Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Eens*


Is is het nieuwe eens, eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet ook niet hoe ik daarbij kom steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 14:59 
 

Die trailer is echt geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Een Hollands sfeertje ja? Post is een Hollandse Tweekaz plaat.


Alles wat hun maken is enorme kaas, kaas = hollands.




























ILLUMINATI CONFIRMED
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 15:18 
 
Hardtraxxer

Da Tweekaz - Kaas Politie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 15:37 
 
Hardtraxx Elite

robin92 schreef:

Klinkt echt nergens naar haha, klinkt heel amateuristisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe is dat amateuristisch.

Dit is gewoon hun stijl :lol:
Kazig en vrolijk.
Mastering en soundkwaliteit zijn niet anders dan normale mainstream hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 16:08 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Artiesten die je er in ziet

? Donkere vent in t begin

Ook darkraver misschien? aan de tanden gezien dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Artiesten die je er in ziet

? Donkere vent in t begin > Darkraver.
Deepack
Bass Modulators
Deetox

Da Tweekaz
B-Freqz
Ruthless & Darkraver
MC DV8


Dit is zowat alles wat in de trailer voorbij kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thera kwam ook voorbij toch?

wootum schreef:

En Hans Kazan komt Magic draaien ofzo?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Deetox weet ik niet zo maar Thera(cords) heeft genoeg leuke edits en tools voor zo'n concept.


Precies ja! Pieter heeft toen voor Bass Academy ook vrij snel die 5-1 tool in elkaar gezet, de dag na Nederland - Spanje. Zulke dingen zijn op een feest geniaal. Qua tools en edits heeft de hele Theracords stal genoeg leuke dingen gedaan al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:00 
 
Hardtraxxer

100% zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 17:34 
 
Hardtraxxer

SAIN7 schreef:

Dit is zowat alles wat in de trailer voorbij kwam.


Dr. Rude volgens mij ook op 0.25?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 11:54 
 
Donateur

100% aanwezig. Wat een feest was dit zeg in HMH laatste keer!

+ Oranje/Koningsdag gevoel
+ Weinig "van de kaart" buitenlanders (hoop ik :P)
+ Lollig thema
+ Polonaise
+ Lekker zuipen en gezellig met vrienden :)

Echter zou ik het feest in de HMH wel leuker vinden, maar Ziggo kan ook leuk zijn, zeker voor de lichtshow.

We zijn er weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:00 
 
Donateur

Is het trouwens niet dat er alleen maar Nederlandse Artiesten/DJ's komen bij Holland.
Da Tweekaz denk ik niet

Zaal 2 op de 144 verdieping in ziggo zal wel meer Raw Style Worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig :D
Over Da Tweekaz, ik geloof echt niet dat Q hen gaat boeken voor dit feest. Sowieso zie ik ze ook helemaal niet in die trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Is het trouwens niet dat er alleen maar Nederlandse Artiesten/DJ's komen bij Holland.

Mag hopen van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Soundscrollerz schreef:
Is het trouwens niet dat er alleen maar Nederlandse Artiesten/DJ's komen bij Holland.

Mag hopen van wel.

Ga er wel vanuit ja. Is bij de vorige edities ook niet anders geweest volgens mij.

Vet dat Bass Modulators, B-Freqz en Deepack er sws staan, die maken er wel een feestje van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sta er ook sws
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier mogen toch alleen Hollanders naar binnen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even puur uit interesse (ben nog niet eerder naar XQ Holland geweest): komen d'r überhaupt veel mensen uit 't buitenland naar dit feest >.< ? Het is natuurlijk van Q-Dance, dus je zou 't wel verwachten, maar 't is natuurlijk een feest voor mensen uit Nederland in principe, maar iemand die hier meer over kan vertellen?

Ben hier deze keer wel bij hopelijk, alleen maar goede verhalen over dit concept gehoord! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hier mogen toch alleen Hollanders naar binnen??

Ja klopt of aangetrouwd met oranje bloet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Hier mogen toch alleen Hollanders naar binnen??

Ja klopt of aangetrouwd met oranje bloet

Zwakke actie van Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ZwaQ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SterQ!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten