Weet ik veel, zie ik er groen uit?
Nee ik wil wel meeten, ben benieuwd hoe je eruit ziet.
Nee hoor.wrote:Weet ik veel, zie ik er groen uit?
Als je dat wilt weten, kan je mij wel opzoeken via Hardtraxx of Partyflock. Geval van een Google opstarten.wrote:Weet ik veel, zie ik er groen uit?
Gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote: Als je dat wilt weten, kan je mij wel opzoeken via Hardtraxx
HAHAHAHAA.wrote:Gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote: Als je dat wilt weten, kan je mij wel opzoeken via Hardtraxx
Nee er zijn 23 pagina's volgeluld maar jij bent echt de enige die gaat.wrote:Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant.
Jij toch ook?wrote:Nee er zijn 23 pagina's volgeluld maar jij bent enige de enige die gaat.wrote:Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant.
wrote:Nee hoor.wrote:Weet ik veel, zie ik er groen uit?
Goh verrassend. Die maakte afgelopen zomer ook een aantal keer een event aan van een feest waar nog geen line-up van bekend was. Dat krijg je wanneer je vrouw je Social Media doet.wrote:Er is 1 artiest geweest die een evenement heeft aangemaakt, maar inmiddels heeft verwijderd
Spoiler
Frontliner staat om 03:30. Geen verrassing omdat hij tot 12 op Syndicate staat
wrote:Nee er zijn 23 pagina's volgeluld maar jij bent echt de enige die gaat.wrote:Komen er meer mensen naar dit evenement, want dan is een meeting wel interessant.
Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevredenwrote:Deetox begint al goed![]()
Inderdaad, weet ook niet wat Miwer hier al zo speciaal of goed aan vindwrote:Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevredenwrote:Deetox begint al goed![]()
speciaal of goed zeg ik niet hewrote:Inderdaad, weet ook niet wat Miwer hier al zo speciaal of goed aan vindwrote:Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevredenwrote:Deetox begint al goed![]()
Ja joh Miwer! Wat spreek je jezelf weer tegen zeg.. Man, man, man, man
Ik heb de track zelf in een nieuw jasje gestoken en in dit geval heb ik de vocals gewoon opnieuw laten inspreken voor XQ, als hij dan simpel klinkt is het omdat de track simpel iswrote:Dit is wel heel simpel... Maar so be it, als ik die track in de Ziggodome mag horen ben ik dik tevredenwrote:Deetox begint al goed![]()