Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo zingen jullie mee met al die slappe mainstream zooi? [/hanter]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trailer zag ik op fb staan. Zag er weer leuk uit. Ik zag er b-front, frequencers, deetox, mc dv8, bass modulators en Hans Kazan er in terug komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes! hier weer bij! de vorige 2 keer waren echt geniaal :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Krijg er al zin in door alleen de trailer te zien, aanwezig :)

Wie is dat links van Ruthless? Pavo?

En Hans Kazan komt Magic draaien ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ziekebaard schreef:
Trailer zag ik op fb staan. Zag er weer leuk uit. Ik zag er b-front, frequencers, deetox, mc dv8, bass modulators en Hans Kazan er in terug komen.


Deepack kwam ook nog voorbij. En voor degenen die hem niet hebben gezien: XXL editie in de Ziggo Dome. Sowieso aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zal ik de trailer hier maar posten hè als de rest er te lui voor is.



Wat heb ik hier zin in zeg. :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:31 
 
Hardtraxxer

Is dat Thera op 0:26?

Vette trailer man, origineel met die bekende Nederlanders erin. Gaaf gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Artiesten die je er in ziet

? Donkere vent in t begin
Deepack
Bass Modulators
Deetox
Da Tweekaz
B-Freqz
Ruthless & Darkraver
MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Is dat Thera op 0:26?

Vette trailer man, origineel met die bekende Nederlanders erin. Gaaf gedaan!

Lijkt er wel op inderdaad! Een Deetox vs. Thera closing act zou ik toch wel erg leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:38 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:41 
 

J oey schreef:
Svennn schreef:
Is dat Thera op 0:26?

Vette trailer man, origineel met die bekende Nederlanders erin. Gaaf gedaan!

Lijkt er wel op inderdaad! Een Deetox vs. Thera closing act zou ik toch wel erg leuk vinden.


Alsjeblieft niet! Die muziek past gewoon niet bij het concept... (vind ik) :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind van wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Da Tweekaz

Wát?! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deetox weet ik niet zo maar Thera(cords) heeft genoeg leuke edits en tools voor zo'n concept.

@ Timothy

Ik dacht die vent in het piloten pak en die andere, want die gasten hebben ten eerste vaak zulk soort outfits aan (kijk maar naar t album en clips) en altijd een zonnebril op.

Kan t mis hebben met die hoor maar vond ze er op lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik mag hopen dat ze hier enkel Nederlandse artiesten voor boeken en als het al buitenlands moet zijn in vredesnaam iets anders dan 'Da Tweekaz'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:48 
 

TiMOTHYb schreef:
Nou ik mag hopen dat ze hier enkel Nederlandse artiesten voor boeken en als het al buitenlands moet zijn in vredesnaam iets anders dan 'Da Tweekaz'


Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
De oplettende kijker kan al een aantal kandidaten ontdekken, maar we hebben natuurlijk nog veel meer voor jullie in petto!


Komen nog meer namen buiten de mensen in de trailer dus.

Het is toch onvermijdbaar dat ze raw spul hier gaan uitnodigen. Dus plez doe area 2 als raw area en laat de main gewoon normaal wezen. Vind raw echt niet passen bij dit thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
J oey schreef:
Svennn schreef:
Is dat Thera op 0:26?

Vette trailer man, origineel met die bekende Nederlanders erin. Gaaf gedaan!

Lijkt er wel op inderdaad! Een Deetox vs. Thera closing act zou ik toch wel erg leuk vinden.


Alsjeblieft niet! Die muziek past gewoon niet bij het concept... (vind ik) :x


Eventueel voor in de tweede zaal? Ik zou zelf in de eerste zaal zoveel mogelijk gezelligheid en euforische hardstyle willen ipv volle bak rammen. Daar heb ik andere feesten voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:59 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Q-Dance schreef:
De oplettende kijker kan al een aantal kandidaten ontdekken, maar we hebben natuurlijk nog veel meer voor jullie in petto!


Komen nog meer namen buiten de mensen in de trailer dus.

Het is toch onvermijdbaar dat ze raw spul hier gaan uitnodigen. Dus plez doe area 2 als raw area en laat de main gewoon normaal wezen. Vind raw echt niet passen bij dit thema.

Klopt inderdaad, kan me goed herinneren hoe de Alpha2 in 2013 de zaal compleet dood draaiden met hun hardere platen. Hele sfeer als sneeuw voor de zon verdwenen en de meesten stonden er de laatste twee uur maar een beetje verloren bij. Zo'n avond vraagt om een schaamteloze lading euforische muziek :yay: Raw stoppen ze maar mooi in de tweede zaal. Veels te stoere bassfaces en oer-Hollandse gezelligheid gaan niet echt bepaald lekker samen naar mijn mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan die trailert :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich kun je met wat harder werk ook leuke dingen doen (2-1 etc). Het zit hem er meer in dat ik meer vertrouwen in bijvoorbeeld BM heb dat ze hier tijd in stoppen om wat leuks in elkaar te knutselen. Thera en Geck-o zou ook nog wel leuk zijn op zich.

Ik was hier niet bij, maar als ik zo even kijk tel ik 0 edits? Wat is dan het nut van het concept zo te positioneren als je alsnog je standaard hitjes draait. http://lsdb.nl/set/167076/e-force-vs-ch ... 03-15.html

Jammer dat Low-e & Alter Egosz geen optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar zie jij da tweekaz?

Kunnen bovendien wel een machtig sfeertje meegeven hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een Hollands sfeertje ja? Post is een Hollandse Tweekaz plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens*
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten