Klopt, maar verder nog geen aankondiging van Q-dance. Zitten ook niet hier op Hardtraxx dus om onzekerheid te voorkomen..wrote:Het staat hier toch?wrote:Stond de aankondiging nou in het Defqon boekje? zo ja heeft iemand er een foto van?![]()
Vrienden van me geloven niet dat deze editie echt gaat plaatsvinden, omdat ze nergens wat kunnen vinden..
2 oktober toch altijd het leukste. Prima weekend.wrote:Lijkt mij wel tof moet dan wel Leiden skippen maar toch dit is ook vet.
ArenA.wrote:In de Ziggo waarschijnlijk? Daar staat 03-10 nog niks, in de HMH staat al wat gepland. Uiteraard is met de Ziggo ook weinig mis, maar de HMH had toch altijd iets speciaals![]()
https://partyflock.nl/party/292442:Major-Lazer
er wordt op 4 oktober gevoetbald in de ArenA.. dus t lijkt me sterk dat er dan zaterdag nacht nog een feest wordt gegevenwrote:ArenA.wrote:In de Ziggo waarschijnlijk? Daar staat 03-10 nog niks, in de HMH staat al wat gepland. Uiteraard is met de Ziggo ook weinig mis, maar de HMH had toch altijd iets speciaals![]()
https://partyflock.nl/party/292442:Major-Lazer
wrote:Word er dan in 1 weekend en de raw, én het doel verdedigd?
Ziggo Dome heeft een capaciteit van 17000. HMH iets van 5-6000 volgens mij.wrote:Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?
Ik heb het over de veldplaatsen mbt het ziggo dome.wrote:Ziggo Dome heeft een capaciteit van 17000. HMH iets van 5-6000 volgens mij.wrote:Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?
Ik dacht zelf 12,500.wrote:Ik heb het over de veldplaatsen mbt het ziggo dome.wrote:Ziggo Dome heeft een capaciteit van 17000. HMH iets van 5-6000 volgens mij.wrote:Hoeveel kunnen er in de Ziggo meer dan in de HMH?
Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.wrote: Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).
die sluip route is er alleen als ook zaal 3 open is.wrote:Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.wrote: Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).
Nouja sluiproute. Ik weet zeker dat ik met de lift veel sneller was.wrote:Las ooit dat er tijdens Qapital '15 een sluiproute was om zaal 2 te bereiken. De lift kon je dus vermijden.wrote: Alleen die 2e zaal ben ik gewoon nog nooit heen geweest in het Ziggo ivm die lift (of is dat al veranderd nu?).