Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Even genieten met wat setjes van de vorige :)


Ik zou Alpha2 bovenaan het lijstje niet meer boeken op XQ Holland zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:50 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik zou Alpha2 bovenaan het lijstje niet meer boeken op XQ Holland zetten.


Aardig wat tijd in gestopt zo te horen xd

Ben ik de enige die hoopt wat BanHu tracks te horen morgen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Grim schreef:
Miwer schreef:
Je kan natuurlijk ook volledig als stereotype belg gaan :P


Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd

Dom


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd


Urbanus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Grim schreef:

Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd


Urbanus


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Miwer schreef:
Grim schreef:
Gisteren nog fluo oranje bretellen gaan halen in een carnavalshop. Dat is voor mij zowat het enige, moet mijn Belgische eer nog wat behouden. :D

Je kan natuurlijk ook volledig als stereotype belg gaan :P


Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd

Sociaal incapabele Michiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Grim schreef:
Miwer schreef:

Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd

Sociaal incapabele Michiel.


Als er Belle Perez gedraaid wordt zal ik hakken over de sloot. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dr Rude via Snapchat (q_dance):
Hap hap met je Krokobil, sjonnies tool, Mexico tool en 'Ik krijg een heel apart gevoel van binnen'.

Klinken best oke via de Snapchat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joe, thanks voor de spoilers :yay:

/sarcasm off
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca heeft de tijd van zn evenementen gewijzigd naar 22:00 tot 23:00. Die opent waarschijnlijk dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:54 
 
Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Dr Rude via Snapchat (q_dance):
Hap hap met je Krokobil, sjonnies tool, Mexico tool en 'Ik krijg een heel apart gevoel van binnen'.

Klinken best oke via de Snapchat. :D


"ik krijg een heel aparte smoel van pille"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Festuca heeft de tijd van zn evenementen gewijzigd naar 22:00 tot 23:00. Die opent waarschijnlijk dus.


Ik heb toenet een timetable proberen te maken alleen het is onmogelijk.
Frontliner is 03:30 op zijn Facebook evenement, dus Mash up Jack zal daar dus voor zijn ( of 2x een kwartier langer setje of 1x half uur langer)
Darkraver en Deepack kunnen zowel in het begin als op het einde (freestyle of hardcore)
D-Block & S-Te-Fan kunnen van 22:00 tot 03:30 staan.
Dr Rude kan van 22:00 tot 02:00 staan.
FeestDJRuthless kan van 22:00 tot 02:00 staan.
Atmozfears en Bass Modulators hebben op Facebook staan 23:00 (Bass Modulators) en 01:00 (Atmozfears) dus die zullen wel rond die tijd staan. (23:00 tot 03:00)
Festuca zegt op Facebook dat hij opent, dus 22:00 tot 23:00 (of 22:45). Maar op Freaqshow draaide hij van 03:30 tot 04:00 volgens mij dus hij zal de hele avond kunnen draaien in principe.
Deetox zal waarschijnlijk ergens op het eind staan.. 05:00 tot 07:00 de mogelijkheid.
B-Front en Frequencerz zullen vast wel na Frontliner staan gepland, 04:00 tot 05:15 schat ik ze.

Dus, het kan alle kanten opvliegen. Kwa timetable zal het dus wel echt een verrassing worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tl;dr
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tl;dr


Dus, het kan alle kanten opvliegen. Kwa timetable zal het dus wel echt een verrassing worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarcasm off/ omdat het nodig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Darkraver:
Citaat:
Morge alle gekkigheid op die mega stok in le ZiggoDome in damsku Bitches!!! Settime van mij en die andere haagsche Leipo's Deepack is van 04:15-05:15 dus kom dat zien!!
Ik Hou Van Holland want
HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDST!!!!!!!!
‪#‎OkDoei‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb even alle opties bekeken, deze kunnen van 22:00 tot 07:00 hier staan:

Atmozfears & Bass Modulators
B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr. Rude
FeestdjRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack *Live*
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Darkraver:
Citaat:
Morge alle gekkigheid op die mega stok in le ZiggoDome in damsku Bitches!!! Settime van mij en die andere haagsche Leipo's Deepack is van 04:15-05:15 dus kom dat zien!!
Ik Hou Van Holland want
HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDST!!!!!!!!
‪#‎OkDoei‬

Nu heeft 'ie z'n bericht bewerkt. Zou die weten dat je het nog kan zien bij 'bewerkt'? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDST!!!!!!!!

---
Zouden ze hem dan toch draaien:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDST!!!!!!!!

---
Zouden ze hem dan toch draaien:)


Zou een mooie afsluiter zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Verwacht dat 5:15 dan Deetox draait en om 6 uur B-Freqz. Maarja we zien wel, boeit me ook allemaal niet eigenlijk. Moet eerst eens een outfit bij elkaar rapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 00:54 
 
Hardtraxxer

Onverwachts hierheen net ff kaarten gekocht, zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 10:59 
 
Hardtraxxer

Eerst maar eens een wedstrijdje voetballen om 1230. Begin van de avond een schoonheidsslaapje en rond 10 uur richting ziggodome.

Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 11:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sinds gister zo ziek als een hond :/ , vanmiddag maar ff flink aan de paracetamol en hopelijk kunnen we er vanavond vol tegen aan! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Verwacht dat 5:15 dan Deetox draait en om 6 uur B-Freqz. Maarja we zien wel, boeit me ook allemaal niet eigenlijk. Moet eerst eens een outfit bij elkaar rapen.


Ik denk juist B-Freqz van 5:15 tot 5:45 en dan Deetox tot eind...

Is toch een liveact? Of draaien ze ook wel eens gewoon een uur als B-Freqz?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten