Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet ik veel, zie ik er groen uit?

Nee ik wil wel meeten, ben benieuwd hoe je eruit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Weet ik veel, zie ik er groen uit?

Nee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Weet ik veel, zie ik er groen uit?

Nee ik wil wel meeten, ben benieuwd hoe je eruit ziet.


Als je dat wilt weten, kan je mij wel opzoeken via Hardtraxx of Partyflock. Geval van een Google opstarten. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Als je dat wilt weten, kan je mij wel opzoeken via Hardtraxx

Gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SAIN7 schreef:
Als je dat wilt weten, kan je mij wel opzoeken via Hardtraxx

Gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HAHAHAHAA.

Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant. :D

Nee er zijn 23 pagina's volgeluld maar jij bent echt de enige die gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SAIN7 schreef:
Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant. :D

Nee er zijn 23 pagina's volgeluld maar jij bent enige de enige die gaat.


Jij toch ook? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koos Humorloos gaat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Weet ik veel, zie ik er groen uit?

Nee hoor.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staan nu 7 tickets op Ticketswap, voor degene die nog zochten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is 1 artiest geweest die een evenement heeft aangemaakt, maar inmiddels heeft verwijderd

Frontliner staat om 03:30. Geen verrassing omdat hij tot 12 op Syndicate staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Er is 1 artiest geweest die een evenement heeft aangemaakt, maar inmiddels heeft verwijderd

Frontliner staat om 03:30. Geen verrassing omdat hij tot 12 op Syndicate staat


Goh verrassend. Die maakte afgelopen zomer ook een aantal keer een event aan van een feest waar nog geen line-up van bekend was. Dat krijg je wanneer je vrouw je Social Media doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SAIN7 schreef:
Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant. :D

Nee er zijn 23 pagina's volgeluld maar jij bent echt de enige die gaat.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 14:44 
 
Hardtraxx Addict

Deetox begint al goed :P
https://www.facebook.com/Deetoxnl/video ... 899842153/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Frequencerz staan in ieder geval wat later op de avond voor als iemand daar nog over twijfelde.
B-front staat tot 0:00u geboekt op een feest vlakbij Tilburg, Frequencerz zelfs tot 1:00u op datzelfde feest..
Dus voor 2:30 zijn ze nooit in de Ziggodome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

& Darkraver van 01:15 - 02:15 in Rotjeknor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:16 
 

Miwer schreef:
Deetox begint al goed :P


Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevreden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Miwer schreef:
Deetox begint al goed :P


Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevreden :yay:

Inderdaad, weet ook niet wat Miwer hier al zo speciaal of goed aan vind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:22 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Kiloknaller schreef:
Miwer schreef:
Deetox begint al goed :P


Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevreden :yay:

Inderdaad, weet ook niet wat Miwer hier al zo speciaal of goed aan vind xd

speciaal of goed zeg ik niet he
Maar gewoon het vernederlandse van een bekend nummer is leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
speciaal of goed zeg ik niet he


Wel.

Miwer schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:40 
 

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
speciaal of goed zeg ik niet he


Wel.

Miwer schreef:


Ja joh Miwer! Wat spreek je jezelf weer tegen zeg.. Man, man, man, man :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Dat ze goed begint met edits betekend niet dat de edit op zich heel goed is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarcasm off/ omdat het nodig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze jongen is zo'n grote zucht waard dat ik m'n longen er bijna uit blaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Miwer schreef:
Deetox begint al goed :P


Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevreden :yay:

Ik heb de track zelf in een nieuw jasje gestoken en in dit geval heb ik de vocals gewoon opnieuw laten inspreken voor XQ, als hij dan simpel klinkt is het omdat de track simpel is :P

edit: En daarnaast heb ik ook tooltjes etc. gemaakt en zelfs ontvangen, dus komt goed ;)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten