Is is het nieuwe eens, eens?wrote:Eens*
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
Die trailer is echt geniaal!
Alles wat hun maken is enorme kaas, kaas = hollands.wrote:Een Hollands sfeertje ja? Post is een Hollandse Tweekaz plaat.
ILLUMINATI CONFIRMED
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Klinkt echt nergens naar haha, klinkt heel amateuristisch
Hoe is dat amateuristisch.
Dit is gewoon hun stijl
Kazig en vrolijk.
Mastering en soundkwaliteit zijn niet anders dan normale mainstream hardstyle.
Dit is gewoon hun stijl
Kazig en vrolijk.
Mastering en soundkwaliteit zijn niet anders dan normale mainstream hardstyle.
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Ook darkraver misschien? aan de tanden gezien dan.wrote:Artiesten die je er in ziet
? Donkere vent in t begin
Dit is zowat alles wat in de trailer voorbij kwam.wrote:Artiesten die je er in ziet
? Donkere vent in t begin > Darkraver.
Deepack
Bass Modulators
Deetox
Da Tweekaz
B-Freqz
Ruthless & Darkraver
MC DV8
thera kwam ook voorbij toch?

wrote:
En Hans Kazan komt Magic draaien ofzo?
Precies ja! Pieter heeft toen voor Bass Academy ook vrij snel die 5-1 tool in elkaar gezet, de dag na Nederland - Spanje. Zulke dingen zijn op een feest geniaal. Qua tools en edits heeft de hele Theracords stal genoeg leuke dingen gedaan al.wrote:Deetox weet ik niet zo maar Thera(cords) heeft genoeg leuke edits en tools voor zo'n concept.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
100% zeker aanwezig!
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Dr. Rude volgens mij ook op 0.25?wrote:
Dit is zowat alles wat in de trailer voorbij kwam.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
100% aanwezig. Wat een feest was dit zeg in HMH laatste keer!
+ Oranje/Koningsdag gevoel
+ Weinig "van de kaart" buitenlanders (hoop ik
)
+ Lollig thema
+ Polonaise
+ Lekker zuipen en gezellig met vrienden
Echter zou ik het feest in de HMH wel leuker vinden, maar Ziggo kan ook leuk zijn, zeker voor de lichtshow.
We zijn er weer bij!
+ Oranje/Koningsdag gevoel
+ Weinig "van de kaart" buitenlanders (hoop ik
+ Lollig thema
+ Polonaise
+ Lekker zuipen en gezellig met vrienden
Echter zou ik het feest in de HMH wel leuker vinden, maar Ziggo kan ook leuk zijn, zeker voor de lichtshow.
We zijn er weer bij!
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Is het trouwens niet dat er alleen maar Nederlandse Artiesten/DJ's komen bij Holland.
Da Tweekaz denk ik niet
Zaal 2 op de 144 verdieping in ziggo zal wel meer Raw Style Worden.
Da Tweekaz denk ik niet
Zaal 2 op de 144 verdieping in ziggo zal wel meer Raw Style Worden.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Sowieso aanwezig
Over Da Tweekaz, ik geloof echt niet dat Q hen gaat boeken voor dit feest. Sowieso zie ik ze ook helemaal niet in die trailer
Over Da Tweekaz, ik geloof echt niet dat Q hen gaat boeken voor dit feest. Sowieso zie ik ze ook helemaal niet in die trailer
Mag hopen van wel.wrote:Is het trouwens niet dat er alleen maar Nederlandse Artiesten/DJ's komen bij Holland.
Ga er wel vanuit ja. Is bij de vorige edities ook niet anders geweest volgens mij.wrote:Mag hopen van wel.wrote:Is het trouwens niet dat er alleen maar Nederlandse Artiesten/DJ's komen bij Holland.
Vet dat Bass Modulators, B-Freqz en Deepack er sws staan, die maken er wel een feestje van.
Hier mogen toch alleen Hollanders naar binnen??
Even puur uit interesse (ben nog niet eerder naar XQ Holland geweest): komen d'r überhaupt veel mensen uit 't buitenland naar dit feest
? Het is natuurlijk van Q-Dance, dus je zou 't wel verwachten, maar 't is natuurlijk een feest voor mensen uit Nederland in principe, maar iemand die hier meer over kan vertellen?
Ben hier deze keer wel bij hopelijk, alleen maar goede verhalen over dit concept gehoord!
Ben hier deze keer wel bij hopelijk, alleen maar goede verhalen over dit concept gehoord!
Ja klopt of aangetrouwd met oranje bloetwrote:Hier mogen toch alleen Hollanders naar binnen??
Zwakke actie van Qwrote:Ja klopt of aangetrouwd met oranje bloetwrote:Hier mogen toch alleen Hollanders naar binnen??