Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tot we weten wie het is houden we alle opties open.


Je kon mij allang opgezocht hebben op Facebook dmv mijn gebruikersnaam hier. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
SAIN7 schreef:
Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.


Afbeelding

Er is ook nog een dames shirt, maar daar ben je waarschijnlijk niet in geïnteresseerd.


Dat shirt is een model dat je op voorhand kon kopen net zoals bij DefQon mogelijk is. Op het feest zelf zullen wel meerdere designs beschikbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Dat shirt is een model dat je op voorhand kon kopen net zoals bij DefQon mogelijk is. Op het feest zelf zullen wel meerdere designs beschikbaar zijn.


Weet ik wel, maar kans is groot dat deze ook te koop zal zijn aangezien hij momenteel niet meer in de store staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Darkraver die opent :lol: die gaat hier hardcore draaien he, dus die gaat niet openen xd

Waar staat dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tot we weten wie het is houden we alle opties open.


Je kon mij allang opgezocht hebben op Facebook dmv mijn gebruikersnaam hier. :whistle:

Het is The Machine met pet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
SAIN7 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tot we weten wie het is houden we alle opties open.


Je kon mij allang opgezocht hebben op Facebook dmv mijn gebruikersnaam hier. :whistle:

Het is The Machine met pet


Verrek... Een goeie rooie baard kan ik ook altijd wel waarderen!

Sain7, als ik je zie krijg je een biertje van me knul :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Het is The Machine met pet


Verrek... Een goeie rooie baard kan ik ook altijd wel waarderen!

Sain7, als ik je zie krijg je een biertje van me knul :D


Hahaha xd
Gelukkig hoef ik niet te rijden dus als je me ziet zal ik je ook niet lastig vallen om te proberen een cola ipv een biertje te krijgen. :clap: :beer: (CRAFT 2015 beer meeting)

Zal nog ff kijken hoe ik ga, heb helaas niks oranjes in me kast liggen. Gelukkig heb ik mijn haar mee dus dat is wel makkelijk. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.


Ej ik heb een keigoeie:

Hebben ze ook X-Qlusive Holland M of L merchandise?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 00:16 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
SAIN7 schreef:
Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.


Ej ik heb een keigoeie:

Hebben ze ook X-Qlusive Holland M of L merchandise?

Jij bent zeker de leukte thuis lalala (of hoe die intro vroeger ging op tv)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
SAIN7 schreef:
Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.


Ej ik heb een keigoeie:

Hebben ze ook X-Qlusive Holland M of L merchandise?

Ik heb hardop gelachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nog 1 dag :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
SAIN7 schreef:
Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.


Ej ik heb een keigoeie:

Hebben ze ook X-Qlusive Holland M of L merchandise?

Hahahahaha da's er wel eentje voor 06:45 ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Het is The Machine met pet


Verrek... Een goeie rooie baard kan ik ook altijd wel waarderen!

Sain7, als ik je zie krijg je een biertje van me knul :D


Hahaha xd
Gelukkig hoef ik niet te rijden dus als je me ziet zal ik je ook niet lastig vallen om te proberen een cola ipv een biertje te krijgen. :clap: :beer: (CRAFT 2015 beer meeting)

Zal nog ff kijken hoe ik ga, heb helaas niks oranjes in me kast liggen. Gelukkig heb ik mijn haar mee dus dat is wel makkelijk. :innocent:


Jij bent ook een rooie? :D . Ik heb ook niks oranjes, dus ik gebruik een bavaria jurkje van mn vriendin :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren nog fluo oranje bretellen gaan halen in een carnavalshop. Dat is voor mij zowat het enige, moet mijn Belgische eer nog wat behouden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:18 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Gisteren nog fluo oranje bretellen gaan halen in een carnavalshop. Dat is voor mij zowat het enige, moet mijn Belgische eer nog wat behouden. :D

Je kan natuurlijk ook volledig als stereotype belg gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb echt belachelijk veel zin hierin. Gaat een donders gezellige avond worden. :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Grim schreef:
Gisteren nog fluo oranje bretellen gaan halen in een carnavalshop. Dat is voor mij zowat het enige, moet mijn Belgische eer nog wat behouden. :D

Je kan natuurlijk ook volledig als stereotype belg gaan :P


Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is het X-Qlusive Holland topic.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:54 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hallotjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Afbeelding


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even genieten met wat setjes van de vorige :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Miwer schreef:
Grim schreef:
Gisteren nog fluo oranje bretellen gaan halen in een carnavalshop. Dat is voor mij zowat het enige, moet mijn Belgische eer nog wat behouden. :D

Je kan natuurlijk ook volledig als stereotype belg gaan :P


Wat zie jij dan als stereotype Belg? xd

Dom
Friet in de hand
En de kleuren natuurlijk
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten