Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RoelofBerltsum schreef:
Stond de aankondiging nou in het Defqon boekje? zo ja heeft iemand er een foto van? :$

Vrienden van me geloven niet dat deze editie echt gaat plaatsvinden, omdat ze nergens wat kunnen vinden..

Het staat hier toch?


Klopt, maar verder nog geen aankondiging van Q-dance. Zitten ook niet hier op Hardtraxx dus om onzekerheid te voorkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
foto


Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Lijkt mij wel tof moet dan wel Leiden skippen maar toch dit is ook vet.

2 oktober toch altijd het leukste. Prima weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:02 
 
Hardtraxxer

In de Ziggo waarschijnlijk? Daar staat 03-10 nog niks, in de HMH staat al wat gepland. Uiteraard is met de Ziggo ook weinig mis, maar de HMH had toch altijd iets speciaals :(

https://partyflock.nl/party/292442:Major-Lazer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
In de Ziggo waarschijnlijk? Daar staat 03-10 nog niks, in de HMH staat al wat gepland. Uiteraard is met de Ziggo ook weinig mis, maar de HMH had toch altijd iets speciaals :(

https://partyflock.nl/party/292442:Major-Lazer

ArenA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Svennn schreef:
In de Ziggo waarschijnlijk? Daar staat 03-10 nog niks, in de HMH staat al wat gepland. Uiteraard is met de Ziggo ook weinig mis, maar de HMH had toch altijd iets speciaals :(

https://partyflock.nl/party/292442:Major-Lazer

ArenA.


er wordt op 4 oktober gevoetbald in de ArenA.. dus t lijkt me sterk dat er dan zaterdag nacht nog een feest wordt gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan wel, het positiespel van Ajax is zo goed dat ze wel om de werkzaamheden heen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Word er dan in 1 weekend en de raw, én het doel verdedigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha scherp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Word er dan in 1 weekend en de raw, én het doel verdedigd?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:17 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol :lol: :lol:

Ziggo Dome dan waarschijnlijk, of een geheel andere locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok op de Ziggo Dome, wellicht een "kleine" test om te zien of Q met een X-Qlusive ook de Ziggo vol kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:23 
 

Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?


Ziggo Dome heeft een capaciteit van 17000. HMH iets van 5-6000 volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoveel gaan er toch met een Q event nooit in? Ik dacht meer iets van 12k
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:29 
 
Hardtraxxer

Als de locatie daadwerkelijk Ziggo dome wordt mag ik toch hopen dat dit niet de trend gaat worden. Hebben we dalijk helemaal geen feest meer in de HMH :cry: dat naar mijn mening toch een veel betere locatie is dan de Ziggo Dome..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 2e ring is toch nooit open bij de ziggo dome bij Q feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:41 
 

Hurrikane schreef:
stefaneke schreef:
Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?


Ziggo Dome heeft een capaciteit van 17000. HMH iets van 5-6000 volgens mij.


Ik heb het over de veldplaatsen mbt het ziggo dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hurrikane schreef:
stefaneke schreef:
Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?


Ziggo Dome heeft een capaciteit van 17000. HMH iets van 5-6000 volgens mij.


Ik heb het over de veldplaatsen mbt het ziggo dome.

Ik dacht zelf 12,500.

Wel jammer dat het niet in de HMH is, maar in dit ene specifieke geval zou ik wel zeggen: hoe meer zielen hoe meer vreugd. Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Qapital kon je wel lopen, maar dat was wel echt een flink eind omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).


Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:00 
 
Hardtraxx Newbie

Hurrikane schreef:
Pommer schreef:
Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).


Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.

die sluip route is er alleen als ook zaal 3 open is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hurrikane schreef:
Pommer schreef:
Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).


Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.


Nouja sluiproute. Ik weet zeker dat ik met de lift veel sneller was.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten