Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dr ondertussen eigenlijk al best wel zin in, oranje pakkie is net weer droog van dutch oktoberfest, dus die gaat mooi weer aan :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb dr ondertussen eigenlijk al best wel zin in, oranje pakkie is net weer droog van dutch oktoberfest, dus die gaat mooi weer aan :beer: :beer:


Niet te stoppen deze man :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 14:21 
 
Hardtraxxer

Ff lekker gewerkt en dan zometeen een degelijke frietjes bodem leggen... Toch nog lekker impulsief hier naartoe ondanks de grotendeelse freestyle lineup. Benieuwd wat de mannen van Primeshock neerzetten, denk dat dat de toppers van de avond worden. :woot:

Dus, Allûffàh en Leffûh tanken in de trein en ram tuût richting de Ziggodome. :beer: Te herkennen aan; witte blouse, zwart gilet, zwarte klak, rode zakdoek om de nek en natuurlijk mijn Limburgs dialect!
(Of een oranje Honig t-shirt van het E/WK 2002? xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezellige avond gehad maar de glans is er toch wel een beetje af hoor. Weet niet hoe lang ze dit concept nog door willen trekken want het leek er vaak op dat Q-dance ook niet wist hoe ze de avond in moesten vullen.

Ja er waren gastoptreden van Bn’ers maar dat was het dan ook wel. Karige stage (ondanks het leuke idee om een dubbele stage te maken), geen kenmerkende intro’s, geen lasers, geen zaalaankleding, geen extra animaties bij de hoofdingang net als dat orkest van 2 jaar geleden etc etc. Als je beseft dat je hiervoor 75 euro moet neertellen dan mag je echt wel wat meer verwachten.

Leukste setjes eigenlijk op het begin van de avond gehoord. Retroshock was tof, Ruthless en Soundrush ook! Wildstylez draaide heel de zaal dood waarna Outsiders het onverwachts weer een beetje in gang wist te trekken.
Nachtbrakers was dikke prima. Warface en D fence was gewoon rammen zonder noemenswaardige edits.

Vond de hitte en drukte wel echt prima te doen. Stonden vrij vooraan naast dat middenpodium en daar heel de avond eigenlijk plenty snoeiruimte gehad.Zodra je naar de zijkant of naar achter in de zaal liep was het meteen een vat sardientjes. Geluid ook zoals we gewend zijn in de Ziggo heerlijk hard.

Het concept is leuk als afwisseling als je heel het jaar al veel gewone feesten pakt, maar echt speciaal zoals vroeger is het voor mij nergens geweest. Heb ook het idee dat de sfeer dit jaar ook stukke tammer was. Weinig meezingen en weinig losgaande mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad. Drukte was goed te doen, super leuke sets van Retroshock, Sound Rush en Wildstylez. Outsiders en Dr Ruthless minder mijn ding maar ook prima sets.

Nachtbrakers vond ik vreselijk, had weinig met 't thema te maken :thumbdown: Volgende keer graag weer zazafront, die snappen het tenminste wel.
Bij Warfeest naar huis gegaan.

Maareh, 72 euro is echt belachelijk veel voor dit feest. Of 't moet zijn dat je de 5 minuten durende optredens van 100% NL artiesten erg leuk vind, want verder is er niets aan dit feest dat zo'n hoge ticketprijs verantwoord.


Sfeer was trouwens ook maar bij vlagen goed. Bij een Hollands plaatje/remix ging iedereen goed los maar bij de 'gewone' hardstyle stond iedereen maar een beetje om zich heen te kijken en te buurten met vrienden. En das jammer, want Wildstylez had een paar gruwelijke platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat geluid van de Ziggodome is zo heerlijk he! Tijdens Warface klapte het er goed op! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 13:49 
 
Hardtraxxer

D-Fence was denk ik 1 van de allerkutste dingen die ik ooit heb meegemaakt op een feest.

Voor de rest leuk feestje, maar de komende editie(s) sla ik over
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 14:37 
 
Hardtraxxer

Zanger Kafke nog langsgeweest zag ik? Mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/B2_mgaMAeCO/

what de joden is dit dan weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

X-Qlusive Piraten Festijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
https://www.instagram.com/p/B2_mgaMAeCO/

what de joden is dit dan weer?

Dat was wel een bijzonder dieptepunt ja. Publiek moest er ook niks van hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
pim__ schreef:
https://www.instagram.com/p/B2_mgaMAeCO/

what de joden is dit dan weer?

