Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Te herkennen aan bier in m'n hand


Of aan die gozer die regelmatig bij de wc's te vinden is :whistle:

Ik ben te herkennen aan een shirt met kwallen erop (want heb niks beters en kwallen zijn toch wel een beetje Nederlands vind ik) en iets oranjes om mn nek in de vorm van een stropdas. En een hoed als ik die nog kan vinden :P
Edit: niks gevonden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:30 
 

En je haar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En je lengte
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
wootum schreef:
Te herkennen aan bier in m'n hand


Of aan die gozer die regelmatig bij de wc's te vinden is :whistle:


Doe maar zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 19:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bier ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 19:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En dat hij op een springende plank met armen lijkt. Gezien het feit dat z'n benen tegen elkaar geplakt zijn ten aller tijden en het concept van uit de 20 vierkante centimeter waar hij staat bewegen hem met angstzweten vergaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan mijn Katwijk kampioens shirt en Nederlandse zonnebril op .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

En het wilhelmus op mijn rug. Tot straks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Te herkennen.

Waaraan???????
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iets oranje waarschijnlijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan blauwe airmax met oranje randje (het is tenslotte x-qlusive HOLLAND!), een blauwe spijkerbroek en een blauw gestreept t-shirt.


Oja, ik ben niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik doe ook maar mee! Te herkennen aan een zwart petje met het woord "rebel" er op (rebels he :$) uiteraard oranje shirt aan!

Ook nog nooit hardtraxxers tegengekomen, maar drink graag een biertje met jullie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een ´geen stress bierfles´ shirt aan en bier in mn hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey tegengekomen, ook hallo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... pEWzx0NEFk

De baas oma is terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 03:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=Og5n8Il-gzc
Ik zag dit voorbij komen, baal nu ergens wel dat ik er niet ben, wat een feestje is dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 04:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Serendipitive schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=Og5n8Il-gzc
Ik zag dit voorbij komen, baal nu ergens wel dat ik er niet ben, wat een feestje is dit!

Zag em ook voorbij komen, en baal ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was dit een mooi feest! Alle djs hadden er duidelijk goed werk in gestoken met hun edits.

Veel hardtraxxers tegengekomen nog, sain7, chroman, casp, melvin, joey uiteraard, cb92 ook nog dacht ik en zal er nog wel een aantal vergeten zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance heeft echt aan alles gedacht, de show tot in detail uitgewerkt. Alle dj's hadden veel tijd gestoken in leuke edits. De sfeer was super, het publiek deed leuk mee met alle nummers.
Enige minpunt was de muntprijs en 1,5 munt voor bier, wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een avond :woot: Zo een show, zulke muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T was leuk :)
Maar de sfeer was ver te zoeken vond ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb genoten. Nu lekker slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was echt grandioos, enige MEGA minpunt is dat We Are One van B-Front na de mid-intro al werd doorgemixt :oh: Die logica snap ik nou totaal niet.

Maar wat een sfeertje :D Deze avond komt het dichtst in de buurt van de sfeer die op 10 years of Q-Dance hing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top avondje alleen jammer dat de bus terug zonder mij wegging.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten