"#XQHolland will be one big game show", opzich best origineel. Laat Hans Kazan diverse artiesten het podium op toveren en maakt Gaston weer een handje artiesten bekend d.m.v. zijn beruchte gouden envelop. Best lachen toch? 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Apart maar vind het wel wat hebben, dan ben je ook niet aan het 'wachten' tot een artiest begint. Gaat de tijd ook wat minder snel hopelijk. Gewoon feesten en maar zien wat er gebeurd 

Jack Ü is trouwens Phuture Noize en S1ngular, was mij eigenlijk ontgaan
Je bedoeld Shag Ü
Vind hem wel leuk verzonnen trouwens 
Geen time table zijn we op zich wel gewend van qlimax, maar zou toch fijn zijn op zn minst te weten of bepaalde artiesten vroeg of laat staan 
Oh ja dat bedoel ikwrote:Je bedoeld Shag ÜVind hem wel leuk verzonnen trouwens
Ik denk Deetox en Darkraver & Deepack laat. Mashup Jack redelijk laat. A&BM primetime en Festuca, Frontliner daarvoor.wrote:Geen time table zijn we op zich wel gewend van qlimax, maar zou toch fijn zijn op zn minst te weten of bepaalde artiesten vroeg of laat staan
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Dat is toch helemaal niet lastig in te schattenwrote:Geen time table zijn we op zich wel gewend van qlimax, maar zou toch fijn zijn op zn minst te weten of bepaalde artiesten vroeg of laat staan
Voor sommigen (zoals een Deetox zal laat staan) niet nee, maar een Mashup Jack kan net zo makkelijk om 2 uur als om 5 uur staanwrote:Dat is toch helemaal niet lastig in te schattenwrote:Geen time table zijn we op zich wel gewend van qlimax, maar zou toch fijn zijn op zn minst te weten of bepaalde artiesten vroeg of laat staan
Phuture Noize maakt de producties van S1ngular maar laat iemand anders draaien. (Correct me if I'm wrong)wrote:Phuture Noize is toch S1ngular
-
S
Verrek! D-Block & S-te-Fan staan er ook!
Geen timetable nee? Als ze het gewoon "logisch" neerzetten heb ik daar geen problemen mee, maar mag toch hopen dat Deetox afsluit?
Gvd, Darkraver inderdaad ja...wrote:Hardcore!!!!11111
Nouja, wordt vast allemaal wel mooi, ik laat me gewoon maximaal verrassen
Zelf maar even snel iets in elkaar geflanst:
Jack of Sound - 911 (Verkeerd Verbonden Edit):http://www12.zippyshare.com/v/TDTSdVKp/file.html
Noisecontrollers - Down Down (Spongebob Edit)
http://www28.zippyshare.com/v/XP6biFvh/file.html
Jack of Sound - 911 (Verkeerd Verbonden Edit):http://www12.zippyshare.com/v/TDTSdVKp/file.html
Noisecontrollers - Down Down (Spongebob Edit)
http://www28.zippyshare.com/v/XP6biFvh/file.html
Moeilijk te zien wie er begint, Dr Rude (?) FeestDJRuthless (?)
Zou de timetable voor de artiesten ook geheim zijn? Zo van, kijk maar wanneer je binnenkomt.
Sarcasm off/ omdat het nodig is
Sarcasm off/ omdat het nodig is
Jemig dat is het beste sarcasme dat ik ooit heb gezien
Sarcasme modus uit, dit doe ik even omdat je blijkbaar geen goed idee hebt over wat sarcasme echt is, lees eerst maar even wat over het verschil tussen ironie, sarcasme en cynisme
Sarcasme modus uit, dit doe ik even omdat je blijkbaar geen goed idee hebt over wat sarcasme echt is, lees eerst maar even wat over het verschil tussen ironie, sarcasme en cynisme
wrote:Jemig dat is het beste sarcasme dat ik ooit heb gezien

Je hebt zelfs de gave om een grappig plaatje niet grappig te maken.
Ik zou willen vertellen dat SAIN7 hier is geïntegreerd om een soort van trollacties te verspreiden die hij eigenlijk wel serieus bedoelt, maar dat soort schuttingtaal neme men niet in de mond.
Ga jij hier eigenlijk heen SAIN7??
Last edited by TiMOTHYb on , edited 1 time in total.
Ik ga zeker naar X-Qlusive Holland XXL ja.wrote:Ik zou willen vertellen dat SAIN7 hier is geïnteresseerd om een soort van trollacties te verspreiden die hij eigenlijk wel serieus bedoelt, maar dat soort schuttingtaal neme men niet in de mond.
Anders had ik geen recht om reacties te plaatsen in dit topic?