Dat was wel een bijzonder dieptepunt ja. Publiek moest er ook niks van hebben :lol:


Dat ik dit zag had ik al wel verwacht dat ze een sloot bier over d' r kop zou krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 17:00 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
ULTIMO schreef:
pim__ schreef:
https://www.instagram.com/p/B2_mgaMAeCO/

what de joden is dit dan weer?

Dat was wel een bijzonder dieptepunt ja. Publiek moest er ook niks van hebben :lol:


Dat ik dit zag had ik al wel verwacht dat ze een sloot bier over d' r kop zou krijgen.

Ja want dan laat je je echt van je goede kant zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 17:04 
 
Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
Wildstylez draaide heel de zaal dood waarna Outsiders het onverwachts weer een beetje in gang wist te trekken.

Ik weet niet waar jij was maar wildstylez draaide echt 10/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ja want dan laat je je echt van je goede kant zien.


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De koningin is back
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Scotty018 schreef:
Wildstylez draaide heel de zaal dood waarna Outsiders het onverwachts weer een beetje in gang wist te trekken.

Ik weet niet waar jij was maar wildstylez draaide echt 10/10.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Scotty018 schreef:
Wildstylez draaide heel de zaal dood waarna Outsiders het onverwachts weer een beetje in gang wist te trekken.

Ik weet niet waar jij was maar wildstylez draaide echt 10/10.


Maybe kwestie van smaak op dat moment. Kwaliteit was het ook wel maar had het gevoel dat er totaal geen drive zat in zijn set. Het applaus wat hij na zijn set kreeg was ook echt minimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Scotty018 schreef:
Wildstylez draaide heel de zaal dood waarna Outsiders het onverwachts weer een beetje in gang wist te trekken.

Ik weet niet waar jij was maar wildstylez draaide echt 10/10.


Maybe kwestie van smaak op dat moment. Kwaliteit was het ook wel maar had het gevoel dat er totaal geen drive zat in zijn set. Het applaus wat hij na zijn set kreeg was ook echt minimaal.

Dat was ik.

Verder echt een goede avond gehad. Sfeer zat er goed in. Geluid was erg fijn ook weer. Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
maar de glans is er toch wel een beetje af hoor.


Nu al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 22:04 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt hier, voor mij de 2e keer (1e keer 2015) en vond deze net zo leuk, misschien zelfs wel leuker. Qua sfeer vond ik het echt top, vergeleken met normale hardstyle feesten is er toch veel meer sfeer en gaat iedereen toch veel meer los. Zoals verwacht vond ik de setjes van Retroshock, Sound Rush en in mindere mate Wildstylez het best, D-Fence en de freestyle setjes waren ook prima. Warfeest was echt dramatisch, had niks met het NL thema te maken en het geluid stond toen ineens heel hard/slecht afgesteld. Stage design ook wel in orde, leuk idee om de stage af en toe om te draaien. Toch wel jammer dat er geen oranje doeken oid aan het plafond hingen en dat er geen lasers waren. Al met al toch wel 1 van de leukere feestjes wat mij betreft, al is elk jaar misschien iets te vaak om het leuk te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Prima vermaakt hier, voor mij de 2e keer (1e keer 2015) en vond deze net zo leuk, misschien zelfs wel leuker. Qua sfeer vond ik het echt top, vergeleken met normale hardstyle feesten is er toch veel meer sfeer en gaat iedereen toch veel meer los. Zoals verwacht vond ik de setjes van Retroshock, Sound Rush en in mindere mate Wildstylez het best, D-Fence en de freestyle setjes waren ook prima. Warfeest was echt dramatisch, had niks met het NL thema te maken en het geluid stond toen ineens heel hard/slecht afgesteld. Stage design ook wel in orde, leuk idee om de stage af en toe om te draaien. Toch wel jammer dat er geen oranje doeken oid aan het plafond hingen en dat er geen lasers waren. Al met al toch wel 1 van de leukere feestjes wat mij betreft, al is elk jaar misschien iets te vaak om het leuk te houden.



Hier juist erg genoten bij Warface. Hou er normaal totaal niet van. Maar had op dat moment echt zin in een snoeiharde set. Geluid ging goed hard en had idd weinig met thema the maken, maar kon het erg waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Scotty018 schreef:
maar de glans is er toch wel een beetje af hoor.


Nu al?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Denk ook niet dat het meehelpt dat alle edits vrij 'simpel' zijn > je neemt NLs nummer, speelt het populairste deel af en doet een synth melodie van de originele melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Denk ook niet dat het meehelpt dat alle edits vrij 'simpel' zijn > je neemt NLs nummer, speelt het populairste deel af en doet een synth melodie van de originele melodie.

Dit lijkt mij onzin. Dat is juist de kracht ervan, simpel en herkenbaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten