Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Verwacht dat 5:15 dan Deetox draait en om 6 uur B-Freqz. Maarja we zien wel, boeit me ook allemaal niet eigenlijk. Moet eerst eens een outfit bij elkaar rapen.


Ik denk juist B-Freqz van 5:15 tot 5:45 en dan Deetox tot eind...

Is toch een liveact? Of draaien ze ook wel eens gewoon een uur als B-Freqz?


Het is B-Front en Frequencerz, geen B-Freqz. Anders stonden ze wel met die naam op de line-up. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Is toch een liveact? Of draaien ze ook wel eens gewoon een uur als B-Freqz?


Volgens mij draaien ze gewoon een DJ-set als B-Front vs Frequencerz, dus zal gewoon een uur zijn lijkt me.
Verder zag ik ook nog ergens voorbij komen dat FeestDJRuthless om 00.00 uur draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze draaien als b-front en frequencerz dus minstens een uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Deetox
13 mins ·
Maanden werk aan 1 track speciaal voor XQ.. 100 verschillende versies en heel veel stress omdat ik maar niet kreeg wat ik graag wilde.. Een dag voor de deadline toch afgekregen en ook precies zoals iK het voor ogen had. Het is iets anders dan jullie van mij gewend zijn maar ik ben er zelf super trots op! Samen met de tooltjes die ik gemaakt heb gaat dit een geweldig feest worden! X-Qlusive Holland XXL .. Ik ben er klaar voor!!!! Zie jullie vanavond! ‪#‎XQ‬ ‪#‎XQHOLLAND‬ ‪#‎MAGHETEENONSJEMEERZIJN‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het oude schaatspak van mn vader uit de kast getrokken, lijkt me wel een gepaste outfit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 Festuca
23:00 - 00:00 Dr Rude
00:00 - 01:00 FeestDJRuthless
01:00 - 02:00 D-Block & S-Te-Fan
02:00 - 03:00 Atmozfears & Bass Modulators
03:00 - 03:30 Mashup Jack *Live*
03:30 - 04:15 Frontliner
04:15 - 05:15 Darkraver & Deepack
05:15 - 06:15 B-Front & Frequencerz
06:15 - 07:00 Deetox

Zo dus ongeveer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah constant gedacht dat het B-Freqz was, maar meer dan prima, heb ook liever een uur van die gasten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou hier eigenlijk niet heen gaan omdat ik vorig week al naar Supremacy ben geweest maar heb vandaag besloten om hier alsnog heen te geen. Word mijn eerste keer xclusive Holland een groter contrast tussen feesten bestaat er eigenlijk niet dus ben extra benieuwd hoe dit feest gaat bevallen.

Heb er in ieder geval zin. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te herkennen aan:
Witte Nike's met neon-groen logo.
Oranje Jupiler t-shirt.
Oranje haar :$
Rode Obey cap.

Niet dat iemand mij wilt herkennen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 16:25 
 
Hardtraxxer

zin in :beer: :clap: :yay:
benieuwd naar alle editjes en intro's
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
zin in :beer: :clap: :yay:
benieuwd naar alle editjes en intro's en timetable en de outfits en het podium en de sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff tot nu toe mn oranje voetbalshirt nog niet binnen .. begin hem wel te knijpen. Anders lastminute nog even wat anders zien te fixen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een hup holland hup shirt, spijkerbroek, rood/witte air max en een "Ik ben jarig! Geef me bier!" sjerp. En als het goed is nog een feestmuts als ik op tijd die vriendin vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:02 
 
Hardtraxx Addict

te herkennen aan een oranje polo en rood/wit/blauwe stropdas
Word me weer een mooi feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Te herkennen aan bier in m'n hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:14 
 
Hardtraxx Addict

mag toch hopen dat de ns vandaag even niet op zijn hollands bezig is trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:40 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Pff tot nu toe mn oranje voetbalshirt nog niet binnen .. begin hem wel te knijpen. Anders lastminute nog even wat anders zien te fixen..

Ahjoh niet druk over maken, dan ga je niet "verkleed" wat maakt het uit. Op freaqshow waren ook meer mensen zonder dan met speciale outfit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goos je MOET oranje anders gaat u er achter mekaar uit hehh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Frequencerz/vi ... permPage=1

o god :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo veel zin hierin! Te herkennen aan oranje voetbalshirt met rugnummer 14 en Fantazoo achterop, spreek me gerust aan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Te herkennen aan bier in m'n hand

Dit

En anders wss wel in de buurt van een of andere jarige met een sjerp
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel veel plezier iedereen. Had ik maar een kaartje gekocht :cry:

Volgend jaar dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Last minute erheen :P Oranje pet, rood shirt, witte broek, blauwe sokken en oranje schoenen en een ontiegelijk lelijke kanis
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:07 
 
Hardtraxx Addict

H4RDSTYL3RR schreef:
Heel veel plezier iedereen. Had ik maar een kaartje gekocht :cry:

Volgend jaar dan maar.

staan er genoeg op ticketswap anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te herkennen aan Nederlands elftal shirt met achterop nummer 9 Van Wolfswinkel en blauwe spijkerbroek! :P

Nog nooit hardtraxxers ontmoet op een feest, dus spreek me gerust aan! :D
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten