Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Edit: Retroshock (Retrospect en Primeshock) de volgende!


inb4 halve Ziggo: "wie :sleep: ?"

Leuke naam maar niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.


Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja


Hollands
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Spalken schreef:
Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.


Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja


Ik vind de figuren die tickets opkopen om ze vervolgens, zodra de mogelijkheid er is, voor de maximale prijs op Ticketswap te knallen wel heel erg....tja....

Ik ben best bereid om wat extra te betalen voor het ongemak, maar ik heb geen zin om me te laten uitbuiten door een huppelkut die een paar tientjes denkt te verdienen door misbruik te maken van het systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dan zou ik lekker nog wachten aangezien het nog 2 maanden duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Steffnov schreef:
Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja


Hollands


'T is dan ook X-Qlusive Holland dus in die zin past het wel bij het thema, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:51 
 
Hardtraxxer

Ransom en Outsiders ook weer aanwezig (los van elkaar aangekondigd). Wel veel hetzelfde als vorig jaar tot nu toe dus, hopelijk komt er vanaf nu niet al te veel freestyle meer bij en meer 'gewone' hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Darkraver en Sefa en/of Peacock erbij en je bent wel een eind compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 12:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Wel veel hetzelfde als vorig jaar tot nu toe dus, hopelijk komt er vanaf nu niet al te veel freestyle meer bij en meer 'gewone' hardstyle.


Je kan dit concept ook maar tot zo ver uitmelken, maar gezien dat het verkoopt gaat Q wel gewoon door er mee natuurlijk. Buiten WOW WOW zijn originaliteit en vernieuwing zijn de laatste twee jaar niet echt aanwezig bij Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe, op retroshock na, vind ik het best wel meuk wat ze hier wegzetten.
Bij Q denken ze blijkbaar dat een Hollands thema gelijk staat aan freestyle ofzo.

'k zou graag nog wat namen zien zoals DBSTF, Atmozfears/Demi Kanon en Mashup Jack ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Fence
De Nachtbrakers: Bass Chaserz, Degos & Re-done, Endymion
DV8
Dr. Ruthless
Losgeld
Outsiders
Retroshock
Sound Rush
Warface presenteert Warfeest
Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
D-Fence
De Nachtbrakers: Bass Chaserz, Degos & Re-done, Endymion
DV8
Dr. Ruthless
Losgeld
Outsiders
Retroshock
Sound Rush
Warface presenteert Warfeest
Wildstylez


Dat was toch wel de laatste naam die ik hier zou verwachten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).

Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).

Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt? :lol:


Anders hadden ze Angerfissa ook wel kunnen uitnodigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij het zien van de Supremacy line up en die afzetten tegen dit toch maar gekozen voor supremacy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
ULTIMO schreef:
Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).

Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt? :lol:


Anders hadden ze Angerfissa ook wel kunnen uitnodigen

Die zal d'r volgend jaar wel staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:36 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Voor de X-Qlusive Holland Opwarm Mix zijn we nog opzoek naar de meest creatieve Hollandse edits. De leukste inzendingen krijgen een plekje in de mix en tevens wordt er een winnaar gekozen die 2 X-Qlusive Holland tickets wint.

Meer informatie: https://www.q-dance.com/en/news/x-qlusi ... lland-edit

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@mark with a tarrel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kostte oorspronkelijk een kaartje eigenlijk? Ik zag ze op Ticketswap voor 45 pietermannen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 16:10 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Wat kostte oorspronkelijk een kaartje eigenlijk? Ik zag ze op Ticketswap voor 45 pietermannen staan.


Even uit m'n hoofd +/- € 72,- inclusief servicekosten. Ticketswap staan nog behoorlijk veel kaarten en de vraag lijkt nu nog niet echt toe te nemen.

Hopen op een niet al te volle ziggo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is ditmaal een anthem voor Xqlusive Holland. Vind het echt oprecht gaaf dat een grote artiest als Frans Duijts met een act als Sound Rush wil samenwerken.

Klik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 05:55 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Er is ditmaal een anthem voor Xqlusive Holland. Vind het echt oprecht gaaf dat een grote artiest als Frans Duijts met een act als Sound Rush wil samenwerken.

Klik

Je bedoelt, wat gelukkig voor Frans dat zo'n groot duo uit de hardstyle met hem willen samen werken..


SR heeft in ieder geval 3x meer facebook likes. ;)

Fransje is in zijn genre natuurlijk groot maar dat wil niet zeggen dat hij groter is dan een willekeurige hardstyle artiest.

Zo zie ik het dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 08:36 
 
Hardtraxxer

[quote="Spalken"]een grote artiest als Frans Duijts

Ja top.............. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hits
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten