Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 11:01 

Lijntje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 11:22 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar de reacties! Had achteraf een kaartje afgeslagen, maar eerste reacties zijn erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 13:07 

Hardtraxx Newbie

Helaas al om 05:15 naar huis gegaan. Door rugklachten trok ik het niet meer.
Feest was erg goed. Sfeer zat er goed in.
In zaal 2 een uurtje naar pavo geluisterd. Wat een heerlijke set draaide hij zeg!
Het geluid was daar ook erg goed. Als je vervolgens in de main stond viel het geluid gewoon ff tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 14:32 

Hardtraxx Addict

Vond het geluid de eerste paar uur wisselvallig, dan teveel bas de andere keer weer te zacht geluid. Maar na 12 uur was het vol aan het lopen dus dan is het geluid al beter te sturen.
Grappig dat ik een paar Hardtraxxers heb gezien. Joey, Norther66, en nog twee andere waar ik de namen niet zo goed van kon meekrijgen. :$

Alle intro's waren echt geweldig en vond het intro met Deetox en Lange Frans (intro van Mash-Up Jack) toch een van de beste. Ook leuk dat er best wat BN'ers waren betrokken bij de intro's. Podium vond ik er prima uit zien, de setjes waren goed te doen en uiteindelijk maakte mij het weinig uit dat de timetable niet uitgebracht was.

Op sommige momenten was het echt niet te doen kwa drukte en toen maar op de tribune gaan zitten om energie te besparen, kijk je naar beneden zie je ook geen enkele vierkante meter onbenut. Misschien heeft Q-Dance altijd een percentage waar ze van uit gaan dat die op de tribunes zullen verblijven.

+++ Hans Kazan
++ Lange Frans en Deetox
++ De edits
+ FeestDJRuthless en Dr Rude
+ De mogelijkheid om je munten in te ruilen voor geld
+ De visuals op de LED-schermen. :D
+ De sfeer
+ Het podium
+ Snelle service bij de barren en de muntenbalies
+/- B-Front en Frequencerz

- Cassis Energydrank ?
-- Frontliner, zoals gewoonlijk alleen maar eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 15:05 

SAIN7 schreef:
-- Frontliner, zoals gewoonlijk alleen maar eigen tracks.

Nee hoor, hij draaide ook FTS
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 15:32 

Hardtraxx Addict

Jones & Toyax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Enige minpunt was de muntprijs en 1,5 munt voor bier, wtf.

Echt? Hoe komen ze daar nou weer bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 15:54 

Hardtraxxer

Dat doen ze om het drugsgebruik te stimuleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Chroman schreef:
Enige minpunt was de muntprijs en 1,5 munt voor bier, wtf.

Echt? Hoe komen ze daar nou weer bij..

Je krijgt dan wel een stuk grotere beker bier dan normaal op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:01 

Bierkoning

Ja die de laatste paar slokken ook niet meer te zuipen is, doe dan maar een normaal bekertje.

Verder dik feestje gehad, leuke sfeer, veel gezelligheid. Maar vond de vorige editie toch vetter om de een of andere manier, locatie + sfeer was daar nog iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:02 

Hardtraxxer

Ik zag vannacht een filmpje voorbij komen met Loeki de leeuw en wat reclames (4 uur Cup a Soup, kip het meest veelzijdige stukje vlees etc.) maar kan hem nu nergens meer terugvinden. Iemand enig idee welk filmpje dit is of bij welke set dit was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:07 

Artiest

Serendipitive schreef:
Ik zag vannacht een filmpje voorbij komen met Loeki de leeuw en wat reclames (4 uur Cup a Soup, kip het meest veelzijdige stukje vlees etc.) maar kan hem nu nergens meer terugvinden. Iemand enig idee welk filmpje dit is of bij welke set dit was?

Ik geloof bij Mashup Jack
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:18 

Hardtraxxer

Een top avond gehad ondanks het hopeloze OV van en naar Amsterdam. Leuke edits, goed georganiseerde show en die BN'ers waren een hele toffe verrassing! "Het land van" kreeg ik echt kippenvel bij, wat een mooi nummer!

Drukte op de vloer zijn we snel uit gegaan en hele avond geweldig vermaakt op de tribune. Een bar en WC's vlakbij en nooit een rij gezien daar, echt super fijn. Al met al een memorabel feest wat naar mijn idee de 2013 versie overtreft.

Nee je hoeft niet naar huis vannacht:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:19 

Hardtraxx Addict

Lunatic schreef:
Serendipitive schreef:

Ik geloof bij Mashup Jack

Volgens mij was dit op een later tijdstip. Mashup Jack was intro met Lange Frans, daarna weet ik niet of er op de LED ook nog een intro voor hem kwam.
Was die Loeki De Leeuw niet bij Deetox?

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:31 

Hardtraxxer

Heb m gevonden inmiddels, kwam na 'Het land van' en inderdaad voor Mashup Jack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:34 

Hardtraxx Veteran

Lang niet zo lovend als de rest hier. Het zal wel weer aan mijliggen

- tyves druk, in de grote zaal stond je als haringen in een ton.
- dramatisch geluid, in grote delen van de zaal kon je op meters afstand een gesprek voeren. Had vele malen harder gemoeten en kwaliteit was ook niet geweldig. Midden en hoge tonen hele avond te zacht.
- kutsets. Frontliner, man man man. Ook bij dbstf een goede batterij bloedplaten gehoord. Mashup Jack die al z'n vette mashups niet heeft gedraaid (Proud to be Loudness, wilde gullie front 2 back, donkeys mashup, die met oldskool). In plaats daarvan vage mashups met wazige zangvocals.
- sfeer: hele avond ging het maar matig los
- het voelde allemaal nogal geforceerd aan.

Dit kan op geen enkel vlak tippen aan xqholland in de hmh.
Verder overigens een gezellige avond gehad en op veel platen losgegaan, maar al met al een redelijke tegenvaller en dit feest had veel beter kunnen en moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Waar je normaal voor 1 muntje 0,2 liter bier hebt, had je nu voor anderhalf muntje 0,35 liter.

Net weer ontwaakt. Rond kwart over 10 binnen gisteravond (konden zo doorlopen), Festuca opende lekker. Dr. Rude was wat minder. FeestDjRuthless was best verfrissend, wat anders dan ik gewend ben maar het had wel wat. Atmozfears & Bass Modulators ook niet veel over te zeggen. Zaten wel paar leuke plaatjes tussen maar ook plaatjes waar ik niks mee heb, over het algemeen wel een leuk setje. D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set! Mashup Jack ook leuk, beginnen met die 'Dit Is Holland' mashup en verder ook nog mashups gehoord met o.a. Scrap Attack, Phases, Swagger en wat Noisecontrollers platen. Na Mashup Jack even wat te drinken gehaald enzo, naar zaal 2 gelopen voor Jason Payne die echt tof draaide! Lekker veel drive en veel edits. :) Die 'Boerenkool Baby' edit van FTS waar hij mee opende was echt geniaal met al die opblaas rookworsten die het publiek ingegooid werden. :lol: Laatste kwartiertje van Darkraver & Deepack was niet veel boeiends, Kings of the Underground bijvoorbeeld. Eerste kwartiertje van B-Front & Freqz gemist, maar daarna even vanaf de tribune gekeken omdat het zo ontzettend druk was in de zaal zelf... was gewoon niet leuk meer. Tracks zoals Get Hit ( :drool: ), Mysterias, Fatality (ondanks dat 'gezelligheidsmomentje'), For The Girls (XQH edit) en Delusion deden het erg lekker. :) Voor Deetox weer de zaal in gegaan en vooraan gaan staan waar toen genoeg ruimte was. :clap: Vond het een fijn setje, stilstaan was erg lastig en tracks als Hele Meneer (D&R Bootleg) en Bring The Riot deden het erg goed. Ik vond alleen de laatste paar hardcore plaatjes wat minder leuk (buiten Krakaka), ook al snap ik best dat die gedraaid werden ivm het Hollandse thema.

Alle artiesten hadden duidelijk moeite gestoken in edits, heb er genoeg gehoord verspreid over de avond. Geweldig hoe Gaston & Hans Kazan om 12 uur on stage kwamen en Wolter Kroes vroeg in de set van DBSTF. :lol: Vond het wel even raar dat om 5 voor 3 opeens Deetox on stage kwam met Lange Frans, dacht eventjes dat haar set toen al begon wat wel heel raar zou zijn. :P Maar was wel een tof nummer. :) De sfeer was over het algemeen echt goed, behalve dat er sommige mensen zich nog steeds als een malle door het publiek proberen te beuken en je dan geïrriteerd aankijken omdat je ze daardoor per ongeluk aantikte. Kansloze bende. Verder standaard dingen zoals dure muntjes (3,5 voor 10 euro, 2,85 per muntje..), WC papier wat niet tijdig bijgevuld werd waardoor ik een stuk langer moest wachten. Maar dat weegt verder niet op tegen de geweldige avond die ik gehad heb. :) Volgende keer dat er weer een X-Qlusive Holland is, is het sowieso weer een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

Het geluid stond wel vrij zacht ja, zeker als we wat meer naar achter in de zaal stonden, had ik voor mijn gevoel mn oordoppen eigenlijk niet nodig.

Alleen toen we bij deetox helemaal vooraan gingen staan, had ik mn oordoppen wel nodig, maar was ik er blijkbaar 1 kwijt geraakt >.< Dus bij deetox eigenlijk niet echt optimaal kunnen genieten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:01 

Bierkoning

Was juist vet die hardcore, Gas Met Die Zooi :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:09 

Hardtraxx Elite

XQlusive wat een feest :worship: zowat de hele tijd vooraan gestaan en bij Deepack en The Darkraver bij het hek, alleen jammer dat ik mijn bus niet meer kon vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:30 

Hardtraxxer

Ik kom niet zoveel op hardstyle feestjes, maar heb mij hier aardig vermaakt. Had niet al te hoge verwachtingen van de setjes dus dat viel alleen maar mee. Daarentegen was het wel erg druk inderdaad, maar wel een goed plekje kunnen vinden vlakbij de bar. Bierprijs was wel achterlijk duur dus deze avond heeft mij een vermogen gekost.

Het viel me ook op dat niemand meer fatsoenlijk kan stampen. Ik weet niet hoe dat met andere feesten zit aangezien hier veel dagjesvolk op af is gekomen denk ik.

Oja en bij de oude nummers die werden gedraaid ging iedereen net wat meer los dan andere platen. Reverse bass wordt nog erg goed ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:35 

Hardtraxxer

DV8: "hier zijn b-front, frequencerz en mc villain!!!" Moest hardop lachen :P
Verder wel vermaakt deze avond maar had er iets meer van verwacht. Vond het een beetje te pussylounge achtig soms. En heel jammer dat Deetox fatal niet had gedraaid, was daar eigenlijk beetje op aan het wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:54 

Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
DV8: "hier zijn b-front, frequencerz en mc villain!!!" Moest hardop lachen :P
Verder wel vermaakt deze avond maar had er iets meer van verwacht. Vond het een beetje te pussylounge achtig soms. En heel jammer dat Deetox fatal niet had gedraaid, was daar eigenlijk beetje op aan het wachten

Jammer van Fatal idd, maar openen met Just A Memory :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Joey schreef:
D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk. :worship: Was echt genieten die set!

Hier wil ik toch even op inhaken. Music made addict, her voice, sound of the thunder. Verrassend? Echt die platen zijn zo fucking doorgedraaid. Hoe kan je nou anno 2015 op een feest lopen en dan bij die platen denken "hee leuk dat ze die draaien! Echt verrassend!"... Man man jouw post symboliseert echt de teloorgang van de scène.

:lol:

Als hij dat toch gewoon lekkere nummertjes vindt maakt het toch geen klap uit dat het gigantische hitjes zijn. Ik vond het ook vet om ze te horen, moet nou niet zeggen dat ik die elke week langs hoor komen.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten