Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:55 
 
Hardtraxx Addict

https://www.youtube.com/watch?v=zBKetwMVe0s

God hee haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haahahaha die CD's zijn sowieso oneindig vet:



Hier heb je die hele playlist voor op de after: https://www.youtube.com/watch?v=2eP8yl3 ... C69C9E2037
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Dit was mijn inzending :)



Hij word in ieder geval wel gedraaid ^^


Ik kan gewoon niet begrijpen hoe dit niet doorkomt, maar een simpele 'Drank & Drugs'-vocal over D-Sturb - Anxious wel :huh:
Mijn stem had je in ieder geval gekregen, nu is ie maar naar de Flodder-edit gegaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de inzendingen van de 4 'finalisten' eigenlijk maar tegenvallen, hadden veel leukere edits gemaakt kunnen worden. Flodder nog wel de vetste dan van de 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:45 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Haahahaha die CD's zijn sowieso oneindig vet:



Hier heb je die hele playlist voor op de after: https://www.youtube.com/watch?v=2eP8yl3 ... C69C9E2037

Bedankt, echt geweldig slecht dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Of hiervan een edit maken:



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:53 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Nee sorry dit is het dan weer niet, tekst en en de rest staan veel te los van elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes toch nog weten te bemachtigen, ik ben blij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was mijn inzending :D

Brennan Heart & The Prophet – Wake Up! (Civitas Toen Ging De Wekker Edit)
[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/Y3WD9qsO/file.html[/zippy]


Behoorlijk veel zin in dit feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Of hiervan een edit maken:



:lol: :lol:


godver dat zou nog eens mooi zijn :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 18:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Of hiervan een edit maken:



:lol: :lol:


Haha damn, als ik dit eerder had geweten voor xqlusive....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Dit was mijn inzending :D

Brennan Heart & The Prophet – Wake Up! (Civitas Toen Ging De Wekker Edit)
[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/Y3WD9qsO/file.html[/zippy]


Behoorlijk veel zin in dit feest :)

God wat ben ik blij dat jij t niet geworden bent haha..
Niks persoonlijks tegen jou haha maar ik ben Wake Up echt al jaren beu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen timetable :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is nou jammer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen timetable is ook wel eens leuk ^^ Ik zie het allemaal wel daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet eens de volgorde waarin de djs staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Niet eens de volgorde waarin de djs staan :thumbdown:

Dat is toch niet zo heel moeilijk te gokken? eerst alle freestyle, dan euphoric, dan raw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Niet eens de volgorde waarin de djs staan :thumbdown:

Ik denk dat Frontline afsluit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn als ze er gewoon een feestopstelling van maken zoals wel eens gebeurde in amateurvoetbal. Gewoon alles omdraaien. Openen met raw, dan euforisch en dan freestyle. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en dat je dan finaal uit je plaat naar binnen wandelt en om 07:00 rustig een happie gaat eten bij de Mac. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:16 
 

Miwer schreef:
eerst alle freestyle


Teken ik voor! Kunnen we mooi eerst naar Scope Dj :D Ik gok dat ze hem als opener van zaal 2 hebben gezet om mensen toch de keus te geven tussen Freestyle en Hardstyle.. Anders slaat het natuurlijk nergens op dat hij opent en Bouncing Ball (met alle respect) van 03:00 tot 04:00 staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is het dus letterlijk achteruit zuipen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 15:18 
 

Joey schreef:
Dan is het dus letterlijk achteruit zuipen?


Dronken het feest beginnen en nuchter het gebouw weer uit! :x
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten