Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat sommige mensen echt muzikale meesterwerken verwachten bij die edits, maar dat is dus compleet niet waar dit feest om draait. Als je hier heen gaat met de verwachting van een normaal hardstyle feest kom je zuur thuis. Dit is gewoon gezelligheid zuipen lachen en dom djensn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb het idee dat sommige mensen echt muzikale meesterwerken verwachten bij die edits, maar dat is dus compleet niet waar dit feest om draait. Als je hier heen gaat met de verwachting van een normaal hardstyle feest kom je zuur thuis. Dit is gewoon gezelligheid zuipen lachen en dom djensn.


Precies! Wmbt mag er een rapper Sjors vocal in Lose My Mind geflikkerd worden, ik vind hemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat ik juist te veel Nederlandse edits verwacht.
Als ik een setje van 2013 terugluister heb je soms maar 2 of 3 edits, de rest is gewoon een normale set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik ben bang dat ik juist te veel Nederlandse edits verwacht.
Als ik een setje van 2013 terugluister heb je soms maar 2 of 3 edits, de rest is gewoon een normale set.

True. Ik denk dat er in de gemiddelde set niet veel meer edits dan dat komen, al zou het wel heel tof zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht toch wel hardstyle met een carnavals tintje, niet carnaval met een beetje hardstyle zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:45 
 

Deetox schreef:
Ik heb de track zelf in een nieuw jasje gestoken


Kicks toch niet aangepast? :surrender: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks van de Nagoom rmx er onder, zoals het heurt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik ben bang dat ik juist te veel Nederlandse edits verwacht.
Als ik een setje van 2013 terugluister heb je soms maar 2 of 3 edits, de rest is gewoon een normale set.

Iedereen die niet voldoende aandacht aan het concept besteed nooit meer voor dit en KO boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Deetox schreef:
Ik heb de track zelf in een nieuw jasje gestoken


Kicks toch niet aangepast? :surrender: :x

Dat is vrijwel t enige wat ik heb aangepast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:28 
 

Broken Balance schreef:
Dit is gewoon gezelligheid zuipen lachen en dom djensn.


Precies, daar kom ik voor!

Ik denk ook dat het niveau aan edits dit jaar een stuk hoger ligt, zou ik iig wel waarderen.

Norther66 schreef:
Ik verwacht toch wel hardstyle met een carnavals tintje, niet carnaval met een beetje hardstyle zeg maar


Beetje zoals dat geintje dat ze bij ons in de omgeving elk jaar uithalen met carnaval.



En ja ik ben die dj in dat gele konijnenpak :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie is eigenlijk die DJ in dat gele konijnenpak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je niet de moeite wil nemen om een carnavalswagen te bouwen, dan maak je toch gewoon een vrachtwagen van hout en doe je deze verven. Wat erg :lol: . Gebeurt dat in al die rare dorpen? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wie is eigenlijk die DJ in dat gele konijnenpak?


Mashup Jack, zijn zwart was op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 18:42 
 

TiMOTHYb schreef:
Wie is eigenlijk die DJ in dat gele konijnenpak?


Dat ben ik soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silver Nikan heeft de Creëer je eigen edit contest gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deepack & Darkraver 22:00 - 22:45
Dr. Rude 22:45 - 23:30
FeestDJRuthless 23:30 - 00:30
Festuca 00:30 - 01:30
D-Block & S-Te-Fan 01:30 - 02:30
Atmozfears & Bass Modulators 02:30 - 03:30
Frontliner 03.30 - 04.30
Mashup Jack live 04.30 - 05.00
B-Front & Frequencerz 05.00 - 06.00
Deetox 06.00 - 07.00

Van Partyflock afgeplukt, zal volgens mij redelijk overeenkomen met de echte timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Deepack & Darkraver 22:00 - 22:45
Dr. Rude 22:45 - 23:30
FeestDJRuthless 23:30 - 00:30
Festuca 00:30 - 01:30
D-Block & S-Te-Fan 01:30 - 02:30
Atmozfears & Bass Modulators 02:30 - 03:30
Frontliner 03.30 - 04.30
Mashup Jack live 04.30 - 05.00
B-Front & Frequencerz 05.00 - 06.00
Deetox 06.00 - 07.00

Van Partyflock afgeplukt, zal volgens mij redelijk overeenkomen met de echte timetable.

Die is nergens op gebaseerd, behalve op Frontliner die zijn evenement op 3.30 heeft gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Die is nergens op gebaseerd, behalve op Frontliner die zijn evenement op 3.30 heeft gezet.


Quellas schreef:
& Darkraver van 01:15 - 02:15 in Rotjeknor.


pecola-tje schreef:
B-Front & Frequencerz staan in ieder geval wat later op de avond voor als iemand daar nog over twijfelde.
B-front staat tot 0:00u geboekt op een feest vlakbij Tilburg, Frequencerz zelfs tot 1:00u op datzelfde feest..
Dus voor 2:30 zijn ze nooit in de Ziggodome ;)


Toch wel ergens op gebaseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkraver staat ook nog in den bosch zaterdag op een feest dat van 19:30 tot 2:00 duurt (geen time table kunnen vinden)
En aangezien hij 1:15 in rotterdam moet zijn, zal hij wel voor 12en in den bosch zijn.
Oftewel darkraver staat laat op de avond op XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Darkraver staat ook nog in den bosch zaterdag op een feest dat van 19:30 tot 2:00 duurt (geen time table kunnen vinden)
En aangezien hij 1:15 in rotterdam moet zijn, zal hij wel voor 12en in den bosch zijn.
Oftewel darkraver staat laat op de avond op XQ

Die zullen toch wel gewoon afsluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 20:28 
 

Inderdaaad, ik zou het misschien wel vetter vinden als Darkraver & Deepack afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkraver die opent :lol: die gaat hier hardcore draaien he, dus die gaat niet openen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Merchandise


Op X-Qlusive Holland XXL kun je jouw favoriete Q-dance en X-Qlusive Holland XXL merchandise items kopen.


Benieuwd wat de merchandise is.


Afbeelding

Er is ook nog een dames shirt, maar daar ben je waarschijnlijk niet in geïnteresseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tot we weten wie het is houden we alle opties open.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten