inb4 halve Ziggo: "wiewrote: Edit: Retroshock (Retrospect en Primeshock) de volgende!
Leuke naam maar niet aanwezig.
inb4 halve Ziggo: "wiewrote: Edit: Retroshock (Retrospect en Primeshock) de volgende!
Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tjawrote:Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.
Hollandswrote: Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Ik vind de figuren die tickets opkopen om ze vervolgens, zodra de mogelijkheid er is, voor de maximale prijs op Ticketswap te knallen wel heel erg....tja....wrote:Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tjawrote:Ben op zoek naar 2 tickets. Het liefst gewoon voor de inkopprijs. Vind de prijzen die nu op Ticketswap gevraagd worden me iets te gek.
'T is dan ook X-Qlusive Holland dus in die zin past het wel bij het thema, ja.wrote:Hollandswrote: Niet lullig bedoeld, maar "ik wil hem goedkoper dan overal waar het nu beschikbaar is" klinkt wel heel erg...tja
Je kan dit concept ook maar tot zo ver uitmelken, maar gezien dat het verkoopt gaat Q wel gewoon door er mee natuurlijk. Buiten WOW WOW zijn originaliteit en vernieuwing zijn de laatste twee jaar niet echt aanwezig bij Q.wrote:Wel veel hetzelfde als vorig jaar tot nu toe dus, hopelijk komt er vanaf nu niet al te veel freestyle meer bij en meer 'gewone' hardstyle.
Dat was toch wel de laatste naam die ik hier zou verwachten hahawrote:D-Fence
De Nachtbrakers: Bass Chaserz, Degos & Re-done, Endymion
DV8
Dr. Ruthless
Losgeld
Outsiders
Retroshock
Sound Rush
Warface presenteert Warfeest
Wildstylez
Anders hadden ze Angerfissa ook wel kunnen uitnodigenwrote:Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).
Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt?
Die zal d'r volgend jaar wel staanwrote:Anders hadden ze Angerfissa ook wel kunnen uitnodigenwrote:Oh die had ik nog niet gezien. Toch nog 3 leuke namen (Retroshock, SR, Wildstylez).
Warfeest zal wel een ongelofelijke bak meuk worden. Hopelijk staat hij op t einde ergens, voor D-Fence. Dan kan ik lekker op tijd naar huis. Boeken ze hem trouwens alleen omdat er van zijn artiestennaam wat leuks te maken valt?
Even uit m'n hoofd +/- € 72,- inclusief servicekosten. Ticketswap staan nog behoorlijk veel kaarten en de vraag lijkt nu nog niet echt toe te nemen.wrote:Wat kostte oorspronkelijk een kaartje eigenlijk? Ik zag ze op Ticketswap voor 45 pietermannen staan.
Je bedoelt, wat gelukkig voor Frans dat zo'n groot duo uit de hardstyle met hem willen samen werken..wrote:Er is ditmaal een anthem voor Xqlusive Holland. Vind het echt oprecht gaaf dat een grote artiest als Frans Duijts met een act als Sound Rush wil samenwerken.
Klik