eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD

Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was.


Victims Of The Same World :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD

Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was.


Redeeming Light :loving: :loving:


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja shit die is er ook nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 00:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD

Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was. Op basis waarvan zeg jij jottem boek Zany eens?

Omdat ik denk dat ie er wel een feestje van maakt op een fuif als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha pommer is jaloers!!12!1!@

ik ben 't met geen van beiden eens. #Fuckthesofties
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD


je vergat bier te vermelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bier en Pommer is op zich een soort pleonasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Bier en Pommer was op zich een soort pleonasme.


godverdomme ga eens weer pommeren, Pommer!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten