Broken Balance schreef:
Q-Dance schreef:
De oplettende kijker kan al een aantal kandidaten ontdekken, maar we hebben natuurlijk nog veel meer voor jullie in petto!
Komen nog meer namen buiten de mensen in de trailer dus.
Het is toch onvermijdbaar dat ze raw spul hier gaan uitnodigen. Dus plez doe area 2 als raw area en laat de main gewoon normaal wezen. Vind raw echt niet passen bij dit thema.
Klopt inderdaad, kan me goed herinneren hoe de Alpha2 in 2013 de zaal compleet dood draaiden met hun hardere platen. Hele sfeer als sneeuw voor de zon verdwenen en de meesten stonden er de laatste twee uur maar een beetje verloren bij. Zo'n avond vraagt om een schaamteloze lading euforische muziek

Raw stoppen ze maar mooi in de tweede zaal. Veels te stoere bassfaces en oer-Hollandse gezelligheid gaan niet echt bepaald lekker samen naar mijn mening
