Inderdaad. Waar je normaal voor 1 muntje 0,2 liter bier hebt, had je nu voor anderhalf muntje 0,35 liter.
Net weer ontwaakt. Rond kwart over 10 binnen gisteravond (konden zo doorlopen), Festuca opende lekker. Dr. Rude was wat minder. FeestDjRuthless was best verfrissend, wat anders dan ik gewend ben maar het had wel wat. Atmozfears & Bass Modulators ook niet veel over te zeggen. Zaten wel paar leuke plaatjes tussen maar ook plaatjes waar ik niks mee heb, over het algemeen wel een leuk setje. D-Block & S-Te-Fan hadden een heerlijke verrassende set. Oude plaatjes zoals Music Made Addict, Sound Of The Thunder, Young Ones, Her Voice (HHZ Remix) afgewisseld met nieuwer werk.

Was echt genieten die set! Mashup Jack ook leuk, beginnen met die 'Dit Is Holland' mashup en verder ook nog mashups gehoord met o.a. Scrap Attack, Phases, Swagger en wat Noisecontrollers platen. Na Mashup Jack even wat te drinken gehaald enzo, naar zaal 2 gelopen voor Jason Payne die echt tof draaide! Lekker veel drive en veel edits.

Die 'Boerenkool Baby' edit van FTS waar hij mee opende was echt geniaal met al die opblaas rookworsten die het publiek ingegooid werden.

Laatste kwartiertje van Darkraver & Deepack was niet veel boeiends, Kings of the Underground bijvoorbeeld. Eerste kwartiertje van B-Front & Freqz gemist, maar daarna even vanaf de tribune gekeken omdat het zo ontzettend druk was in de zaal zelf... was gewoon niet leuk meer. Tracks zoals Get Hit (

), Mysterias, Fatality (ondanks dat 'gezelligheidsmomentje'), For The Girls (XQH edit) en Delusion deden het erg lekker.

Voor Deetox weer de zaal in gegaan en vooraan gaan staan waar toen genoeg ruimte was.

Vond het een fijn setje, stilstaan was erg lastig en tracks als Hele Meneer (D&R Bootleg) en Bring The Riot deden het erg goed. Ik vond alleen de laatste paar hardcore plaatjes wat minder leuk (buiten Krakaka), ook al snap ik best dat die gedraaid werden ivm het Hollandse thema.
Alle artiesten hadden duidelijk moeite gestoken in edits, heb er genoeg gehoord verspreid over de avond. Geweldig hoe Gaston & Hans Kazan om 12 uur on stage kwamen en Wolter Kroes vroeg in de set van DBSTF.

Vond het wel even raar dat om 5 voor 3 opeens Deetox on stage kwam met Lange Frans, dacht eventjes dat haar set toen al begon wat wel heel raar zou zijn.

Maar was wel een tof nummer.

De sfeer was over het algemeen echt goed, behalve dat er sommige mensen zich nog steeds als een malle door het publiek proberen te beuken en je dan geïrriteerd aankijken omdat je ze daardoor per ongeluk aantikte. Kansloze bende. Verder standaard dingen zoals dure muntjes (3,5 voor 10 euro, 2,85 per muntje..), WC papier wat niet tijdig bijgevuld werd waardoor ik een stuk langer moest wachten. Maar dat weegt verder niet op tegen de geweldige avond die ik gehad heb.

Volgende keer dat er weer een X-Qlusive Holland is, is het sowieso weer een zekerheidje!