wrote:Kan wel, het positiespel van Ajax is zo goed dat ze wel om de werkzaamheden heen spelen.
wrote:Word er dan in 1 weekend en de raw, én het doel verdedigd?
wrote:Kan wel, het positiespel van Ajax is zo goed dat ze wel om de werkzaamheden heen spelen.
wrote:Word er dan in 1 weekend en de raw, én het doel verdedigd?
...wrote:Ik had het wel door hoorwrote:...wrote:Ik zou ook wel een PM willen met de line-up gr
Al heb ik het idee dat jullie aan het kutten zijn
Dit duswrote:Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.
Helemaal mee eens. Wil geen stem meer over hebben om 7 uur.wrote:*gewoon een ontopic reactie tussendoor *
Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.
wrote:*gewoon een ontopic reactie tussendoor *
Hoop dat Q-dance eens aan komt zetten met wat gezellig kaas. Ik wil godverdomme meelallen met een pilsje en mijn foute outfit. Geen raw meuk aub.
WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVDwrote: Hoop op veel euforische namen, past toch meer bij dit concept. Iets als dit zou leuk zijn:
Random early artiest
Sound Rush
Bass Modulators
Noisecontrollers
Josh and Wesz
Atmozfears
The Pitcher
Crypsis Live
Zany
B-Front
D-Block & S-Te-Fan vergetenwrote:Bass Modulators
Geck-O
Atmozfears
Zany
Josh & Wesz
AVIO
B-Front
Thera
Kun je wel wat leuke edits van verwachten denk ik
Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was. Op basis waarvan zeg jij jottem boek Zany eens?wrote: WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD
Victims Of The Same Worldwrote:Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was.wrote: WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD
Fixedwrote:Redeeming Lightwrote:Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was.wrote: WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD![]()
Omdat ik denk dat ie er wel een feestje van maakt op een fuif als deze.wrote:Omdat de laatste echt vette plaat van Zany een collab met Bob was. Op basis waarvan zeg jij jottem boek Zany eens?wrote: WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD
je vergat bier te vermelden.wrote:WTF IS IEDEREEN HET WEL EENS MET JORDI MAAR NIET MET MIJ GVD