Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Holland 2019
Past

X-Qlusive Holland 2019

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Vitality wrote: Edit: Retroshock (Retrospect en Primeshock) de volgende!
inb4 halve Ziggo: "wie :sleep: ?"

Leuke naam maar niet aanwezig.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Spalken wrote:Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.
Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Steffnov wrote: Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Hollands
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Steffnov wrote:
Spalken wrote:Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.
Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Ik vind de figuren die tickets opkopen om ze vervolgens, zodra de mogelijkheid er is, voor de maximale prijs op Ticketswap te knallen wel heel erg....tja....

Ik ben best bereid om wat extra te betalen voor het ongemak, maar ik heb geen zin om me te laten uitbuiten door een huppelkut die een paar tientjes denkt te verdienen door misbruik te maken van het systeem.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Dan zou ik lekker nog wachten aangezien het nog 2 maanden duurt
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
Steffnov wrote: Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Hollands
'T is dan ook X-Qlusive Holland dus in die zin past het wel bij het thema, ja.
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Ransom en Outsiders ook weer aanwezig (los van elkaar aangekondigd). Wel veel hetzelfde als vorig jaar tot nu toe dus, hopelijk komt er vanaf nu niet al te veel freestyle meer bij en meer 'gewone' hardstyle.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Darkraver en Sefa en/of Peacock erbij en je bent wel een eind compleet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Yiem wrote:Wel veel hetzelfde als vorig jaar tot nu toe dus, hopelijk komt er vanaf nu niet al te veel freestyle meer bij en meer 'gewone' hardstyle.
Je kan dit concept ook maar tot zo ver uitmelken, maar gezien dat het verkoopt gaat Q wel gewoon door er mee natuurlijk. Buiten WOW WOW zijn originaliteit en vernieuwing zijn de laatste twee jaar niet echt aanwezig bij Q.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Tot nu toe, op retroshock na, vind ik het best wel meuk wat ze hier wegzetten.
Bij Q denken ze blijkbaar dat een Hollands thema gelijk staat aan freestyle ofzo.

'k zou graag nog wat namen zien zoals DBSTF, Atmozfears/Demi Kanon en Mashup Jack ofzo.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
D-Fence
De Nachtbrakers: Bass Chaserz, Degos & Re-done, Endymion
DV8
Dr. Ruthless
Losgeld
Outsiders
Retroshock
Sound Rush
Warface presenteert Warfeest
Wildstylez
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
zeke wrote:D-Fence
De Nachtbrakers: Bass Chaserz, Degos & Re-done, Endymion
DV8
Dr. Ruthless
Losgeld
Outsiders
Retroshock
Sound Rush
Warface presenteert Warfeest
Wildstylez
Dat was toch wel de laatste naam die ik hier zou verwachten haha
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).

Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt? :lol:
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
ULTIMO wrote:Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).

Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt? :lol:
Anders hadden ze Angerfissa ook wel kunnen uitnodigen
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Bij het zien van de Supremacy line up en die afzetten tegen dit toch maar gekozen voor supremacy :)
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Marks wrote:
ULTIMO wrote:Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).

Anders hadden ze Angerfissa ook wel kunnen uitnodigen
Die zal d'r volgend jaar wel staan
Organisator
126 posts member since 2017
Voor de X-Qlusive Holland Opwarm Mix zijn we nog opzoek naar de meest creatieve Hollandse edits. De leukste inzendingen krijgen een plekje in de mix en tevens wordt er een winnaar gekozen die 2 X-Qlusive Holland tickets wint.

Meer informatie: https://www.q-dance.com/en/news/x-qlusi ... lland-edit

:thumbsup:
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 18 days ago
@mark with a tarrel
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Wat kostte oorspronkelijk een kaartje eigenlijk? Ik zag ze op Ticketswap voor 45 pietermannen staan.
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2018
last seen Jun 2025
Remi wrote:Wat kostte oorspronkelijk een kaartje eigenlijk? Ik zag ze op Ticketswap voor 45 pietermannen staan.
Even uit m'n hoofd +/- € 72,- inclusief servicekosten. Ticketswap staan nog behoorlijk veel kaarten en de vraag lijkt nu nog niet echt toe te nemen.

Hopen op een niet al te volle ziggo
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Er is ditmaal een anthem voor Xqlusive Holland. Vind het echt oprecht gaaf dat een grote artiest als Frans Duijts met een act als Sound Rush wil samenwerken.

Klik
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Spalken wrote:Er is ditmaal een anthem voor Xqlusive Holland. Vind het echt oprecht gaaf dat een grote artiest als Frans Duijts met een act als Sound Rush wil samenwerken.

Klik
Je bedoelt, wat gelukkig voor Frans dat zo'n groot duo uit de hardstyle met hem willen samen werken..

SR heeft in ieder geval 3x meer facebook likes. ;)

Fransje is in zijn genre natuurlijk groot maar dat wil niet zeggen dat hij groter is dan een willekeurige hardstyle artiest.

Zo zie ik het dan.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 5 days ago
[quote="Spalken"]een grote artiest als Frans Duijts

Ja top.............. :sleep:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Hits